Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės marketingo analizė: bendrovės "Vaisių sultys" gaminamos sultys
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Įmonės marketingo analizė: bendrovės "Vaisių sultys" gaminamos sultys

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Nagrinėjama pasirinkta prekė: Kooperacinės bendrovės "Vaisių sultys" produkcija: sultys. Prekės įvardijimas. Prekės pristatymas. Tikslinė rinka. Sąvokos ir jų apibūdinimai. Prekės asortimentas. Prekių grupė (linija). Prekių asortimento gylis. Prekių asortimento plotis. Prekių gyvavimo ciklo stadijos. Veiksniai, darantys įtaką kainai. Paskirstymas. Tiesioginis paskirstymas. Netiesioginis paskirstymas. Intensyvus paskirstymas. Atrankinis paskirstymas. Išskirtinis paskirstymas. Rėmimas. Komunikacinis procesas. Reklamos teorija. Parduotuvės, kurios prekiauja nagrinėjama preke. Parduotuvės, kurioje prekiaujama nagrinėjama preke, asortimentas. Prekių linijos parduotuvės asortimente. Prekių linijos gylis. Potencialūs konkurentai. Kainų palyginimas. Analizuojamo produkto reklamos trūkumai. Analizuojamo produkto reklamos sprendimai. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-12-09
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai17 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis336.51 KB
Autoriusdange
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasToluba
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKauno humanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingas_-_Vaisiu_sultys [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 14 puslapių 
  • Vilniaus Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Toluba
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą