Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Vartotojo poreikių tenkinimo galimybės
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vartotojo poreikių tenkinimo galimybės

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Vartotojų poreikių tenkinimo esmė. Rinkodaros esmė. Vartotojų poreikių tenkinimas kaip vienas iš svarbiausių rinkodaros procesų. Vartotojų skirstymas. Vartotojų pasitenkinimo skirstymas atsižvelgiant į produktų kainos ir kokybės santykį bei lūkesčius. Vartotojų skirstymas į išorinius ir vidinius vartotojus. Vartotojų elgsena tenkinant savo poreikius.

Ištrauka

Visos šiandieninės sėkmingai veikiančios bendrovės turi vieną bendrą bruožą – savo sėkmę grindžia dideliu dėmesiu klientui ir rinkodarai. Visas šias bendroves vienija tai, kad jos be išlygų stengiasi aiškiai apibrėžtose tikslinėse rinkose pajusti klientą, jį aptarnauti bei patenkinti jo poreikius. Jos skatina kiekvieną organizacijos narį klientams tiekti puikios kokybės bei didesnės vertės gaminius ir paslaugas bei siekti, kad klientai būtų visiškai patenkinti. Šios organizacijos žino, kad rūpindamosi savo klientais jos gali tikėtis didesnės rinkos dalies ir pelno.
Rinkodara labiau nei bet kuri kita verslo funkcija yra susijusi su klientais. Šiuolaikinės rinkodaros teorijos ir praktikos pagrindas yra sukurti vartotojo vertę ir patenkinti jo poreikius.
Žmogaus norai – tai forma, kurią įgyja žmogaus poreikis aplinkos ir asmenybės įtakoje. Norus formuoja visuomenė ir jie gali būti apibūdinti daiktais, kurie gali patenkinti tuos poreikius. Kylant visuomenės gerovei, jos narių norai didėja. Žmonės yra linkę rinktis tuos gaminius, kurie už jų turimus pinigus suteiktų didžiausią pasitenkinimą.
Kliento pasitenkinimas yra glaudžiai susijęs su kokybe. Pastaraisiais metais daugelis bendrovių įdiegė visuotinės kokybės vadybos (VKV) programas, kuriomis siekiama nuolatos tobulinti šių bendrovių produktų, paslaugų bei rinkodaros procesų kokybę. Kokybė turi tiesioginę įtaką produkto savybėms, o kartu ir kliento pasitenkinimui.
Poreikis - reikmė, ko nors reikiamybė, būtinumas.
Darbo aktualumas. Įmonėms, norinčioms išsikovoti vietą rinkoje, įgauti konkurencinių pranašumų prieš kitas firmas, būtinas sugebėjimas prisitaikyti prie greit kintančios aplinkos, būtinas inovacijų diegimas, bei žinoma - vartotojų patenkinimas. Tokioje dinamiškoje aplinkoje, vartotojas gaudamas daug informacijos apie įvairius produktus bei paslaugas, išsirenka vieną, kurie atitinka jo poreikius, tenkina lūkesčius. Perpratusi ir numačiusi vartotojų elgsenos kaitą įmonė, gali pirmoji nustatyti paslėptus ir atvirai rodomus jų poreikius, pirmoji gali pradėti gaminti ar prekiauti naujomis poreikius tenkinančiomis prekėmis, kurti visuomenei ir savo vartotojams patraukliausius marketingo kompleksus ir įvaizdžius. Ilgainiui tai neabejotinai virsta stipriais konkurenciniais pranašumais. Todėl labai svarbus dėmesys turi būti skiriamas vartotojui, jo poreikio tenkinimui.
Darbo tikslas. Išnagrinėti vartotojų poreikių tenkinimo galimybes, apžvelgti ar firmos atisižvelgia į vartotoją, jo poreikius,
Darbo uždavianiai:
1. Pateikti teorinę medžiagą apie vartotojus, bei jų poreikius
2. Teorinę medžiagą pritaikyti praktiškai pateikiant konkrečius pavyzdžius. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-22
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai26
Dydis42.45 KB
Autoriussandra
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vartotojo poreikiu tenkinimo galimybes [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą