Pateikti 1 autoriaus nuomonę apie reklamos evoliuciją (raidą). Pateikti 2 autorių nuomonę apie reklamos specifiškumą rinkos ekonomikoje. Pateikti 3 autorių nuomonę apie reklamos proceso sudedamąsias dalis, kurias pateikite grafiškai ir trumpai apibūdinkite. Pateikti 2 autorių nuomonę apie reklamos tipologiją (klasifikaciją). Naudokite atskirų autorių kriterijus pagal kuriuos jie išskiria tam tikrus reklamos tipus. Pateikite pačią reklamos klasifikaciją, apibūdinate ir išskiriate tapatybes ir skirtybes. Pateikti 3-4 autorių nuomonę apie reklamos priemonių klasifikaciją: nurodyti kriterijus (pagal ką klasifikuojama); pateikti autorių klasifikaciją bei savo kritinę-analitinę nuomonę. Pasirinktinai apibūdinti 6 reklamos priemones ir teikti pavyzdžius iš Lietuvos praktikos. Pateikti 2-3 autorių požiūrį į reklamos organizavimo prielaidas. Ir pateikti šių prielaidų klasifikaciją ir pasirinktinai apibūdinti 5 prielaidas, teikiant pavyzdžius iš pasaulinės ir Lietuvos praktikos. Reklamos prielaidų apibūdinimas. Pateikti 3 autorių nuomonę apie reklamos biudžeto formavimą: nurodyti kriterijus (pagal ką formuojama) ir pateikti autorių reklamos strategijų klasifikaciją. Pateikti savo kritinę – analitinę nuomonę.