Šperos.lt > Rinkodara > Naujų prekių kūrimas, jo strategija bei pagrindiniai etapai

Naujų prekių kūrimas, jo strategija bei pagrindiniai etapai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Naujų prekių kūrimas. Naujos prekės kūrimo etapai. Idėjų generavimas. Idėjų atrinkimas. Idėjų tikrinimas. Marketingo strategijos parengimas. Gamybos ir pardavimų analizė. Prekės sukūrimas. Bandomasis marketingas. Prekės įvedimas į rinką. Prekės atnaujinimas. Produktų sėkmė ir nesėkmė.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

8 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 19.75 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą