Šperos.lt > Rinkodara > Vartotojų elgsena: restoranas UAB "McDonalds"

Vartotojų elgsena: restoranas UAB "McDonalds"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Darbo tikslas. Įvertinti restorano "McDonalds" vartotojo elgseną ir numatyti jos įtaką, apsisprendimui pirkti. Vartotojų elgsena teoriniu aspektu. Vartotojų elgsenos samprata. Išoriniai vartotojo elgseną lemiantys veiksniai. Vidiniai vartotojo elgseną lemiantys veiksniai. Vartotojų prekių pirkimo procesas. Vartotojų elgsenos tyrimo organizavimas ir metodika. UAB "McDonalds" restorano vartotojų elgsena. Įmonės pristatymas. Išoriniai vartotojo elgseną lemiantys veiksniai. Vidiniai vartotojų elgseną lemiantys veiksniai. Vartotojų prekių pirkimo procesas. Išvados ir siūlymai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

24 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 146.84 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą