Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės reklamos įtaka vartotojo sprendimams: UAB "Maxima"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės reklamos įtaka vartotojo sprendimams: UAB "Maxima"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Reklamos raida. Reklamos tikslai ir funkcijos. Reklamos poveikis vartotojui. Vartotojų skatinimo priemonės. Vartotojo elgsenos samprata. Išoriniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. Reklamos objektai. Maxima LT įmonės charakteristika. Įmonės asortimentas. Lojalumo programa. Reklamos apimtys. Reklamos efektyvumo tyrimai. Alytaus prekybos centro Maxima vartotojų tyrimo duomenų analizė. Psichologinio poveikio metodai Maxima reklamoje. Išvados. Priedai (Anketa).

Ištrauka

Reklama – visų pirma tai informacija apie prekes, paslaugas, jų ypatybes ir realizavimo formas, apie firmas.
Reklamą galima būtų apibrėžti ir taip: Reklama – tai nesuasmeninta, apmokama, turinti įtikinti įtikinimo elementų, įvairiomis priemonėmis skleidžiama žinomo reklamos užsakovo informacija apie prekes, paslaugas, idėjas, siekiant jas parduoti.
Reklama vartotoją informuoja, kviečia, ragina pirkti ir vartoti, turėdama pagrindinį tikslą – parduoti prekę. Reklamos veikla yra labai plati. Ji apima beveik visas žmogaus veiklos sritis.
Viena iš reklamos veiklos šakų – prekybos reklama. Prekybos reklama labai paplitusi, geriausiai matoma, su ja dažniausiai susiduriame kasdieniame gyvenime (1.p 34-35).

Šio darbo pirmoje dalyje apibūdinsiu reklamą, jos tikslus, bei jos poveikį vartotojams. Antroje dalyje (praktinėje) – pateiksiu prekybos centro "MAXIMA LT" reklamos poveikio vartotojų sprendimams analizę.
Pagrindinis tyrimo tikslas – išsiaiškinti Lietuvoje veikiančių "MAXIMA" prekybos centrų pirkėjų požiūrį į reklamą bei įvertinti šių didžiųjų prekybos centrų reklamos efektyvumą, vykdant reklamos kampaniją.
Uždaviniai:
1. Pateikti reklamos esmę bei ypatumus;
2. Sudaryti anketą bei apklausti žmones, išanalizuoti ir apdoroti gautus duomenis;
3. Išsiaiškinti kokį poveikį žmonėms daro prekybos centro reklama;
4. Pateikti išvadas; ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-12-22
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis52.49 KB
AutoriusVilma
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasD. Remeikienė
Švietimo institucijaAlytaus kolegija
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones reklamos itaka vartotojo sprendimams UAB Maxima [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Alytaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • D. Remeikienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą