Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Komunikacijos procesas marketinge: UAB "Technosrautas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Komunikacijos procesas marketinge: UAB "Technosrautas"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Marketingo komunikacijos esmė. Pagrindinių sąvokų analizė. Marketingo komunikacija. Komunikacinis procesas marketinge. Visuomenės įtaka marketingui. Pagrindiniai komunikacijos įgyvendinimo būdai. Komunikacija organizacijoje. Organizacijos UAB "Technosrautas" samprata. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Šiuolaikinei organizacijai, norinčiai sėkmingai veikti rinkoje, yra būtinas nuolatinis marketingo komunikacijos procesas. Marketingo komunikacija nėra paprastas informacijos skleidimo būdas, kai yra pasikeičiama informacija tarp pranešimo siuntėjo ir gavėjo. Marketingo komunikacijos metu pasiekiama reikalinga auditorija, jei perduodant tikslingą informaciją per teisingai parinktus komunikacijos kanalus tinkamu laiku. Komunikacija pagyvina organizacijos struktūrą, prasiskverbia į visas organizacijos veiklos sritis. Ji - žmonių tarpusavio sąveikos ir organizacijos funkcionavimo pagrindas. Jeigu žmonės negalės ar nesugebės pasikeisti informacija, aišku, jog jie negalės ir dirbti drauge, numatyti tikslus bei jų siekti - organizacija nustos gyvavusi. Santykiai tarp organizacijos narių yra labai svarbūs. Tik struktūrinis stabilumas leidžia organizacijai efektyviai veikti, siekiant užsibrėžtų tikslų.
Per pastarąjį dešimtmetį kardinaliai pakito Lietuvos gyvenimas. Ir tai ne tik Lietuvos nepriklausomybės įtaka. Iš esmės pasikeitė pati visuomenė. Tą pokytį didžia dalimi sąlygojo naujos technologijos, kurios tapom populiariomis ir prieinamos: telefonai, radijas, televizija, faksai, kabelinė ir satelitinė televizija, mobilusis telefono ryšys, kompiuteriai internetas ir kt. Visuomenė nuolatos keičiasi informacija. Informacija supa kiekvieną mūsų. Ji vienaip ar kitaip veikia mūsų mintis, pažiūras ir pan.
Didelis poreikis informacijai atskleidžia ir poreikį kokybiškai naujoms, integruotoms informacijos skleidimo priemonėms ir būdams. Šiuolaikinės organizacijos, suprasdamos informacijos svarbą, nesitenkina vien paslaugų ar prekių reklama. Tuo pačiu jos siūlo nuolaidas, kuponus ir kitas pardavimus skatinančias priemones, kuria ryšių su visuomene programas ar įvairius vadybos projektus. Daugelis užsienio autorių pabrėžia, kad Vakarų Europos šalyse daugiausia informacijos skleidimui organizacijos taikė ir dabar taiko marketingo komunikacijos priemones ir ryšius su visuomene.
Šią temą darbo autorius pasirinko, nes ji glaudžiai susijusi su jo studijomis. Šiame kursiniame darbe apžvelgiama įmonės UAB "Technosrautas" marketingo komunikacija. Pasirinkta būtent ši įmonė, nes joje darbo autorius atliko praktiką, susipažino su šios įmonės veikla.

DARBO OBJEKTAS: UAB "Technosrautas" marketingo komunikacija.
DARBO TIKSLAS: išanalizuoti marketingo komunikacijos procesą UAB "Technosrautas".

Pagrindiniam tikslui atskleisti suformuluojami šie uždaviniai.
DARBO UŽDAVINIAI:
1. Atlikti pagrindinių sąvokų analizę.
2. Išanalizuoti komunikacijos vadybą.
3. Apibūdinti ryšius su visuomene
4. Nustatyti marketingo komunikacijos santykį.
5. Išnagrinėti marketingo komunikacijos veiklą.
6. Palyginti marketingo komunikacijos veiklą su kitomis marketingo formomis.
7. Išaiškinti marketingo komunikaciją UAB "Technosrautas".

DARBO METODAI:
1. Literatūros analizė – buvo išanalizuota įvairi Lietuvos autorių literatūra marketingo komunikacijos klausymais.
2. Interneto svetainių analizė – buvo analizuotos įvairios su marketingo komunikacija susijusios interneto svetainės (www.verslo.banga.lt, www.marketing.lt)
DARBO STRUKTŪRA: darbą sudaro 24 puslapiai, 8 dalys, 2 lentelės, 2 diagramos. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-03
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai9
Dydis54.05 KB
AutoriusAušra
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasTitenienė
Švietimo institucijaUtenos kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Komunikacijos procesas marketinge UAB Technosrautas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 21 puslapis 
  • Utenos kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Titenienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą