Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo kanalo analizė: UAB "Tiekimas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo kanalo analizė: UAB "Tiekimas"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728
Aprašymas

Įvadas. Tyrimo tikslas: įvertinti UAB "Tiekimas" marketingo kanalų sistemą ir jos funkcionavimo principus. Marketingo kanalų sistemos įvertinimas UAB "Tiekimas" pavyzdžiu. Įmonės istorija ir veiklos apibūdinimas. Transportavimo sistemos įvertinimas UAB "Tiekimas". UAB "Tiekimas" krovinių gabenimo paslaugos įvertinimas. Maršrutų planavimas įmonės transportavimo procese. UAB "Tiekimas" ekspedicijos veikla. Marketingo sistemos įvertinimas UAB "Tiekimas". UAB "Tiekimas" klientų aptarnavimas. Užsakymų tvarkymas UAB "Tiekimas". Sandėliavimas UAB "Tiekimas". Atsargų valdymas UAB "Tiekimas". UAB "Tiekimas" informacinės sistemos įvertinimas. Išvados ir rekomendacijos. Darbas iliustruotas diagramomis.

Ištrauka

Gerėjant šalies ekonominei padėčiai, stiprėja ir konkurencija tarp pramonės įmonių, todėl viena iš svarbiausių įmonės sėkmingą egzistavimą užtikrinančių veiklos sričių yra joje funkcionuojanti marketingo kanalų sistema. Įmonės, kurios savo kasdieninėje veikloje taiko naujausius marketingo kanalų projektus, stengiasi optimizuoti prekių judėjimo srautus, kurie vyksta ne tik prekiaujant valstybės viduje, bet ir tarp valstybių. Todėl S. Strange teigia - "logiška prieš pradedant nagrinėti prekybos sistemas, visų pirma aptarti transporto sistemas" (Strange, 1998, p.241).
Kadangi Lietuvoje, kaip ir visoje Europoje, užsakomų produktų siuntų dydžiai ir vežamų krovinių siuntos smulkėja, tačiau jų kiekis auga, todėl atsiranda vis daugiau įmonių, kurios importuoja krovinius kasdien, o anksčiau tai darydavo tik kartą ar du per mėnesį. Kiekviena įmonė stengiasi įgyvendinti esmines marketingo kanalų priemones, tokias kaip: greičiau už konkurentus pateikti rinkai produkciją ar paslaugas, sutrumpinti užsakymo ciklus, trumpinti produkcijos pristatymo laiką sujungiant sandėliavimo ir paskirstymo sistemas, laikytis sutartinių užsakymo vykdymo ir pristatymo grafikų. Tai rodo, kad marketingo kanalų sistema yra įvairiapusė, taikytina daugeliui sričių ir jos procesus galima skaidyti į atskirus elementus paskui juos susiejant.
Todėl autoriaus V. Paulausko (2005) teigimu, marketingo kanalų sistema yra pritaikyta kiekvienam objektui, veikiančiam įvairiomis sąlygomis, kas išplečia logistikos mokslo ir praktikos sampratas. Taigi, kuo tiksliau suderinta vykdomų marketingo kanalų procesų sistema tarpusavyje, tuo ji efektyviau veikia ir nustato visiems palankesnę kainą.
Tyrimo aktualumas: Šiais laikais labai smarkiai pasikeitė ir išaugo marketingo kanalų ir ypač transporto vaidmuo ekonominiame šalies vystymesi. Praeityje marketingo kanalų sąvoka nebuvo taip plačiai naudojama, nors ji vyravo visose šalies ūkio šakų veikloje, todėl dabar ši sąvoka tapo viena iš pagrindinių jų vystymosi ir augimo veiksniu. Šalies ir įmonių ekonominis augimas ir vystymasis, jų kiekybiniai ir kokybiniai pokyčiai yra tiesiogiai susiję ir priklausomi nuo to, kaip gerai yra suderinta marketingo kanalų sistema ir jos posistemės.
Tyrimo naujumas: Lietuvai įsiliejus į bendrą Europos Sąjungos erdvę, nemažai yra kalbama apie transporto ir marketingo kanalų verslo plėtrą, todėl šio sektoriaus augimas Lietuvoje yra labai ryškus. Dauguma įmonių iš naujo atranda marketingo kanalus, kaip įmonės valdymo dalį, kadangi organizuojant gamybą, bei teikiant paslaugas ir norint pasiekti norimų rezultatų mažiausiomis laiko bei materialinių išteklių sąnaudomis, būtina pasitelkti marketingo kanalus.
Tyrimo objektas: UAB "Tiekimas" marketingo kanalų sistema.
Tyrimo tikslas: įvertinti UAB "Tiekimas" marketingo kanalų sistemą ir jos funkcionavimo principus.
Tyrimo uždaviniai:
1. atlikti UAB "Tiekimas" transportavimo kanalų sistemos analizę:
• įvertinti įmonės krovinių gabenimo paslaugą;
• įvertinti maršrutų planavimą įmonės transportavimo procese;
• išsiaiškinti ekspedicinės veiklos ypatumus įmonėje.
2. atlikti UAB "Tiekimas" marketingo kanalo sistemos analizę:
• išanalizuoti klientų aptarnavimą įmonėje;
• išanalizuoti užsakymų tvarkymą įmonėje.
3. išanalizuoti UAB "Tiekimas" sandėliavimo sistemą;
4. išanalizuoti įmonės atsargų valdymo sistemą;
5. įvertinti įmonės informacinę sistemą.
Tyrimo problema: Stiprėjant konkurencijai, augant darbo sąnaudoms, vienu iš svarbiausių uždavinių logistikos kompanijoms, siekiant išlaikyti klientus ir jiems patrauklias kainas, tampa efektyvumo kėlimas, kuris įmanomas tik gerai išanalizavus marketingo kanalų sistemas ir jos posistemes. Tačiau daugelis Lietuvos įmonių nekreipia ypatingo dėmesio šiai sričiai, todėl jų veikloje dažniausiai neefektyviai naudojamos atsargos, kurios turi tiesioginės įtakos įmonės pelningumui, taip pat problema tampa transportavimo ir sandėliavimo procesai, naujų technologijų diegimas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-06-13
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis1.22 MB
Autoriuslina22
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasL. Bagdonienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo kanalo analize UAB Tiekimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 26 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • L. Bagdonienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą