1. Išanalizuoti bent 5 autorių apibrėžimus apie integruotas marketingo komunikacijas. Argumentuotai pateikti apibendrinantį apibrėžimą. Integruotų marketingo komunikacijų apibrėžimai pagal L. Bagdonienę ir kt., Ph. Kotler ir kt., A. Pajuodį, V. Pranulį ir kt., R. Virvilaitę. Išanalizuoti ir pateikti schematiškai bent 3 – 4 autorių skirtingus požiūrius į (integruotų) marketingo komunikacijų kompleksą. Pateikti apibendrinančią schemą ir apibrėžti sudėtines jos dalis. L. Bagdonienės ir kt., Ph. Kotler ir kt., A. Pajuodžio, V. Pranulio ir kt. nuomones apie (integruotų) marketingo komunikacijų kompleksą. Išanalizuoti integruoto marketingo komunikacijų komplekso kiekvieno elemento priemones (pagal pateikta apibendrinant komplekso modelį) 2-jų autorių, pateikti schemą. 3-4 autorių (integruotų) marketingo komunikacijų modelius, argumentuoti pateikti schematiškai, apibendrinti IMK modelį.