Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Paslaugų komplekso tyrimas: Šiaulių rajono savivaldybės kultūros centro Naisių filialas
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Paslaugų komplekso tyrimas: Šiaulių rajono savivaldybės kultūros centro Naisių filialas

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – išanalizuoti ir apžvelgti Šiaulių rajono savivaldybės Kultūros centro Naisių filialo teikiamas kultūrines paslaugas ir jų poreikius. Paslaugų marketingo komplekso ypatumai: teoriniai aspektai. Paslaugų marketingo esmė. Paslaugų marketingo savybės. Paslaugos teikimo sistema. Marketingo tipai ir funkcijos. Paslaugų kokybės prigimtis. Kiti paslaugų marketingo ypatumus sąlygojantys veiksniai. Paslaugų marketingo kompleksas. Metodologija. Tyrimo tikslas ir metodika. Respondentų demografinės charakteristikos. Šiaulių rajono savivaldybės kultūros centras Naisių filialo paslaugų komplekso analizė. Naisių filialo paslaugų charakteristika. Naisių filialo paslaugų vartotojų poreikiai. Naisių filialo paslaugų naudojamos komunikacijos priemonės. Naisių filialo strateginio valdymo stiprybės, silpnybės, galimybės ir grėsmės (SSGG). Išvados. Priedai (Anketa).

Ištrauka

Darbo problematika. Paslaugų rinkoje egzistuojanti konkurencija verčia nuodugniau tirti paslaugų prigimtį, jų vartojimo suvokimą. Paslaugų įmonės, jei nori išsilaikyti, turi aiškiai nusistatyti tikslus ir uždavinius, kurių įgyvendinimas užtikrintų siekiamą paslaugų įmonės funkcionavimą ir atitiktų paslaugų rinkos plėtros bei vystimosi tendencijas. Paslaugų įmonės veiklos specifika skatina įvertinti daug kitų nenumatytų ir nekontroliuojamų įmonės vidaus bei išorės veiksnių. Be to, paslauga – tai ne daiktas, o veiksmų ar procesų seka, kai vienu metu paslauga ir teikiama, ir vartojama. Tai nuolatinis šių be paliovos kintančių reiškinių tyrimas, vertinimas, analizavimas ir valdymas.
Darbo aktualumas. Paslaugų verslas ekonomikoje pradeda užimti vis svarbesnę vietą. Paslaugos ir prekės parduodamos rinkoje. Jos tenkina pirkėjų norus, reikmes, padeda užbaigti prekių gamybos ir jų vartojimo paskirties ciklą, tiesiogine ar netiesiogine prasme priartina prekes prie vartotojo. Daugelyje pasaulio šalių paslaugos yra laikomos pagrindiniu ekonomikos produktyvumo šaltiniu, kuris susijęs su naujų prekių ir paslaugų atsiradimu, jų gamybos sistemų kūrimu, ryšių su paslaugų vartotojais organizavimu, palaikymu ir t. t. Paslaugų sektoriuje veikia daugybė įvairaus profilio ir dydžio įmonių, kuriose dirba apie du trečdaliai visų darbuotojų. Jame sukuriama apie 60 – 70 proc. bendrojo vidaus produkto. Sparti paslaugų sferos plėtra, jos vaidmens ūkyje augimas būdingas ir Lietuvos ekonomikai.
Paslaugos, kaip prekės, savotiškumas, paslaugų rinkos ypatumai, joje didėjanti konkurencija – tai buvo pagrindinės priežastys, lėmusios specialaus paslaugų marketingo atsiradimą. Kadangi paslauga yra nematerialus, neapčiuopiamas daiktas, kurio negalima sandėliuoti, palikti saugoti, paveldėti, tai jos, kaip prekės, sampratą bei svarbą būtina paaiškinti. Paslaugos nėra antraeilis dalykas. Nors paslaugų marketingo komplekso elementai, jų struktūra iš esmės skiriasi, tačiau šie esminiai skirtumai nustatomi, atsižvelgiant į bendrąjį marketingo pagrindų kontekstą. Paslaugų verslas turi savų ypatumų, todėl marketingo veiksmus būtina tyrinėti atskirai, suformuoti savą, modifikuoti paslaugų marketingą.
Iš pirmo žvilgsnio paslaugų sfera labai patraukli, todėl daug pradedančių verslininkų imasi šios veiklos, tikėdamiesi greito pelno. Tačiau norint pelningai ją plėtoti reikia gerai išmanyti paslaugų marketingą. Kaskart atsiranda daug naujų paslaugų arba sukurtos tobulinamos ir siūlomos vartotojams. Paslaugų įmonės stebi rinką ir prognozuoja jos pokyčius. Todėl ir Lietuvoje paslaugų sfera plėtojama spartesniu tempu, lyginant su pramonės gamyba, kadangi čia reikia mažiau kapitalo.
Tyrimo objektas. Šiaulių rajono savivaldybės Kultūros centro Naisių filialas rajono gyventojams yra svarbus laisvalaikio užimtumo, saviraiškos, iniciatyvų, kultūrinio švietimo aspektu, yra lankomas, domimasi jo vykdoma veikla. Filialas gali realizuoti savo funkcijas ir uždavinius, užtikrinti rajono gyventojų iniciatyvų gyvybiškumą, taip prisidėti prie bendrosios kultūros ugdymo. Naisių filialo funkcijų realizavimo prielaidas lemia socialinė bei ekonominė padėtis, bendruomenės narių poreikiai, nusistovėjusios tradicijos ir aplinka. Filialas turėtų nuolat analizuoti kultūros vartotojų poreikius, ieškoti galimybių pateikti įvairesnę kultūros paslaugų pasiūlą.
Darbo tikslas – išanalizuoti ir apžvelgti Šiaulių rajono savivaldybės Kultūros centro Naisių filialo teikiamas kultūrines paslaugas ir jų poreikius.
Darbo uždaviniai:
• apžvelgti paslaugų marketingo teorinius aspektus;
• apibūdinti Naisių filialo teikiamas paslaugas;
• gretinant surinktus duomenis, išsiaiškinti ar filialo teikiamos paslaugos atitinka vartotojų lūkesčius bei poreikius;
• ištirti Naisių filialo paslaugų naudojamas komunikacijos priemones;
• išanalizuoti Naisių filialo strateginio valdymo stiprybes, silpnybes, galimybes ir grėsmes (SSGG).
Tyrimo metodai: a) mokslinės literatūros analizė leido identifikuoti paslaugų marketingo komplekso ypatumus; b) anketinė apklausa padėjo įvertinti Naisų filialo teikiamas paslaugas ir vartotojų poreikius, nustatyti veiklos problemas ir galimybes. Skaičiuojant respondentų nuomonių dažnių raišką, naudotasi MS Exel programine įranga. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-04-12
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis92.76 KB
AutoriusJurgita
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasDabasinskienė
Švietimo institucijaŽemaitijos kolegija
FakultetasTelšių menų ir pedagogikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Paslaugu komplekso tyrimas Siauliu rajono savivaldybes kulturos centro Naisiu filialas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 30 puslapių 
  • Žemaitijos kolegija / 4 Klasė/kursas
  • Dabasinskienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą