(4 puslapiai)
Fenomeno esmė. Pervargimo greitis. Grumtynės su perdegimu. Epilogas. Skaityti daugiau(188 darbai)
(4 puslapiai)
Fenomeno esmė. Pervargimo greitis. Grumtynės su perdegimu. Epilogas. Skaityti daugiau(13 puslapių)
Įvadas. Prekių (paslaugų) rinkos tyrimas, įvertinant marketingo tipus. Kainos tyrimas ir analizė prekių (paslaugų) rinkoje. Išvados. Skaityti daugiau(23 puslapiai)
Įvadas. Kainos samprata ir rūšys. Veiksniai, darantys įtaką kainodaros sprendimams. Vidiniai kainodaros proceso veiksniai. Išoriniai kainodaros proceso veiksniai. Kainodaros tikslai. Pagrindiniai kainodaros metodai. Kainų politikos reikšmė, rengiant kainodaros strategiją. Kainodaros strategijos taikymo ypatumai. Naujų produktų kainodaros strategija. "Grietinėlės nugriebimo" kainodara. Skverbimosi į rinką kainodara. Prekių asortimento kainodaros strategijos. Prekių grupės kainodara. Produkto priedų kainodara. Būtinųjų produktų priedų kainodara. Šalutinių produktų kainodara. Komplekto kainodara. Kainos koregavimo strategijos. Nuolaidų ir būtinųjų nuolaidų kainodara. Segmentinė kainodara. Psichologinė kainodara. Rėmimo kainodara. Vertės kainodara. Geografinė kainodara. Tarptautinė kainodara. Išvados. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Įvadas. Klientų aptarnavimo elementai. Klientų aptarnavimo strategija. Klientų aptarnavimo patikrinimas. Klientų aptarnavimo problemos. Aptarnavimo gerinimas. Išvados. Skaityti daugiau(23 puslapiai)
Prekių pirkimo (aprūpinimo) samprata, sudėtinės dalys. Prekių atsargų sudarymas ir valdymas. Prekių ir paslaugų realizavimas. Prekių paruošimas parduoti ir pasiruošimas teikti paslaugas. Prekių pardavimo organizavimas. Prekių ir paslaugų pasiūla bei darbas so pirkėjais (Mestais). Komercinės veiklos svyravimų išlyginimas. Skaityti daugiau(10 puslapių)
3 namų darbų užduotis: Marketingo tyrimai. Atliktas tyrimas apie kompiuterių reklamą spaudoje. Tikslas: surinkti apie 120 reklamų spaudoje ir atlikti stebėjimą. Išanalizuoti 20 kriterijų. Po kiekvienu grafiku pateikti aprašymai. Kompiuterių skaičius reklamoje. Reklamoje pavaizduotų kompiuterių tipas. Reklamoje vaizduojamo kompiuterio prekinis ženklas. Vyraujanti spalva kompiuterių reklamose. Ar reklamoje buvo pateikta kaina? Kompiuterių reklamose pavaizduoti žmonės. Vaizdas reklamuojamo kompiuterio monitoriuje. Reklamuojamo kompiuterio paskirtis Ar reklamoje buvo suteiktos nuolaidos? Įmonė reklamuojanti kompiuterius. Tekstas reklamoje. Perkant reklamuojama kompiuterį gaunamų dovanų skaičius. Kokias dovanas siūlo perkant kompiuterį. Ar reklamoje buvo naudojamas šūkis? Ar reklamoje buvo nurodomi kompiuterių techniniai parametrai? Kokios spalvos reklamuojamas kompiuteris? Reklamoje nurodomas garantijos laikotarpis Internetinis puslapis reklamoje. Reklamoje prekinis ženklas yra pavaizduotas. Kompiuterio padėtis reklamoje. Skaityti daugiau(19 puslapių)
Įvadas. Tikslas: Išanalizuoti restorano "Pizza Jazz" konkurentus. Analitinė dalis. Konkurentų analizė. Įmonės konkurentų nustatymas. Konkurentų tikslų apibrėžimas. Konkurentų pranašumų ir trūkumų nustatymas. Konkurentų atsakomųjų veiksmų įvertinimas. Pasirinkimas, kuriuos konkurentus pulti, o kurių vengti. Stiprūs ir silpni konkurentai "Padorūs" ir "kenkėjiški" konkurentai Konkurentų žvalgybos sistemos kūrimas. Konkurencijos analizė. Konkurencijos rūšys. Rinkos struktūra. Konkurencijos strategijos. Konkurenciniai veiksmai. Tiriamoji dalis. Restoranas "Pizza Jazz". Konkurentų analizė. Kavinė–baras "Grilis". Kavinės-baro "Grilis". veiklos privalumai ir trūkumai. Kavinė-baras "Viešnagė". Kavinės–baro "Viešnagė". veiklos privalumai ir trūkumai. Kavinė-baras "Čili pica". Kavinės–baro "Čili pica" veiklos privalumai ir trūkumai. Restoranas "Keta". Restorano "Keta". veiklos privalumai ir trūkumai. Restoranas "Midaus ragas". Restorano "Midaus ragas" veiklos privalumai ir trūkumai. Konkurentų kartoteka. Restorano "Pizza Jazz" SWOT analizė. Skaityti daugiau(9 puslapiai)
Įvadas. Konkurencijos verslo šakoje analizė. Konkurencijos samprata. Konkurencija rinkoje. Konkurentų veiklos analizė. Pagrindinių konkurentų strategijos vertinimas. Išvados. Skaityti daugiau(9 puslapiai)
Įvadas. Korporacinė strategija. Mokslinėje literatūroje išskiriami 4 hierarchiniai strategijų lygiai. Vertikali integracija. Diversifikacija. Veiklos koncentracija. Posūkio strategija. Restruktūrizavimo strategija. Susijungimo strategija. Išvados. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Įvadas. Krepšinio klubo Berlyno "Alba" logotipas. Tel Avivo "Maccabi". Vilniaus "Lietuvos ryto" krepšinio klubo ženklas. Kauno "Žalgirio" logotipas. Krepšinio klubo "London towers" logotipas. Alytaus krepšinio klubo "Alita" logotipas. Čikagos "Bulls". Kauno moterų krepšinio klubas "Laisvė". Išvada. Skaityti daugiau(10 puslapių)
1 užduotis. Išstudijavus asortimento sampratos aspektus, nustatyti pasirinkto kultūros produkto asortimento pagrindinius parametrus. 2 užduotis. Parodyti pasirinkto kultūros produkto ar paslaugos vietą kultūros produktų klasifikacijoje. Surasti klasifikaciją ir nurodyti, kurioje vietoje yra mūsų produktas ar paslauga. 3 užduotis. Atlikti pasirinkto kultūros produkto ar paslaugos konkurencinę analizę pagal asortimentą. Skaityti daugiau(2 puslapiai)
Verslo pristatymas - temos pristatymas anglų kalba. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Tarptautinio marketingo darbas. Objectives. Problem Statement. External analysis. Internal analysis. SWOT analysis. Alternative marketing strategies. Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Užduotis Nr.2 Nuodugniai ištirkite visais aspektais ir aprašykite visas makroaplinkos ir mikroaplinkos sritis, kurios turi įtakos Jūsų pasirinktos įmonės veiklai. Įvardinti konkrečius aspektus, kuriais makroaplinka įtakoja įmonės rinkodaros sprendimus. Tikslas: Aprašyti konkrečius aspektus, kuriais makroaplinka ir mikroaplinka įtakoja įmonės rinkodaros sprendimus ir veiklą. Uždaviniai. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Išvados. Skaityti daugiau(10 puslapių)
Marketingo namų darbai. Trijų analitinių paklausos kreivių išraiškų skaičiavimas. Paklausos grafikų tarpinių taškų reikšmių skaičiavimas. Paklausos grafikų braižymas. Firmos bendrųjų kaštų analitinės išraiškos skaičiavimas. Firmos pelnas, esant skirtingoms pardavimo kainoms, skaičiavimas. Pelno priklausomybės nuo pardavimo kainos grafikų braižymas. Racionalios prekių pardavimo kainos nustatymas. Skaityti daugiau(13 puslapių)
Marketingo samprata. Kompanijos "Levi Strauss" ir "Audimas". Kompanijos "Godiva" ir "Rūta". UAB "VP market". Skaityti daugiau(14 puslapių)
Marketingo plano struktūra, atskirų dalių apibūdinimas. Prekės ženklas, prekės vardas, prekės simbolis, logotipas jų esmė. Prekės ženklo žymenys, privalumai. Su kieno prekės ženklu įmonė gali pardavinėti savo prekes? Kokios prekių žymėjimo prekybininkų prekių ženklais teigiamybės ir trūkumai? Įmonės identitetas, jo išraiškos formos. Kas yra įmonės įvaizdis ir kokia jo reikšmė marketingui? Pavyzdžiai. Skaityti daugiau(23 puslapiai)
Pateikite prekės ženklo įvaizdžio sąvokas (remkitės bent 3-5 autoriais). Išsiaiškinkite jų panašumus ir skirtumus, juos lyginant bei pateikite savo apibrėžimą. Scheminis vaizdavimas patartinas. Termino "prekės ženklo įvaizdis" samprata. Praktika. Atlikti palyginamąjį tyrimą Kauno miesto Vilniaus gatvėje ir Laisvės Alėjoje. Abiejose gatvėse pasirinkti po 4-5 parduotuvių vitrinas, jas nufotografuoti (įdėti į priedus) ir palyginti vitrinas pagal: Parduotuvių profilį atskirai kiekvienoje gatvėje, o po to atlikti bendrą palyginimą. Vitrinų įvaizdį – kokios prekės išdėstomos, kokie prekės ženklai, kokie papildomi aksesuarai ir puošmenos; kokio informatyvumo ir pan. Nufotografuoti 2 kart per mėnesį ir stebėti pokyčius – kaip keičiamos vitrinos, pateikite argumentus pagal gautus rezultatus. Priedai (12). Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Užduotis: Tekstu ir schematiškai pateikti ne mažiau kaip 3 autorių nuomonę apie marketingą, jo esmę, tikslus, uždavinius. Palyginti jas. Skaityti daugiau(12 puslapių)
1 užduotis. Pateikti 4-5 autorių požiūrį į mokslinio termino "orientacijos" ("vadybos koncepcijos") sampratą. 2 užduotis. Pateikti 3 – 4 autorių nuomonę apie galimas orientacijų (rinkodaros/ vadybos koncepcijų) rūšis: nurodyti kriterijus (pagal ką klasifikuojama) ir trumpai apibūdinti kokios rūšys (naudoti grafines priemones ir pavyzdžius iš Lietuvos ir užsienio praktikos). Gamybos koncepcija. Prekės koncepcija. Pardavimo koncepcija. Marketingo koncepcija. Socialinio – etinio marketingo koncepcija. Skaityti daugiau