Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Vartotojų elgsena: restoranas UAB "McDonalds"
   
   
   
2
naudingas +2 / nenaudingas 0

Vartotojų elgsena: restoranas UAB "McDonalds"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas. Įvertinti restorano "McDonalds" vartotojo elgseną ir numatyti jos įtaką, apsisprendimui pirkti. Vartotojų elgsena teoriniu aspektu. Vartotojų elgsenos samprata. Išoriniai vartotojo elgseną lemiantys veiksniai. Vidiniai vartotojo elgseną lemiantys veiksniai. Vartotojų prekių pirkimo procesas. Vartotojų elgsenos tyrimo organizavimas ir metodika. UAB "McDonalds" restorano vartotojų elgsena. Įmonės pristatymas. Išoriniai vartotojo elgseną lemiantys veiksniai. Vidiniai vartotojų elgseną lemiantys veiksniai. Vartotojų prekių pirkimo procesas. Išvados ir siūlymai.

Ištrauka

Temos aktualumas. Paslaugų sfera yra viena iš sparčiai besiplėtojančių ekonomikos sferų. Vis daugiau verslininkų visame pasaulyje įsitraukia į paslaugų sferos veiklą.
Daugelyje pasaulio šalių paslaugos yra laikomos pagrindiniu ekonomikos produktyvumo šaltiniu, kuris siejasi su naujų prekių ir paslaugų atsiradimu, jų gamybos sistemos kūrimu, ryšių su paslaugų vartotojais organizavimu, palaikymu ir t.t. [2, p.7]
Atsirandant vis naujoms technologijoms, keičiantis gyvenimo tempui ir vartotojų poreikiams, didėja paslaugų rūšys. Vis dažniau prie jau egzistuojančių paslaugų atsiranda papildomi paslaugų komponentai, nes paslaugų įmonės turi prisitaikyti prie rinkos pokyčių.
Šiuo metu rinkoje galime rasti labai daug įvairių rūšių vartojimui skirtų produktų, kuriuos vartotojas renkasi pagal poreikius ir kišenę. Kiekvienais metais visos rinkoje atsiranda vis daugiau įmonių siūlančių panašius produktus, o tai didina konkurenciją tarp gamintojų. Todėl pagrindinis tikslas, dėl kurio konkuruoja įmonės, tai yra vartotojai. Intensyvios konkurencijos sąlygomis rinkoje gali išlikti tik tos įmonės, kurios vartotojų poreikius tenkina visapusiškai, t.y. pasiūlydamos ne tik patį produktą, bet ir spręsdamos vartotojų problemas.
Gamintojai ir prekybininkai, norėdami išlaikyti savo pozicijas rinkoje, turi turėti kuo daugiau informacijos apie savo vartotojus, nes vartotojų elgesys yra vienas iš labiausiai kintančių ir sunkiai apibrėžiamų veiksnių. Jie turi ištirti savo vartotojų poreikius, lūkesčius, gaminamų ir parduodamų prekių pasirinkimą lemiančius veiksmus.
Vartotojų elgsenos tyrimai yra rinkodaros dalis, leidžianti geriau pažinti vartotoją. Ištyrus vartotojų elgseną, galima išsiskirti iš daugelio panašių įmonių, gaminančių panašius produktus, taip pat sužinoti, kaip iš anksto nuteikti vartotojus, pateikiant tiek naują, tiek anksčiau gamintą produkciją rinkai. Išanalizavus vartotojų elgseną, galima tinkamai parinkti ekonominius veiksmus ir pasiekti ilgalaikę sėkmę versle, nes būtent nuo atlikto vartotojų elgsenos tyrimo gali priklausyti įmonės veiklos efektyvumas. Taip pat labai svarbu turėti nuolatinį ryšį su vartotojais bei gauti informaciją iš jų ir apie juos.
Darbo problema. Nežinoma restorano "McDonald‘s" vartotojo elgsena.
Darbo tikslas. Įvertinti restorano "McDonald‘s" vartotojo elgseną ir numatyti jos įtaką, apsisprendimui pirkti.
Darbo uždaviniai:
1. Įvertinti ir palyginti įvairių autorių literatūrą vartotojų elgsenos klausimais.
2. Išanalizuoti restorano "McDonald‘s" vartotojų elgseną, pagal išorinius veiksnius, darančius įtaką vartotojų elgsenai.
3. Išanalizuoti restorano "McDonald‘s" vartotojų elgseną, pagal vidinius veiksnius, darančius įtaką vartotojų elgsenai.
4. Išanalizuoti restorano "McDonald‘s" vartotojų elgsenos įtaką prekių pirkimo procesui.
5. Pateikti išvadas ir siūlymus.
Darbo objektas."McDonald‘s" restorano vartotojų elgsena.
Darbo metodai:
1. Apklausa raštu.
2. Atsitiktinė atranka.
3. Duomenų analizė ir interpretavimas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-09-23
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai13 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis146.84 KB
Autoriusrujo
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasPronckutė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vartotoju elgsena restoranas UAB McDonalds [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Vilniaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Pronckutė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą