Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo strategija: prekyba žuvies produktais UAB "Žuvis"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Marketingo strategija: prekyba žuvies produktais UAB "Žuvis"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142
Aprašymas

Įvadas. Teorinė dalis. Marketingo tyrimo kryptys. Rinkos tyrimas. Prekės padėties rinkoje nustatymas. Firmos vidinių duomenų analizė. Rėmimo veiksmai. Verslo apžvalga. Produktų portfelio apžvalga. Pardavimų ir rinkos dalių apžvalga. Žinomumas. Perkamumo rodikliai bei pirkimo įpročiai. Kainodara. Paklausos analizė. Konkurencinė analizė. SWOT analizė. Padengimo – pardavimo kanalų įvertinimas. Marketingo strateginiai sprendimai ir jų įgyvendinimas. Marketingo tikslai. Marketingo strategijos. Pozicionavimo strategijos. Tikslinės rinkos. Marketingo kompleksas. Produktas. Kainodara. Rėmimas. Išvados.

Ištrauka

Bet kurio sprendimo sėkmė priklauso nuo informacijos, kuria remiantis jis padarytas. Todėl kiekvienu atveju prieš sprendžiant būtina organizuoti atitinkamą tyrimą. Marketingo sprendimai daromi po tam tikro marketingo tyrimo. Marketingo tyrimas – tai sistemingas duomenų, susijusių su marketingo problemomis, rinkimas, kaupimas ir apdorojimas. Marketingo organizavimui reikalingi tyrimai būna labai įvairūs.

Marketingo informacija, o kartu ir marketingo tyrimai apima visas su firmos marketingu susijusias sritis. Todėl bet kuri jų gali tapti savarankišku tyrimo objektu.
Tradiciškai svarbiausia tyrimo kryptimi laikomas rinkos tyrimas. Jo metu nustatomos rinkos charakteristikos, firmos ir jos konkurentų būklė, analizuojamos situacijos vystymosi tendencijos.
Šios darbo tikslas – ištirti esamas marketingo problemas, ir sukurti strategijas, kurios padėtų įveikti sunkumus rinkije, tiek iš kokybės ir kiekybės pusės.


Labai svarbi yra firmos ekonominės veiklos analizė. Ją atliekant tiriamos firmos galimybės, sudaromos ekonominės veiklos prognozės.
Kitos marketingo tyrimų kryptys labai artimai siejasi su atskirų marketingo komplekso elementų formavimu.
Formuojant elementą ’prekė’, atliekami tyrimai, susiję su prekės bei jos įpakavimo savybėmis jų asortimento formavimu, konkurentų prekės savybėmis ir kt. Taip pat gali būti atliekami spec. tyrimai, padedantys nustatyti prekės (ypač naujos) kainą.
Kuriant prekių pateikimo pirkėjams būdus, vykdomi praėjusio laikotarpio įvairių pateikimo formų efektyvumo tyrimai, analizuojamos naujų formų tyrimo galimybės.
Ypač reikšmingi specialūs tyrimai, numatant prekių rėmimo būdus. Čia analizuojamos įvairios rėmimo formos ir jų efektyvumas, reklamos tekstai, pirkėjų reakcija į reklamos pokyčius ir kt. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-03
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis40 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis158.52 KB
AutoriusInga
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasprof. habil. dr. B. Melnikas
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo strategija prekyba zuvies produktais UAB Zuvis [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 40 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • prof. habil. dr. B. Melnikas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą