Šperos.lt > Rinkodara > Prekybos paslaugų įmonės marketingo komunikacijos komplekso ypatumai

Prekybos paslaugų įmonės marketingo komunikacijos komplekso ypatumai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Rinkodaros komunikacinio komplekso ypatumų teorinė analizė. Komunikacinio proceso samprata. Komunikacinis procesas rinkodaroje. Paslaugų organizacijos komunikacijos ypatumai. Komunikacijos strategijos kūrimo matmenys. Integruoto komunikacijos proceso planavimas. Komunikacijos ir paslaugų kokybės ryšys. Prekybos paslaugų įmonės komunikacinio komplekso ypatumai. Prekybos paslaugų įmonės "Senukai" charakteristika. Tyrimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

15 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių valstybinė kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 30.55 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą