Šperos.lt > Rinkodara > Rinkodaros namų darbai
Rinkodaros namų darbai

(188 darbai)

Valstybės marketingasI užduotis. Išanalizuoti bent keturių autorių apibrėžimus apie "valstybės (šalies) įvaizdį/prekės ženklą". Argumentuotai pateikti apibendrinantį apibrėžimą. Išanalizuoti bent trijų autorių apibrėžimus apie "valstybės (šalies) marketingą". Argumentuotai pateikti apibendrinantį apibrėžimą. Išanalizuoti ir pateikti schematiškai bent dviejų autorių skirtingus požiūrius į valstybės (šalies) marketingo kompleksą. Pateikti apibendrinančią schemą ir apibrėžti sudėtines jo dalis. Pateikti Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV), Kanados ir Meksikos valstybės marketingo kompleksus. II užduotis. Išanalizuoti ir schematiškai pateikti bent dviejų autorių požiūrius į valstybės (šalies) identifikavimo schemą. Pasiūlyti ir argumentuoti savo variantą. Išanalizuoti bent trijų-keturių Europos šalių (ne Pabaltijo) kuriant savo valstybės identifikavimo schemą, pateikti kiekvieną šalį atskirai, o po to ir palyginamąją lentelę (ar schemą). Danija. Norvegija. Prancūzija. III užduotis. Schematiškai pateikti ir išanalizuoti bent dviejų autorių požiūrį į valstybės (šalies) įvaizdžio (marketingo) specifiką Internete. Išanalizuoti trijų Pabaltijo valstybių įvaizdžio kūrimą Internete. Papildomai remkitės I ir II užduotimis. Lietuvos įvaizdžio kūrimas internete. Estijos įvaizdžio kūrimas internete. Latvijos įvaizdžio kūrimas internete. Skaityti daugiau
Valstybės marketingas (2)Išanalizuoti bent keturių autorių apibrėžimus apie "valstybės (šalies) įvaizdį/prekės ženklą". Argumentuotai pateikti apibendrinantį apibrėžimą. Išanalizuoti bent trijų autorių apibrėžimus apie "valstybės marketingą". Argumentuotai pateikti apibendrinantį apibrėžimą. Išanalizuoti ir pateikti schematiškai bent dviejų autorių požiūrius į valstybės (šalies) marketingo kompleksą. Pateikti apibendrinančią schemą ir apibrėžti sudėtines jos dalis. Pateikti JAV, Kanados ir Meksikos valstybės marketingo kompleksus. Skaityti daugiau
Verslo modelio praktinė analizė: UAB "Sveikuolių duonelė"Įvadas. Tikslas – suprasti rinkodaros turinį ir reikšmę, išanalizuoti ir išspręsti ekonomikos ir verslo problemas, konkrečios įmonės pavyzdyje. Rinkodaros komplekso programos elementai. Mikroaplinkos elementai ir jų įtaka įmonei. Makroaplinkos elementai ir jų įtaka įmonei. Vartotojų rinkos segmentavimas. Vartotojų elgesio faktoriai, kurie įtakos įmonės prekių pirkimą. Kainos nustatymo politika. Prekių pateikimo politika. Išvados. Skaityti daugiau
Verslo socialinės ir kultūrinės aplinkos Vokietijoje apžvalgaĮvadas. Vokietijos verslo socialinė ir kultūrinė aplinka. Socialinė aplinka. Bendravimas. Privatumas neviešinamas. Papročiai - Kaukių šventės (Fasching). Kalėdos. Verslininkų drabužiai. Vokiečių perpratimas - Kūno kalba. Vaišinimas - Verslininkų maistas. Viešnagė pas vokiečius. Bendravimas - Gana uždaras ratas. Kultūrinė aplinka. Vokiečiai apie save. "Galima", "Negalima". Požiūris į kitas kultūras. Skirtumai. Lietuva ir Vokietija. Lietuviai Vokietijoje. Išvados. Skaityti daugiau
Verslo vadybos fakulteto reklama: Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas (VGTU)Įvadas. Darbo tikslas – pasirenkant vieną iš reklamos rūšių, paruošti darbą, kuris reklamuotų VGTU Verslo Vadybos fakultetą. Darbo pristatymas. Darbo kūrimo procesas. Tyrimo statistika. Apklausoje dalyvavo 53 abiturientai iš dviejų sostinės mokyklų. Koks reklamos plakatas patrauktų Jūsų dėmesį? Ar nulemtų Jūsų apsisprendimą stoti į universitetą tai, kad jį baigė įžymus žmogus? Kokios informacijos tikitės gauti reklaminiame plakate? Kas Jums svarbu stojant į universitetą? Kuo remiantis rinksitės tam tikrą specialybę? Priedas (anketa). Skaityti daugiau
Vilniaus maitinimo įmonių analizėĮvadas. Restoranas "San Valentino". Štai kai kurie atsiliepimai apie "San Valentino" restoraną. Štai kai kurie atsiliepimai apie "Senato kolonos" kavinę. Baras "Pomodoro". Štai kai kurie atsiliepimai apie "Pomodoro" baro darbą ir aptarnavimą. Fashion Restoranas. Štai kai kurie atsiliepimai apie "Fashion" restoraną. Fashion restoranas. Išvados ir siūlymai Skaityti daugiau
Vyno rinkos tyrimasDarbo tikslai ir uždaviniai: Siekiant padidinti pelną ir patenkinti vartotojų poreikį, vyną importuojanti įmonė nusprendė atlikti rinkos tyrimą apklausos būdu ir išsiaiškinti, kokios rūšies vyną dažniausiai perka vartotojai, jų skonį ir vertinimą, pirkimo motyvus ir elgesį. Rezultatus išanalizuoti pagal vartotojų skirtingumą ir sugrupuoti juos taip, kad grupės turėtų būdingų vartojimo, socialinio elgesio ypatybių, ekonominių charakteristikų, padedančių pažinti esamus ir potencialius vartotojus ir pateikti išvadų analizę. Tyrimą pravesti kiekvienoje prekybos vietoje akcijos "Vyno dienos" rėmuose, kurioje organizuojama įvairių rūšių vynų degustacija. Pateikti anketos klausimai, anketos rezultatai ir jų grafinę išraiška, anketos rezultatai ir jų analizė. Skaityti daugiau
Visaverčio suaugusių šunų ėdalo marketingo plano parengimas: AB "Kėdainių grūdai"Santrauka. Situacija rinkoje. Vidinė įmonės analizė. SWOT analizė. Marketingo tikslai. Marketingo programa. Veiksmų planas. Kontrolė. Išvados. Priedas (1). Skaityti daugiau
...