Šperos.lt > Rinkodara > Rinkodaros laboratoriniai darbai
Rinkodaros laboratoriniai darbai

(5 darbai)

Aplinkos analizė, perspektyvų tyrimasUžduotis. Išanalizuokite makroaplinkos veiksnius, turinčius didžiausią įtaką salono (įmonės) veiklai ar pasirinktai prekei. Atlikite perspektyvų tyrimą (SSGG analizę). Išsiaiškinkite veiklos privalumus ir trūkumus, numatykite pavojus ir galimybes. Svarbiausi makroaplinkos veiksniai, įtakojantys įmonės veiklą: Ekonominė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mokslinė – technologinė aplinka. Konkurencinė aplinka. SWOT analizė. Skaityti daugiau
Kainų stebėjimo fiksavimas ir analizavimasĮvadas. Produkto apibūdinimas. Kainų analizė. Išvados. Darbas iliustruotas diagramomis. Skaityti daugiau
Marketingas (53)5 marketingo laboratoriniai darbai. Pajamų, kaštų ir pelno sąveika. Tikslinis marketingas. Rinkos segmentavimas pagal demografinius požymius. Pardavėjo analizė. Intensyvus ir atrankinis paskirstymas. Skaityti daugiau
Marketingas ir verslo orientacijos (3)Pateikti 3-4 autorių požiūrį į verslo orientacijos sampratą ir į rinkos orientaciją. Pateikti požiūrių analizę ir savo apibrėžimus. Pateikti 3 autorių nuomonę apie verslo orientacijų rūšis: nurodyti kriterijus (pagal ką klasifikuojama) ir trumpai apibūdinti kokios rūšys (naudoti grafines/schemines priemones ir pavyzdžius iš Lietuvos ir užsienio praktikos). Gamybos koncepcija. Prekės koncepcija. Pardavimo koncepcija. Marketingo koncepcija. Socialinio – etinio marketingo koncepcija. Prekės koncepcija. Skaityti daugiau
Produkto modifikavimas (9)2 laboratorinis darbas. Naujo produkto kūrimo procesas. Prekės modifikavimas. Išvados. Skaityti daugiau