Įvadas. Darbo tikslas – įvertinti reklamos ypatumus ir nustatyti turizmo produkto reklamos pobūdį. Įvadas. Reklamos samprata ir teoriniai aspektą. Reklamos samprata. Reklamos tikslai funkcijos ir tipai. Reklamos priemonės Europos Sąjungos (ES) šalyse. Kelionių reklamos rūšys. reklamos iššūkiai tarptautinėje rinkoje. Lietuvos vartotojų požiūris į tarptautinę reklamą. Teisės aktų analizė Europos Sąjungoje (ES) ir Lietuvoje. AB "Rojaus kampelis" reklama tarptautinėje erdvėje. AB "Rojaus kampelis" veikla. Turizmo verslo efektyvumas Europos Sąjungos (ES) šalims. Lietuvos ir kitų šakių palyginimas. AB "Rojaus kampelis" reklama. Reklamos būdai internete. Reklamos poveikis vartotojams, analizė. AB "Rojaus kampelis" tarptautinės reklamos tobulinimo planas. Reklamos priemonių tobulinimas. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (9psl.).