Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo strategijos pagal tikslines rinkas: kriterijai, klasifikavimas ir rūšys
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo strategijos pagal tikslines rinkas: kriterijai, klasifikavimas ir rūšys

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Darbo užduotis: "Pateikti dviejų autorių nuomonę apie marketingo strategijas pagal tikslines rinkas: nurodyti kriterijus (pagal ką klasifikuojama) ir kokios rūšys. Pateikti schematiškai su paaiškinimais, komentarais. Pabaigoje nurodyti literatūrą". Marketingo strategija. Regina Virvilaitė "Marketingas". Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong "Rinkodaros principai". Rinkos segmentavimas. Tikslinių rinkų atranka. Tikslinių rinkų nustatymas. Segmentų strategija. Diferencijuotoji rinkodara. Koncentruotoji rinkodara. Vytautas Pranulis, Arvydas Pajuodis "Marketingas". Koncentruotas marketingas. Diferencijuotas marketingas. Nediferencijuotas marketingas. Rinkos segmentavimas. Vartojimo prekių rinkos segmentavimas. Gamybinės paskirties prekių rinkos segmentavimas. Išvados ir apibendrinimai. Rinkos aprėpties strategijos pasirinkimas. Nediferencijuotas marketingas. Diferencijuotas marketingas. Koncentruotas marketingas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-12-27
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai3 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis23.82 KB
AutoriusKarile
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasdoc. Rūta Urbanskienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo_strategija_pagal_tikslines_rinkas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 10 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • doc. Rūta Urbanskienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą