Įkelti darbą
Šperos.lt
> Rinkodara
> Marketingo aplinka: parduotuvė "Mosaic"
Marketingo aplinka: parduotuvė "Mosaic"
9.8
(
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Įvadas. Marketingo aplinkos teoriniai aspektai. Marketingo aplinkos samprata. Ekonominė aplinka. Praktinė dalis. UAB "Baltika Grupp" tinklo parduotuvės "Mosaic" ekonominės aplinkos analizė. Įmonės aplinka. Įmonės ekonominė aplinkos analizė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Kursiniai darbai
Kategorija:
Rinkodara
Apimtis:
19 psl.
Lygis:
2 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Kauno Technologijos Universitetas
Failo tipas:
85.4 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Personalo vertinimo (atestavimo) sistema: UAB "Baltika Lietuva"
Rinkodaros analizė: saldainių gamyba UAB "Šokolado simfonija"
Marketingo aplinkos
Įmonės analizė: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" (2)
Tarptautinio marketingo aplinkos tyrimų vieta/pagrindiniai aplinkos elementai/ekonominė aplinka
Prekių rinkos tyrimas, įvertinant marketingo tipus