Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Vartotojų elgsenos ypatumai renkantis vieną iš Šiaulių pramogų klubų
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vartotojų elgsenos ypatumai renkantis vieną iš Šiaulių pramogų klubų

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Įvadas. Tikslas yra išsiaiškinti vartotojų elgseną renkantis ieną iš Šiaulių pramogų klubų. Vartotojų elgsenos ypatumai. Vartotojų elgsenos samprata. Vartotojų elgsenos veiksniai. Išoriniai vartotojų elgsenos veiksniai. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vartotojų apsisprendimas kokias paslaugų rinktis. Šiuolaikiniai vartotojų elgsenos modeliai. Vartotojų vaidmuo formuojant paslaugų teikimo strategijas. Vartotojų elgsenos tyrimas renkantis vieną iš Šiaulių pramogų klubų. Tyrimo metodika ir organizavimas. Gautų rezultatų tyrimas. Išvados.

Ištrauka

Tiriant rinką, vartotojai nagrinėjami didelėmis grupėmis. Pirmiausia tiriama visa rinka, o po to pereinama prie atskirų rinkos segmentų tyrimo, jų savybių išsiaiškinimo. Tačiau galima ir kitokia tyrimo logika. Pirmiausia tiriama atskirų individų elgsena, o vėliau tyrimo rezultatai apibendrinami. Tuo remiasi vartotojo elgsenos tyrimas.
Šiame darbe siekta įsigilinti į nagrinėjamos temos problemą – kokie yra paslaugų vartotojų lūkesčiai, pasirinkimo motyvai, paslaugų vartojimo ypatumai.
Darbo tikslas yra išsiaiškinti vartotojų elgseną renkantis ieną iš Šiaulių pramogų klubų.
Darbo tikslui pasiekti buvo iškelti tokie uždaviniai:
1. Ištirti paslaugų vartotojų elgsenos ypatumus.
2. Nustatyti pagal kokius veiksnius vartotojai renkasi paslaugas.
3. Ištirti pramogų klubų vartotojų pasirinkimo motyvus.
Tyrimo objektas – vartotojų elgsena.
Siekiant kuo detaliau įsigilinti į tiriamo darbo problemą, panaudoti tokie metodai: mokslinės literatūros analizė, sisteminimas, lyginimas, grafinis vaizdavimas.
Paslaugų sferoje svarbų vaidmenį atlieka patirtos tam tikrų paslaugų savybės, skiriamieji jų požymiai. Todėl įmonės, norinčios prisivilioti ištikimų klientų, turi daugiau dėmesio skirti marketingui ir po paslaugos pardavimo, t.y. garantuoti, kad klientų poreikiai bus patenkinti kokybiškai, kad jiems bus suteiktos kokybiškos paslaugos už prieinamą kainą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-02-04
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis27 puslapiai 
Literatūros šaltiniai13 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis78.48 KB
Autoriusnesta
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasStankevičienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vartotoju elgsenos ypatumai renkantis viena is Siauliu pramogu klubu [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 27 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Stankevičienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą