Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės marketingo planas: mėsos perdirbimas UAB "Gardėsis"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės marketingo planas: mėsos perdirbimas UAB "Gardėsis"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Įvadas. Marketingo komplekso programos elementai. Marketingo orientacija įmonėje. Įmonę "Gardėsis" įtakojantys mikroaplinkos ir makroaplinkos elementai. UAB "Gardėsis" įmonės rinka Lietuvoje. UAB "Gardėsis" prekės vartotojų rinkoje segmentavimas. Vartotojo elgesio faktoriai darantys įtaką gaminamos produkcijos pirkimui. Gaminamos produkcijos (prekės) apibūdinimas. Kainų nustatymas, jų strategijos. Gaminio pateikimo strategija. Gaminių rėmimo strategija. Įmonės prekių SWOT analizė. Išvados.

Ištrauka

Darbo tikslas – įvertinti įmonės marketingą, atliekant praktinę verslo analizę, aprašyti įmonės gaminamos produkcijos asortimentą, susipažinti su marketingo naudojama strategija, marketingo padalinį įmonėje, atlikti rinkos tyrimą ir įvertinimą, konkurentų pozicijas, kainų nustatymo metodus, prekės pateikimo strategija, naudojamą reklamą, įmonės marketingo planą, ištirti įmonės rinką Lietuvoje, taip pat aprašyti šios įmonės sėkmingą darbo organizavimą.
Darbo uždaviniai - pagrindinis darbo uždavinys UAB "Gardėsis" praktinė verslo analizė. Aprašyti ir paaiškinti kaip įmonėje veikia marketingo skyrius, jo elementai pritaikyti sėkmingam įmonės gyvavimui. Kaip sistemingai yra taikomi marketinginiai tyrimai – jų dėka įmonė sėkmingai integruoja į įvairias pasaulio šalių rinkas.
Įmonės sėkmės formulė – tai tobulai organizuota marketingo sistema, kuriai vadovauja profesionalūs darbuotojai, kurie operatyviai reaguoja į rinkos pokyčius, pritaikant išsamią rinkos analizę, teisingai supranta marketingo turinį ir reikšmę ir naudingumą analizuojant ir sprendžiant ekonomikos ir verslo problemas. Atlikti įmonės verslo analizę, marketingo tyrimo procesą, pasirinkta aprašomuoju tyrimo plano tipu, turint informacijos iš pirminių ir antrinių tyrimų šaltinių.
Marketingas – tai ne tik rinkos tyrimo preimonių sistema, bet ir įmonės bei jos tarpininkų gamybinės ir komercinės veiklos valdymo filosofija, strategija ir taktika, nukreipta į atskirų vartotojų ir vartotojų grupių poreikių tenkinimą. Tam turi būti panaudojami išsamūs marketingo veiksmai – marketingo tyrimai, planuojant, nustatant kainas, idėjų, prekių paskirstymą, siekiant sukurti mainus, patenkinančius individų tikslus.
Marketingo tyrimai – tai marketingo valdymo problemų sprendimui reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas, analizė. Praktinis tyrimo naudingumas leis: įvertinti situaciją, numatyti galimus pokyčius, apibrėžti naujus tikslus, parengti strategijas, suformuoti marketingo priemones.
Atlikus įmonės "Gardėsis" verslo analizę, marketingo komplekso programos elementus, pateikiamas darbo rezultatas: kompleksinis rinkos tyrimas, vartotojų poreikių, rinkos segmentų analizė, konkurencijos, kainų ir konkurentų kainų politikos išsiaiškinimo, prekybos paslaugų, reklamos analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-03-29
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis80.13 KB
AutoriusAGNE
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones marketingo planas mesos perdirbimas UAB Gardesis [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą