Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Marketingo strategijos esmė. Marketingo strategijos formavimo mechanizmas. Strateginis planavimas. Marketingo strategijos formavimo procesas. Misija, vizija ir įmonės tikslai – pagrindiniai marketingo strategijos formavimo elementai. Organizacijos aplinkos ir SWOT analizės reikšmingumas marketingo strategijai. Bendrosios strategijos formavimas. Segmentavimas ir tikslinės rinkos parinkimas. Pozicionavimas. Konkurencinio pranašumo įgijimo strategijos. Marketingo komplekso elementų strategijų analizė. Prekės strategija. Naujos prekės įvedimo į rinką strategijos. Kainos strategija. Paskirstymo strategija. Rėmimo strategija. Marketingo strategijos parinkimas, veiklos įvertinimas ir kontrolė.

Ištrauka

Dauguma įmonių siekdamos gauti didesnį pelną, įgyti pranašumą rinkoje ar užimti didesnę rinkos dalį rengia marketingo strategijas. Kas yra įmonės strategija? – geriausias būdas pagaminti ir parduoti produktą ar paslaugą , kuris priklauso nuo įmonės tikslų, išteklių, kompetencijų, ir bendrosios rinkos konteksto. Įmonės strategija nusako, kaip ji konkuruos rinkoje jai geriausiu būdu. [21]
Šio darbo analizuojamas objektas marketingo strategija – tai viena iš reikšmingiausių organizacijos funkcinių strategijų. Tai biznio vieneto pastangos diferencijuoti save geriau negu konkurentai , pasitelkiant sąlyginį savo pranašumą sėkmingiau tenkinti vartotojų poreikius konkrečiomis aplinkybėmis. [28. p . 250]
R. Virvilaitė , marketingo strategiją apibrėžia, kaip nuosekliai išdėstytų ir tarpusavyje suderintų marketingo veiksmų visumą, nukreiptą pasiekti numatytus ilgalaikius marketingo tikslus. [ 12. p.12]
Tačiau Palubinskas įvardindamas marketingo strategiją, labiau akcentuoja marketingo komplekso elementus. Kurie jo požiūriu yra reikšmingiausi formuojant marketingo strategiją.
Apibendrinant mokslininkų apibrėžimus, galima teigti, jog jos atspindi 1 paveiksle pateiktų strategiją lemiančių veiksnių sąsają ir priklausomybę tarpusavyje.


Strategijos formavimas prasideda nuo pagrindinio tikslo nustatymo. Pagrindiniai marketingo tikslai kuriuos nurodo mokslininkai [10,16,21,28,40]:
1. kuo maksimalesnio vartojimo siekimas;
2. maksimalaus poreikio tenkinimas;
3. maksimalaus prekių ir paslaugų pasiūlos teikimas;
4. gyvenimo kokybės gerinimas;
5. rinkotyros išlaidų mažinimas;
6. ėjimas į naujas rinkas;
7. užimamos rinkos dalies didinimas;
8. naujų gaminių diegimas ir įvaizdžio gerinimas.
Kitaip tariant, kuo geriau tenkinant vartotojų poreikius, pasiekti kaip įmanoma didesnio pelno- pagrindinis marketingo tikslas.
Norint, jog strateginis įmonės tikslas būtų pasiektas , reikia suformuoti atitinkamus marketingo uždavinius. R. Virvilaitė išskiria tris pagrindines uždavinių grupes:
1. susijusius su poreikių analize ir rinkos tyrimu;
2. susijusius su poveikiu pirkėjui, formuojant jo poreikius;
3. susijusius su įmonės gaminamos produkcijos atitikimu rinkos struktūrą.
Marketingo uždaviniai yra sąlygojami marketingo funkcijos, kuria remiasi kuriant marketingo strategiją. Pagrindinės marketingo funkcijos:
1. išorinės aplinkos analizė, vartotojų poreikių tyrimas; marketingo tyrimai;
2. prekių, atitinkančių vartotojų poreikius sukūrimas ir gamyba.
3. marketingo komplekso valdymas;
4. marketingo planavimas ir kontrolė. [16,21,34,40].
Apibendrinant galima, teigti, kad marketingo strategija turi atsakyti į tris pagrindinius klausimus:
• Kur konkuruoti?
• Kada konkuruoti?
• Kaip konkuruoti? [28, p.250-251]
Visų pirma parenkama atitinkama rinka, bei konkuravimo priemonės. Analizuojant ir stebint rinką parenkamas pats tinkamiausias laikas įsiskverbimui į rinką.
Marketingo strategija yra organizacijos vadybos planas, reikalingas pasirinktiems tikslams ir uždaviniams įgyvendinti. Ši funkcinė strategija yra tarpininkas tarp organizacijos ir vartotojo, todėl jos organizavimą lemia tiek bendroji organizacijos strategija bei resursai, tiek vartotojai, konkurentai bei esamoji marketingo situacija. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-03
DalykasRinkodaros diplominis darbas
KategorijaRinkodara
TipasDiplominiai darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis48.87 KB
AutoriusMiliute
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2010-02-03 IP: 193.219.64.9
    laimis sako

    labai noreciau paprasyti autores literaturos saraso... buciau labai labai dekingas... jei tik pamatysit komentara, parasykit, ar sutiktumet, parasysiu savo el.pasata...

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 25 puslapiai 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 4 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą