Įvadas. UAB "Vingio kino teatras" ir jai priklausančių kino teatrų charakteristika. UAB "Vingio kino teatras" veiklos pobūdis. Istorija: nuo "Vingio" iki "Coca-cola Plaza". "Coca-cola plaza" – moderniausias kino centras Baltijos šalyse. Investicijos. Vaizdas ir garsas. Salės įranga. Statistika: tegul kalba skaičiai. "Forum cinemas Akropolis". Marketingo tyrimai, siekiant suformuoti UAB "Vingio kino teatras" marketingo strategiją. Rinkos tyrimai. Konkurentų ir jų užimamų rinkos dalių tyrimas. Žiūrovų poreikių nustatymas, taikant anketinį tyrimą. UAB "Vingio kino teatras" marketingo strategija. Pagrindinės su marketingo strategija susijusios sąvokos. UAB "Vingio kino teatras" galimybių išaiškinimas. UAB "Vingio kino teatras" tikslų kompleksas. UAB "Vingio kino teatras" strategijos parengimas. Rinkos segmentavimas. Tikslinių rinkų pasirinkimas. Pozicionavimo būdo pasirinkimas. Atskirų marketingo komplekso elementų funkcinių strategijų parinkimas. Konkuravimo būdo strategijos. UAB "Vingio kino teatras", kaip rinkos lyderės, strategija. UAB "Vingio kino teatras" vystymosi (augimo) strategija. UAB "Vingio kino teatras" marketingo planas. Paslaugos. Kainos. Pateikimas. Rėmimas. Išvados ir pasiūlymai.