Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Vartotojų požiūris į AVON produkciją. Prekinio ženklo žinomumas
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Vartotojų požiūris į AVON produkciją. Prekinio ženklo žinomumas

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Teorinė dalis. Tiriamoji dalis ir duomenų apibendrinimas. Vartotojų tyrimas. Išvados. Priedas (anketa).

Ištrauka

Šiuolaikinė visuomenė vis labiau pradėjo rūpintis savo išoriniu grožiu bei higiena. Taip pat išpopuliarėjo kosmetikos įsigyjimas ne tik parduotuvės, bet ir užsakymai internetu ar iš katalogų.
Pagrindinė darbo problema – ką vartotojai mano apie AVON produkciją bei šios kompanijos prekinį ženklą.
Darbo tikslas - išsiaiškinti vartotojų požiūrį į AVON gaminius ir tiesioginį jų pardavimo būdą, kompanijos populiarumą Lietuvos rinkoje, aptarnavimo lygį, bei tikslinę auditoriją.
Uždaviniai – sudaryti tinkamą anketą iš kurios galėtume atsakyti į mums rūpimus klausimus. Taip pat turime apklausti skirtingų lyčių ir amžiaus žmonių grupes. Gautus rezultatus palyginti, apibendrinti bei padaryti išvadas.
Objektas – mes pasirinkome AVON prekinį ženklą, nes tai yra didžiausia kosmetikos kompanija pasaulyje, savo gaminiais prekiaujanti tiesioginio pardavimo būdu.
Metodas - tyrimą atliksime apklausos būdu, kuriame naudosime anketą. Apklausime 30 žmonių, kad mūsų tyrimas butų išsamus.

Prekinis ženklas - bet koks žymuo, kurio paskirtis - atskirti vieno asmens prekes arba paslaugas nuo kito asmens prekių arba paslaugų ir kurį galima pavaizduoti grafiškai. Taip prekių ženklo sąvoka apibrėžiama LR prekių ženklų įstatymo (skyrius ,,Teisės aktai") 2 straipsnio 1 dalyje.
Prekinis ženklas yra sąsaja. Ir kuo sąsaja lankstesnė, lengviau suvokiama, funkcionalesnė, tuo vartotojui (t.y., produkto, paslaugos pirkėjui) lengviau. Tuo labiau jam patinka vartoti produktą.
Su prekiniais ženklais mes susiduriame kasdien, kas valandą ir kas minutę. Kur bepažvelgtum, akys užkliūva už jų.
Prekiniam ženklui keliami reikalavimai:
1. Siejasi su veiklos sritimi;
2. Trumpas pavadinimas (geriausia vienas žodis);
3. Lengvai tariamas, įsimenamas;
4. Solidžiai skamba, formuoja įvaizdį;
5. Turi kažką išskirtinio;
6. Prekinis vardas nenaudojamas.
Kompaniją AVON sumanė įkurti 1886 metais knygų pardavėjas iš Kalifornijos Deividas Makonelas (David H.McConnell). Jis pradėjo pardavinėti kosmetikos priemones be tarpininkų, t.y., tiesiog iš laboratorijos. "Avon Cosmetics" prekinis ženklas yra žinomas visame pasaulyje, savo gaminiais prekiaujanti tiesioginio pardavimo būdu. AVON gaminių nerasite parduotuvėse. Jais prekiauja AVON konsultantės, kurių pagrindinis darbo įrankis – katalogas. Pirmasis katalogas pasirodė 1896 metais. Šiuo metu kiekvienais metais yra išleidžiama 750mln. katalogų keliasdešimčia kalbų. Lietuvoje kas keturias savaites AVON klientai turi galimybę susipažinti su nauju katalogu. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-06-18
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis98.13 KB
AutoriusAushra
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasJuozas Kontautas
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vartotoju poziuris i AVON produkcija. Prekinio zenklo zinomumas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Juozas Kontautas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą