Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės marketingo tyrimas: prieskonių perdirbimo įmonė UAB "Saldva"

Įmonės marketingo tyrimas: prieskonių perdirbimo įmonė UAB "Saldva"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Tyrimo objektas. Tyrimo tikslas. Tyrimo uždaviniai. Tyrimo hipotezės. Darbo metodika. UAB "Saldva" ir jos produkcija. Prieskonių mišiniai. Pasaulio virtuvė. Prieskoniai, pagardai, kvapnios žolelės. Įvairūs riešutai, džiovinti vaisiai, kakava ir arbata. Marketingo tyrimų procesas ir etapai. Problemos apibrėžimas. Žvalgomasis tyrimas. Tyrimo metodo parinkimas. Tyrimo apimtis. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė. Išvadų ir ataskaitos rengimas. Ieškojimas iki galo. UAB "Saldva" produkcijos populiarumo Kėdainiuose anketos kūrimas ir analizė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

17 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 61.22 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą