Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkodara (14)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Rinkodara (14)

  
 
 
123456789
Aprašymas

Rinkodaros samprata. Rinkodaros funkcijos. Rinkodaros tikslai. Rinkodaros koncepcijos. Socialinės-etinės rinkodaros esmė. Rinkodaros kompleksas. Rinkodaros komplekso turinys ir taikymo tikslas. Rinkodaros priemonės formuojant rinkodaros strategiją. Tikslinės rinkodaros reikšmė produkto pozicionavimo koncepcijos atveju. Rinkos segmentavimo samprata ir turinys. Rinkos segmentavimo esmė, požymiai ir reikšmė. Rinkos segmentavimo būdai ir lygiai. Prekių klasifikacija. Prekės pozicionavimo esmė ir priemonės. Naujos prekės samprata ir reikšmė įmonės rinkodaros formavimui. Naujos prekės kategorijos vartotojo atžvilgiu. Vartotojų tipai ir reakcija į naujo produkto atsiradimą rinkoje. Naujų prekių kūrimo priežastys. Bandomosios rinkodaros prielaidos ir sėkmės atvejai. Naujos prekės vertės ir naudingumo didinimo proceso etapai. Naujos prekės palaikymo (rėmimo) rinkoje strategijos. Naujos prekės sėkmės priežastys. Prekės gyvavimo ciklas (PGC). PGC strategijos. Strateginiai veiksmai produkto pirkimo skatinimui ir jo palaikymui. Naujos prekės kainų strategijos. Prekės konkurencingumo samprata: esmė, didinimo priemonės. Konkurencinės rinkodaros strategijos. Konkurencinės priemonės, užtikrinančios įmonių mobilumą rinkoje. Inovacijų (inovatyvių prekių) įvedimo į rinką ypatumai: "švirkšto efektas", difuzija, komunikacinis procesas. Konkuruojančių įmonių tipai. Rinkos lyderių taikomos rinkodaros strategijos. Kainos esmė rinkodaroje. Įmonės kainodaros formavimo mechanizmo tikslas, reikšmė ir formavimo principai. Praktinės kainodaros formavimo metodai. Mažų kainų politikos sąlygos įsiskverbimo į rinką kainos strategija. Vieningos kainos ir lanksčios kainos taikymo atvejai. Kainų keitimo atvejai besikeičiančiomis konkurencinėmis sąlygomis. Konkurencijos formos ir jų kaita. Kainos kitimo poveikis prekės pozicionavimui. Nišinių įmonių vaidmuo formuojant tam tikro kainos lygio produktų masę rinkoje. Prasiskverbimo kainos strategija: esmė ir taikymo sąlygos. "Grietinėlės nugriebimo" kainos strategijos taikymo atvejai ir efektai. Stimuliacinė kainodara: esmė, reikšmė ir efektai. Kainų kaitos politika: esmė, kainos didinimo atvejai, metodai, efektai. Netiesioginio paskirstymo sistemos veikimo principai. Tiesioginio paskirstymo sistemos veikimo principai. Paskirstymo procesų esmė ir reikšmė rinkodaros tikslų įgyvendinimo atžvilgiu. Paskirstymo veiklos funkcijos. Paskirstymo kanalo (grandinės) formavimo tikslingumas. Paskirstymo kanalo (grandinės) struktūriniai tipai ir charakteristikos. Paskirstymo kanalo (grandinės) funkcijos. Paskirstymo kanalo įvertinimo kriterijai. Paskirstymo kanalų formavimo ir keitimo atvejai. Paskirstymo kanalo kontrolė ir konfliktų eliminavimo priemonės. Paskirstymo politikos esmė, jos formavimas ir tikslingumas. Rėmimo komplekso samprata, sandara ir metodai. komunikacinio komplekso pasirinkimas: priemonės, atvejai ir metodai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-09-19
DalykasRinkodaros konspektas
KategorijaRinkodara
TipasKonspektai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis56.26 KB
AutoriusLina
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaLietuvos sveikatos mokslų universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word rinkodara_kon [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Konspektai
  • 19 puslapių 
  • Lietuvos sveikatos mokslų universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą