Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo komplekso analizė: UAB "Fazer kepykla"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo komplekso analizė: UAB "Fazer kepykla"

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Įvadas. Darbo uždaviniai. Išnagrinėti UAB "Fazer Kepyklos" 4 marketingo komplekso elementus. Prekę (gaminamos arba parduodamos produkcijos asortimentas, prekių gyvavimo ciklas bei naudojamos strategijos). Kainą (gaminamos arba parduodamos produkcijos kainos nustatymo metodai, naudojamos kainodaros strategijos). Paskirstymą (paskirstymo kanalai, būdai bei naudojamos strategijos). Rėmimą (įmonės naudojami rėmimo veiksmai bei strategijos). Apie UAB "Fazer Kepykla". Marketingo kompleksas. Prekė. Prekės gyvavimo ciklas. Naudojamos strategijos. Kaina. Kainos nustatymo metodai. Paskirstymas. Rėmimas. Duonos kelias. Vaikų svajonių bandelė. Išsipildymo akcija. Tiltas į Neringą. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-10
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis23.6 KB
Autoriusgintaser
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasLekt. J. Karanauskienė
Švietimo institucijaAlytaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Ivadasll [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 11 puslapių 
  • Alytaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Lekt. J. Karanauskienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą