Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas: kavinė "Arena Pizza"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo planas: kavinė "Arena Pizza"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132
Aprašymas

Įvadas. Verslo idėja. Vizija. Tikslai. Rizika. Marketingas. Aplinkos analizė. Mikroaplinka. Makroaplinka. Ekonominė aplinka. Teisinė ir politinė aplinka. Technologinė aplinka. Vartotojų analizė. Konkurencinė aplinka. Marketingo strategija. Produktas (paslauga). Kaina. Pateikimas. Rėmimas. Marketingo biudžetas. Patalpos ir įrengimai. Personalas. Bendros išvados.

Ištrauka

Didėjant konkurenciniam spaudimui įmonės ieško naujų galimybių išlaikyti ir pritraukti vartotojus. Siekdami gauti pelno ir patenkinti visuomenė poreikius individai yra veikiami daugelio veiksnių, priversti komunikuoti, bendrauti tarptautiniu mastu. Komunikavimas tampa vis aktualesnis įmonės sėkmei ir augančiom pajamom. Per pastaruosius keletą metų smarkiai keitėsi požiūris į tarptautinį komunikavimą ir jo reikšmę įmonės veiklai. Įmonėse įsivyraujantis strateginis požiūris reikalauja išplėsti komunikavimo suvokimą versle, pritaikyti jį visos kompanijos pelningumui ir žinomumui plėsti.
Rinkos tyrimas - tai galimybė gauti išsamią ir patikimą informaciją apie prekių ir paslaugų pasiūlą bei paklausą rinkoje, konkurentus, kainas, populiariausias ir veiksmingiausias marketingo priemones ir pan. Ši informacija padeda sėkmingai konkuruoti, išryškinti įmonės pranašumus ir išsiaiškinti trūkumus bei priimti teisingus sprendimus, susijusius su naujo produkto įvedimu į rinką, kainodaros strategijos panaudojimu, klientų lojalumo programų rengimu, kitų marketingo priemonių taikymu.
Šiame kursiniame darbe išnagrinėsiu ne tik teorinę marketingo tyrimų, rinkos segmentavimo svarbą ir ypatumus, bet ir apžvelgsiu praktinę marketingo tyrimų bei tikslinės rinkos pritaikomumo pusę. Nagrinėsiu kaip rinka segmentuojama. Kaip privalo elgtis naujos įmonės įkūrėjai, į ką turi atsižvelgti ir kaip planuoti savo verslą. Smulkiai analizuosiu savo kavinės "Arena Pizza" įkūrimo pakopas, tyrimus, kad įmonės veikla klestėtų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-10-06
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis29 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis82.89 KB
AutoriusNeringa
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasI. Svetikienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo planas kavine Arena Pizza [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 29 puslapiai 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • I. Svetikienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą