Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės marketingo analizė: bendrovės "Vaisių sultys" gaminamos sultys

Įmonės marketingo analizė: bendrovės "Vaisių sultys" gaminamos sultys

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Nagrinėjama pasirinkta prekė: Kooperacinės bendrovės "Vaisių sultys" produkcija: sultys. Prekės įvardijimas. Prekės pristatymas. Tikslinė rinka. Sąvokos ir jų apibūdinimai. Prekės asortimentas. Prekių grupė (linija). Prekių asortimento gylis. Prekių asortimento plotis. Prekių gyvavimo ciklo stadijos. Veiksniai, darantys įtaką kainai. Paskirstymas. Tiesioginis paskirstymas. Netiesioginis paskirstymas. Intensyvus paskirstymas. Atrankinis paskirstymas. Išskirtinis paskirstymas. Rėmimas. Komunikacinis procesas. Reklamos teorija. Parduotuvės, kurios prekiauja nagrinėjama preke. Parduotuvės, kurioje prekiaujama nagrinėjama preke, asortimentas. Prekių linijos parduotuvės asortimente. Prekių linijos gylis. Potencialūs konkurentai. Kainų palyginimas. Analizuojamo produkto reklamos trūkumai. Analizuojamo produkto reklamos sprendimai. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

14 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 336.51 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą