Šperos.lt > Rinkodara > Produkto įvedimas į rinką: sulčių gėrimas "Miau"

Produkto įvedimas į rinką: sulčių gėrimas "Miau"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Tyrimo objektas. Tyrimo objekto analizė. Aplinkos analizė. Makroaplinka. Mikroaplinka. Didžiausi "Miau" konkurentai. Problemos formulavimas. Tikslai. Hipotezės. Tyrimo metodo parinkimas. Tyrimas tikslinėje grupėje. Realus eksperimentas. Tyrimo metodikos parengimas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados ir rekomendacijos.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

17 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 54.85 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą