Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Vartotojų elgsenos tyrimas
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Vartotojų elgsenos tyrimas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Vartotojų jautrumo tyrimo metodika. Vartotojų jautrumo samprata. Vartotojų jautrumą lemiantys veiksniai. Išoriniai veiksniai, įtakojantys vartotojų elgseną. Vidiniai veiksniai, įtakojantys vartotojų elgseną. Vartotojų jautrumo analizės metodai ir jų rodikliai. Segmentavimo taikymas vartotojų elgsenos tyrimuose. Vartotojų jautrumas kainai. Mėsos perdirbimo įmonės "X" ūkinės komercinės veiklos analizė. Vartotojų jautrumo atskiriems rinkodaros elementams tyrimas. Organizacinė struktūra. Vartotojai. Produkcija. Kainų politika. Paskirstymas. Rėmimas. Mėsos perdirbimo įmonės "X" ūkinės komercinės veiklos rezultatų vertinimas. Pagrindinių mėsos rūšių suvartojimas Lietuvoje. Gaminamos produkcijos realizavimas. Mėsos perdirbimo įmonės "X" stipriosios ir silpnosios pusės. Išvados.

Ištrauka

Šiuo metu įvairiose rinkose yra labai daug rūšių vartojimui skirtų prekių, todėl kiekvienas gali rinktis jam reikalingą prekę pagal poreikius ir kišenę. Kiekvienais metais visos rinkos yra papildomos naujų rūšių prekėmis, o tai didina konkurenciją tarp konkrečių prekių gamintojų dėl vartotojų. Todėl akivaizdu, kad pagrindinis tikslas, dėl ko konkuruoja įmonės - kuo didesnio vartotojų skaičiaus pritraukimo. Intensyvios konkurencijos sąlygomis kiekvienoje rinkoje galės išlikti tik tos įmonės, kurios vartotojų poreikius tenkina visapusiškai, t.y. pasiūlydamos ne tik patį produktą, bet ir spręsdamos vartotojų problemas.
Gamintojai ir prekybininkai, norėdami išlaikyti savo pozicijas rinkoje, turi labai gerai pažinoti savo prekių vartotojų poreikius, lūkesčius, būtent jų gaminamų ar parduodamų prekių pasirinkimą lemiančius veiksmus. Tam būtina turėti kuo daugiau informacijos apie vartotojų elgseną, nes vartotojo elgesys yra vienas iš nuolat kintančių ir sunkiai apibrėžiamų veiksnių.
Temos aktualumą lėmė tai, jog spartėjanti integracija ir technologinis vystymasis sąlygoja ne tik aplinkos dinamiką, bet ir individualių charakteristikų pokyčius. Tai reiškia, jog keičiasi poreikiai ir atitinkamai vartotojų elgsena perkant vartojimo prekes. Reikia pažymėti, jog šiuolaikiniai vartotojai tapo labiau informuoti, daugiau besitikintys, turintys daugiau pasirinkimo variantų bei geresnės kokybės produktų mažesnėmis kainomis.
Darbo tikslas – išanalizuoti vartotojų jautrumą teorišku ir praktišku aspektu.
Darbo uždaviniai:
1. Išnagrinėti vartotojų jautrumą lemiančius veiksnius.
2. Ištirti vartotojų jautrumą atskiriems rinkodaros elementams.
3. Išanalizuoti vartotojų elgsenos ypatumus, gaminamai mėsos perdirbimo įmonės "X" produkcijai.
Darbo objektas – vartotojų jautrumas.
Metodai. Analizuojamai temai atskleisti buvo naudojama mokslinė praktinė literatūra, bei mėsos perdirbimo įmonės "X" ūkinės komercinės veiklos apskaitos dokumentų analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-12-14
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai7
Dydis47.04 KB
AutoriusAlma
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vartotoju elgsenos tyrimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą