Šperos.lt > Rinkodara > Rinkodaros rašiniai
Rinkodaros rašiniai

(8 darbai)

Globalios kainų strategijosGlobalios kainų strategijos esmė. Veiksniai, įtakojantys globalią kainų strategiją. Įmonės veiksniai. Produkto veiksniai. Aplinkos veiksniai. Rinkos veiksniai. Skaityti daugiau
Kainodara (17)Kainodara. Kaip atsiranda kainos? Kainos nustatymo metodai. Kainų strategijos. Prekių nomenklatūros kainodara. Papildomų prekių kainos. Būtinųjų priedų kainos. Šalutinių gamybos produktų kainos. Kainų nuolaidos. Pardavimų skatinimo kainos. Diskriminacinės kainos. Skaityti daugiau
Kaip vartotojai įveikia informacijos lavinąSantrauka. Informacijos suvokimas. Apsisprendimai. Vertinimo sąrangos. Kompromiso poveikis. Iššūkiai "parduotuvių" rinkodarininkams. Skaityti daugiau
Leidinių įtaka knygų rinkos informavimo sistemaiLeidinių įtaka knygų rinkos informavimo sistemai. Vaikų literatūrą apžvelgiantys leidiniai. Skaityti daugiau
Marketing in New EconomyAnglų kalbos rašinys apie rinkodarą. Santrauka. Marketing in New Economy (summary). Skaityti daugiau
ProductsDarbas anglų kalba. Prekė. Prekės samprata. Skaityti daugiau
Reklama – menas ar melas?Reklama. Produktų įvaizdžiai. Kova rinkoje. Vartotojo viliojimas. Skaityti daugiau
StrategyRašinys anglų kalba apie įmonės strategiją. Įmonės planavimas. Skaityti daugiau