Tikslas - atlikti reklamų spaudos leidiniuose, kuriose prekes ar paslaugas reklamuoja moterys marketingo tyrimą. Tyrimo objektas. Diagramos. Analizė. Prekės, kurias reklamuoja moterys. Prekės, kurias reklamuoja viena moterys. Prekės, kurias reklamuoja moterys su kitais asmenimis. Reklamos, pagal besireklamuojančių moterų kūno dalis. Prekės, kurias reklamuoja visa moteris. Prekės, kurias reklamuoja moteris iki pusės. Prekės, kurias reklamuoja atskiros moters kūno dalys. Reklamos, pagal moters apsirengimą. Prekės, kurias moteris reklamuoja dėvėdama ryškių spalvų drabužius. Prekės, kurias moteris reklamuoja dėvėdama pastelinių spalvų drabužius. Prekės, kurias reklamuoja moteris be drabužių. Reklamų aplinka. Prekės, kurios reklamuojamos patalpoje. Prekės, kurios reklamuojamos lauke. Prekės, reklamuojamos fone.