Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo komunikacijos ypatumai aukštojo mokslo institucijose (Alytaus kolegijos atvejis)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo komunikacijos ypatumai aukštojo mokslo institucijose (Alytaus kolegijos atvejis)

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152535455565758
Aprašymas

Įvadas. Marketingo komunikacijos ypatumų aukštojo mokslo institucijose teorinė analizė. Aukštojo mokslo institucijų vaidmuo kintančioje aplinkoje. Marketingo ir komunikacijos taikymo aukštojo mokslo institucijose galimybės ir ribotumai. Aukštojo mokslo institucijų marketingo koncepcija. Aukštojo mokslo institucijų paslaugų vartotojai ir jų elgsenos pažinimas. Marketingo komunikacijos kaip aukštojo mokslo institucijų įvaizdžio formavimo pagrindas. Marketingo komunikacijos esmė. Marketingo komunikacijos priemonės aukštojo mokslo institucijose. Marketingo komunikacijos priemonių naudojimo prioritetai aukštojo mokslo institucijų įvaizdžiui formuoti. Marketingo komunikacijos raiškos aukštojo mokslo institucijose modelis. Marketingo komunikacijos ypatumų tyrimas Alytaus kolegijos studentų grupėje. Aukštojo neuniversitetinio mokslo situacijos apžvalga Lietuvoje. Marketingo komunikacija Alytaus kolegijoje: darbuotojai ir studentai. Marketingo komunikacijos raiškos Alytaus kolegijoje tyrimo metodika. Marketingo komunikacijos ypatumai Alytaus kolegijos studentų grupėje. Išvados ir rekomendacijos. Summary. Santrauka. Priedai (2).

Ištrauka

Prekybos įmonėse parduodama daugybė įvairiausių prekių. Tačiau būtent asortimentas esantis vienoje ar kitoje įmonėje ir apibūdina kokia konkrečios įmonės veiklos rūšis (maisto prekių parduotuvė, auto detalių parduotuvė ir pan.). Atsižvelgiant į įmonės keliamus tikslus, prekės yra įvairiai skirstomos ir klasifikuojamos. Prekių klasifikavimo tikslas- sudaryti galimybę kuo efektyviau valdyti asortimentą, priimti racionalius asortimento politikos valdymo sprendimus. Tai aktualu kiekvienai didmeninės- mažmeninės prekybos įmonei.
Asortimento politikos tikslas gerinti prekybos įmonės veiklos rezultatus, didinti jos apyvartą. Šiam tikslui pasiekti prekybos įmonė privalo savo asortimentą priderinti prie rinkos paklausos. Šį nepertraukiamą, su laiku susietą asortimento formavimo ir priderinimo procesą tam tikram laikotarpiui vadiname asortimento politika. Asortimento politiką galima suprasti ir kaip visumą priemonių, kuriomis formuojama prekių pasiūla ir daroma jai įtaka.
Prekybinis asortimentas – tai atskirų prekių, jų pavidalų, prekių rinkinių, sugrupuotų pagal tam tikrus požymius, visuma, leidžianti išryškinti asortimento tipiškumo, bendrumo bei išskirtinumo bruožus. Kitaip tariant, prekybos įmonėje pateikiamų ir realizuojamų prekių visuma vadinama prekių asortimentu. Prekybinis asortimentas – tai tam tikras prekių rinkinys, kuris rodo prekybos įmonės prekių pasiūlą. Asortimentas rodo tam tikro gaminių ar prekių kiekio sudėtį. Platesne prasme prekybos įmonės asortimentas apima ir jos teikiamų paslaugų asortimentą. Optimaliai suformuoti asortimentą yra kiekvienos įmonės problema.
Darbo objektas- Lietuvos- Vokietijos UAB "HOKLA" asortimento politika ir ją lemiantys veiksniai.
Darbo tikslas- išanalizuoti Lietuvos- Vokietijos UAB "HOKLA" asortimento politiką ir ją lemiančius veiksnius.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti informacinius šaltinius apie asortimento ir jo struktūros sampratą, bei asortimento formavimo ypatumus.
2. Įvertinti Lietuvos- Vokietijos UAB "HOKLA" veiklos aplinką.
3. Atlikti asortimento struktūros, atskirų prekių grupių pardavimų analizę.
4. Išanalizuoti asortimento politiką lemiančius veiksnius.
5. Išanalizuoti pirkėjų įtakos aspektus asortimento formavimui.


Asortimentas- tai vartotojams siūloma prekių ir paslaugų visuma (Pajuodis A., 2002). Tai tam tikras prekių rinkinys, kuris rodo prekybos įmonės prekių pasiūlą. Platesne prasme prekybos įmonės asortimentas apima ir jos teikiamų paslaugų asortimentą. Prekių asortimentą apibūdina įvairūs vienetai ir matai. Baziniu asortimento vienetu laikomas prekės pavadinimas. Tai toks asortimento vienetas, kuris apibūdina prekę, galinčią patenkinti kokį nors konkretų poreikį, pavyzdžiui, dantų pasta. Tačiau tą patį poreikį tenkinančios prekės gali skirtis įvairiais antraeiliais požymiais, pavyzdžiui, modeliu, spalva, sudėtimi, kilme, išfasavimu ir pan. Šie požymiai apibūdina skirtingus to paties pavadinimo prekių pavidalus.
Pagal tam tikrą požymį sujungus įvairių pavadinimų prekes, gaunamos prekių pavadinimų grupės arba tiesiog prekių grupės, kurias savo ruožtu galima jungti į aukštesnio lygio asortimento klasifikavimo vienetus. Taigi visą prekių asortimentą galima pavaizduoti kaip hierarchinę piramidę, kurioje išsiskiria skirtingi jo agregavimo lygiai (pakopos). Kuo žemesnis lygis, tuo konkrečiau apibūdinama prekė.
Marketinge prekės pirmiausia klasifikuojamos į įlgalaikio ir trumpalaikio naudojimo prekes ir paslaugas.
Ilgalaikio naudojimo – tai materialūs gaminiai, paprastai naudojami daug kartų (pvz., rūbai).
Trumpalaikio naudojimo prekės – tai materialūs gaminiai, visiškai suvartojami per vieną ar keletą vartojimo ciklų (pvz., miltai, pienas, druska ir pan.).
Visos prekės dar skirstomos į asmeninio ir gamybinio naudojimo prekes. Marketinge aktualiausia prekes skirstyti pagal vartotojų požiūrį į jų pirkimą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-12-15
DalykasRinkodaros diplominis darbas
KategorijaRinkodara
TipasDiplominiai darbai
Apimtis53 puslapiai 
Literatūros šaltiniai33 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis210.1 KB
AutoriusLiutikaite
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasEdita Klimavičiūtė
Švietimo institucijaAlytaus kolegija
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo komunikacijos ypatumai aukstojo mokslo institucijose Alytaus kolegijos atvejis [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 53 puslapiai 
  • Alytaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Edita Klimavičiūtė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą