Šperos.lt > Rinkodara > Rinkodaros pristatymai
Rinkodaros pristatymai

(98 darbai)

Kainų nustatymas ir jų strategijosPowerPoint pristatymas. Kaina. Kainos nustatymo etapai. Kainos nustatymo tikslai. Paklausos nustatymas. Paklausos kreivė. Iracionali paklausa. Iracionalios paklausos kreivė. Pasiūla. Pasiūlos kreivė. Paklausos elastingumas. Neelastinga paklausa. Kaštų poveikis kainai. Kintamieji kaštai. Pastovieji kaštai. Bendrieji kaštai. Kainos nustatymo metodai. Galutinės kainos nustatymas. Kainų strategijos. Skaityti daugiau
Kaip padaryti klientą laiminguPowerPoint pristatymas. Kontakto nustatymas. Žvalgyba. Pristatymas ir įsitikinimo sukūrimas. Dėmesys. Susidomėjimas. Noras. Pardavimo pabaigimas. Skaityti daugiau
Kas yra marketingas?PowerPoint pristatymas. Kas yra marketingas? Terminai. Marketingo sistemos procesas. Kas yra marketingas. Marketingo koncepcija ir verslo orientacija. Marketingo orientacijos. Gamybos orientacija. Gamybos orientacijos taikymui reikalingos prielaidos. Prekės orientacija. Prekės kokybė. Pardavimo orientacija. Marketingo orientacija. Socialinio marketingo orientacija. Socialinio-etinio marketingo orientacija. Marketingo tipai. Darbas iliustruotas nuotraukomis. Skaityti daugiau
Klientų analizė (3)PowerPoint pristatymas. Paklausos analizė. Klientų valdomos organizacijos ypatybės. Paklausa ir pasiūla. Klientų sudėties nustatymas. Pagalbinės priemonės klientų sudėčiai nustatyti. Vienkartinis rinkos tyrimas. Anketų apdorojimo būdai. Rinkos segmentacija. Segmentacijos objektai. Pagrindiniai vartojimo prekių rinkos segmentacijos požymiai. Rinkos segmentacijos tipai. Klientų profiliavimas. Rinkų tipai (strateginės alternatyvos). Skaityti daugiau
Komunikacijos priemonių panaudojimas reklamuojant prekės ženklą: prekybos tinklas "Iki"PowerPoint pristatymas. Komunikacijos priemonių panaudojimas reklamuojant prekybos tinklo "Iki" prekės ženklą. Darbo objektas ir tikslas. Darbo uždaviniai . Komunikacijos priemonės. Prekės ženklas. Tyrimas. Prekybos tinklas "Iki". Komunikacijos priemonės, reklamuojančios prekybos tinklo "Iki" prekės ženklą. Reprezentacinės priemonės. Komunikacijos priemonės, reklamuojančios prekybos tinklo "Iki" prekės ženklą. Mechaninės priemonės. Prekybos tinklų lankomumas Utenoje. Priemonės, kurias taiko darbuotojai, reklamuodami prekybos tinklo "Iki" prekės ženklą. Reprezentacinės priemonės, taikomos reklamuojant prekybos tinklo "Iki" prekės ženklą. Masinės komunikacijos priemonės, naudojamos reklamuojant prekybos tinklo "Iki" prekės ženklą. Komunikacijos rūšys, naudojamos reklamuojant prekybos tinklo "Iki" prekės ženklą. Išvados (2). Pasiūlymai. Skaityti daugiau
Komunikacijos procesas marketingePowerPoint pristatymas. Komunikacinis procesas. Komunikacinio proceso schema. Informacijos siuntėjas. Informacijos kodavimas. Informacijos užkodavimas. Pranešimas. Perdavimo priemonės. Dekodavimas. Informacijos gavėjas. Informacijos gavėjo reakcija. Trukdymai. Komunikacinio proceso tikslai marketinge. Elementas "prekė". Elementas "kaina". Elementas "paskirstymas". Elementas "rėmimas". Rėmimo strategija. Rėminimo kompleksas. Stūmimas. Traukimas. Stūmimo strategija. Traukimo strategija. Skaityti daugiau
Konkurencijos intensyvumo analizėPowerPoint pristatymas. Penkių jėgų modelio analizė. Tobula konkurencija. Gryna monopolija. Oligopolija. Koncentracijos laipsnį apibūdina tokios charakteristikos. Skaityti daugiau
Konkurencinių pranašumų analizėPowerPoint pristatymas. Svarbiausias konkurentų analizės tikslas. Ilgalaikiai konkurenciniai pranašumai. Ilgalaikių konkurencinių pranašumų bruožai. Skaityti daugiau
Lauko reklamaPowerPoint pristatymas. Lauko reklamos projektavimas. Stendai. Rich media. Reklama ant transporto priemonių. Skaityti daugiau
Lauko reklama (2)PowerPoint pristatymas. Reklamos apibūdinimas. Reklama - tai kontroliuojamas poveikis auditorijai masinė informacijos priemonėmis. Pagal reklaminės priemones reklama skirstoma į. Lauko reklama. Lauko reklamos klasifikavimas. Lauko reklama sąlygiškai skirstoma į 2 grupes. Statinė lauko reklama. Dinamiška arba tranzitinė reklama. Vietos pasirinkimas. Lauko reklamos privalumai. Lauko reklamos trūkumai. Lauko reklamos efektyvumo nagrinėjimas. Išvados. Skaityti daugiau
Maisto pramonės produktų reklamos priemonės ir jų panaudojimo efektyvumas (2)PowerPoint pristatymas. Reklamos savybės. Reklaminės veiklos organizavimas. Psichologiniai reklamos uždaviniai. Moteris reklamoje. Reklamos pranašumai vaizduojant moterį. Maisto pramonės produktų reklamos priemonės. Reklamos efektyvumo įvertinimas. Ekonominio reklamos efektyvumo įvertinimas. Socialinio reklamos efektyvumo nustatymas. Psichologinio reklamos efektyvumo įvertinimas. Kaip efektyviai naudoti reklamą...Ko vengti reklamuojant? Skaityti daugiau
Marketingas (18)PowerPoint pristatymas. Marketingo strategija. Prekė. Paslauga. Marketingo veiksmų seka. Marketingo esmė. Skaityti daugiau
Marketingas (36)PowerPoint pristatymas. Prekybos marketingo samprata. Marketingo samprata. Marketingas – tai ne reklama. Marketingą sudaro. Marketingo tipai ir koncepcijos. Marketingo planavimas. Rinkos dydžiai. Marketingo tarnybos funkcijos. Duomenų apie rinką ir vartotojus šaltiniai. Strateginė analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Marketingo aplinkaPowerPoint pristatymas. Marketingo tipai. Marketingo kompleksas ir marketingo politikos instrumentai. Marketingo aplinka. Marketingo makroaplinka. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Pagrindinės kultūros vertybės pasireiškia. Mokslinė ir technologinė aplinka. Politinė ir teisinė aplinka. Gamtinė aplinka. Skaityti daugiau
Marketingo etinės problemosPowerPoint pristatymas. Darbo tikslas – išanalizuoti marketingo etines problemas. Etinių problemų įtaka marketingo sprendimams. Marketingo sritys. Marketingo etinės klaidos. Prekės ženklo etinės problemos. Prekės ar paslaugos etinės problemos. Klaidingai suženklintos prekės. Išvados. Skaityti daugiau
Marketingo informacija (2)PowerPoint pristatymas. Marketingo informacija. Marketingo duomenys. Vidiniai duomenys. Išoriniai duomenys. Pirminiai duomenys. Antriniai duomenys. Diagnozė. Planavimas. Kontrolė. Marketingo informacijos reikšmė versle. Marketingo tyrimai. Marketingo tyrimų rūšys. Pirminių duomenų rinkimo metodai. Imties atranka. Matavimai marketingo tyrimuose. Matavimo taisyklė. Marketingo tyrimų proceso etapai. Marketingo tyrimų rezultatus veikiančios aplinkybės. Marketingo informacijos sistemos (MIS). Marketingo sprendimus palaikanti sistema. Skaityti daugiau
Marketingo istorija: prekių ženklų kaitos tendencijosPrekių ženklas. Logotipas. Tikslai, keliami prekių ženklui. Logotipų kaita: 1950-1970 m. Logotipų kaita: 1970-1980 m. Logotipų kaita: 1980-1990 m. Logotipų kaita: 1990-1995 m. Logotipų kaita XXI amžiuje: pirmieji metai. Sėkmingiausių prekių ženklų dešimtukas. Löfbergs Lila. Kaip buvo sukurtas stiprus ir konkurencingas prekinis ženklas. Esminė strategija. Produktų išskirtinumas. Kavos mokykla. Skaityti daugiau
Marketingo planas: santechnikos darbai UAB "Santema"PowerPoint pristatymas. Situacijos analizė. Paslaugų charakteristika. Paslaugų kainos ir nuolaidos. Rėmimo organizavimas. Paslaugų teikimo vieta ir aptarnavimo būdai. Marketingo planavimas. Rėmimo organizavimas. Paslaugų teikimo vieta ir aptarnavimo būdai. Marketingo planavimas. Problemų ir galimybių analizė. Įmonės tikslai. Marketingo uždaviniai. Įmonės marketingo strategijos. Reziumė. Skaityti daugiau
Marketingo priemonių planas: moteriškas sportinis kostiumas AB "Audimas"PowerPoint pristatymas. Mikro, makro aplinkos analizė. Rinkos dydis ir segmentai. Vartotojų poreikiai ir elgsena. Asortimento gylis ir plotis. Bostono matrica. Kainodara ir nuolaidos. Pardavimo organizavimas. Pardavimas ir rėmimas. Marketingo strategijos. Išvados. Skaityti daugiau
Marketingo principai ir jo taikymas Lietuvos įmonėse (2)PowerPoint pristatymas. Marketingas – tai. Marketingo sistema. Marketingo principai. Tikslumo principas. Tikslo principas. Adaptacijos principas. Trejopos orientacijos principas. Marketingo taikymas Lietuvos įmonėse. UAB "Megrame". UAB "Telšių statyba". IĮ "Atsipūsk". AB "Klaipėdos baldai". UAB "Javinė". Išvados. Skaityti daugiau
...