Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Produkcijos paskirstymų valdymas: KB "Biodyzelis"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Produkcijos paskirstymų valdymas: KB "Biodyzelis"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253
Aprašymas

Įvadas. Pardavimų valdymo principai. Prekių paskirstymo samprata. Paskirstymo kanalo dalyvių funkcijos. Paskirstymo strategijos. Optimalaus paskirstymo kanalo parinkimas. Veiksniai, turintys įtakos paskirstymo kanalo parinkimui. Paskirstymo kanalo narių parinkimas. Veikla ir perspektyvos. KB "Biodyzelis" kūrimas ir veiklos reglamentavimas. Įmonės vidinės aplinkos analizė. Įmonės išorinės aplinkos analizė. Įmonės gaminamos produkcijos paskirstymo projektavimas. Paskirstymo kanalų formavimas ir jų struktūriniai tipai. Įmonės produkcijos paskirstymo strategijos. Išvados.

Ištrauka

Rinkos ekonomikos sąlygomis konkurencinė kova verčia įmones ieškoti būdų įsitvirtinti rinkoje, surasti kuo daugiau klientų, prasiskverbti į tolimesnius regionus. Labai svarbiomis įmonės veiklos efektyvumo sąlygomis tampa geros kokybės prekių pristatymas laiku ir ritmingai.
Paskirstymo, kaip specifinės ūkinės veiklos, būtinumas kyla dėl atotrūkio, neatitikimo tarp prekių gamybos ir vartojimo vietos, laiko, kiekio ir kokybės. Paskirstymo kanalo pasirinkimo ir kontrolės klausimai ypač svarbūs prekes gaminančioms įmonėms. Jos sukuria ir įgyvendina visą prekių paskirstymo strategiją, be kurios jų prekės apskritai gali nepasiekti daugumos pirkėjų.
Sprendžiantį paskirstymo problemas, didelės reišmės paskirstymo būdų parinkimas. Produkcijos paskirstymo keliai - tai grandinė tarpusavyje susijusių įmonių, organizacijų arba asmenų, dalyvaujančių prekių judėjimo nuo gamintojo iki vartotojo procese.
Paskirstymo logistika – tai įmonės logistikos sistemos dalis, jungiamti kompleksą tarpusavyje susijusių bei sinchronizuotai veikiančių produkcijos paskirstymo grandžių – atsargų sudarymo, transportavimo, sandėliavimo – ir užtikrinti produkcijos pateikimo pirkėjui ritmingumą, patikimumą ir aptarnavimą minimaliomis sąlygomis.
Prekių pateikimo kanalų parinkimas įgalina vartotoją įsigyti jam reikalingą produktą palankiausiomis sąlygomis. Tinkami ir efektyvūs paskirstymo kanalai leidžia įmonei įsiskverbti į naujus rinkos segmentus ir įsitvirtinti esamuose, sustiprinti konkurencines galimybes bei padidinant pelną.
Tyrimo objektas – KB ,,Biodyzelis" produkcijos paskirstymo sistema
Darbo tikslas - išanalizavus paskirstymo kanalo grandinės formavimo teorinius aspektus pateikti KB ,,Biodyzelis" produkcijos paskirstymo grandinės organizavimo ypatumus
Darbo uždaviniai :
Išnagrinėti pardavimų valdymo teorijas,
Išanalizuoti paskirstymo kanalo ypatumus,
Ištirti esama biodyzelino rinką,
Atlikti KB "Biodyzelinas,, SSGG analizę,
Pateikti pasiūlymų KB ,,Biodyzelis" paskirstymo kanalo projektavimui.
Tyrimo metodai: monografinis, grafinio vaizdavimo, stebėjimai, palyginimai, literatūros šaltinių analizė, statistinių duomenų analizė ir rezultatų apibendrinimas.

Komercinės veiklos principai yra ūkinės komercinės veiklos valdymo sistemos išraiška. Jie suvokiami kaip dažniausiai taikomos ir svarbiausios taisyklės, kurios paprastai nekeičiamos ir yra aiškiai akivaizdžios, stabilios ir visuotinės. Organizuojant pardavimą vadovaujamasi bendraisiais valdymo, įskaitant veiklos tyrimo ir analizės, planavimo ir kitais veiklos organizavimo principais. Pardavimų valdymas apima visų pardavimų formų, rūšių, būdų ir priemonių naudojimą, išskiriant pardavimų tikslus, uždavinius, jų įgyvendinimo priemones, turimus išteklius, veiklos koregavimą ir kontrole. Pardavimų valdymas, kaip pardavimo tikslų siekimo procesas, yra analizuojamas, planuojamas, koreguojamas ir kontroliuojamas. Apibendrinta prasme pardavimų valdymas yra pardavimų funkcijų ir operacijų valdymas siekiant užsibrėžtų įmonės ūkinės komercinės veiklos tikslų, todėl tam naudojamos visos pardavimų valdymo priemonės, pardavimų personalo valdymo principai ir galimybės [16, p., 17].
Pasirinktos pardavimų formos, rūšys, būdai lemia ir taikytinas priemones, principus, atliekamas funkcijas, pačių operacijų specifiką [16, p., 17].
Specifiniai pardavimų organizavimo principai:
tikslinis požiūris ir orientavimasis į galutinį ir ilgalaikį komercinės veiklos rezultatą - vartotojų poreikių tenkinimą, tikslų vienovė ir kompleksiškumas: užtikrinti gamybos ir pardavimų strategijų ir taktikų vienovę, susieti tam skirtus išteklius, įmonės galimybes su vartotojų poreikių tenkinimu ir kryptingųjų poreikių formavimu,
sisteminis požiūris: rinkodara kaip sistema susieja gamybą ir realizavimą per vartotojų poreikius, rinkos situaciją, gamintojų ir pardavėjų galimybes, pardavimų kanalų ar tiesioginio savo produkcijos realizavimo priemonių veikimą ir pereina prie vartotojų poreikių tenkinimo,
pagrįstos laiku, vieta, apimtimi ir sudėtimi, kokybe ir vertingumu, kaina ir pirkimo pajėgumu produkcijos pasiūlos formavimas bei laikymasis,
veiklos koordinavimas: susieti gamybos, tiekimo ir vartojimo cikliškumą, produkcijos gyvavimo ciklo ypatumus sujos pardavimų rėmimu, investicijomis ir atnaujinimu, naujos produkcijos įdiegimu,
operatyvumas, lankstumas ir aktyvumas, pereinantis į pamatuotą agresyvumą ir aplinkos veikimą sau palankia linkme bei poreikių formavimą, veiklos universalizavimo ir specializavimo, centralizavimo ir decentralizavimo, tradicijų ir naujovių, mados ir klasikos, masiškumo ir unikalumo, plačių pažiūrų ir koncentracijos, bendrumo ir išskirtinumo suderinamumas[16, p., 18].
Praktinės priemonės, kaip ir visa veikla, turi būti įgyvendinamos nuosekliai, nenukrypstant į kraštutinumus. Reikėtų išskirti šias nuoseklaus darbo kryptis:
išskirtinis dėmesys vartotojui,
nuolatinis tobulinimas ir tobulinimasis,:
darbuotojų suvienijimas,
vadovavimas įmonei pagal pasirinktą misiją ir vertybių sistemą.
Įmonių orientacija į rinką ir siekimas gauti pelno susiję su gamyba ir pastangomis pateikti savo gaminius rinkai ir juos parduoti. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-06-06
DalykasRinkodaros diplominis darbas
KategorijaRinkodara
TipasDiplominiai darbai
Apimtis51 puslapis 
Literatūros šaltiniai26 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis108.95 KB
AutoriusErika
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Failo pavadinimasMicrosoft Word Produkcijos paskirstymu valdymas Biodyzelis [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą