(1 puslapis)
Demonstrators and product promoters, the functions and the utility of product promoter or demonstrator, the ways how to promote product. Produkto pristatymas anglų kalba. Skaityti daugiau(1602 darbai)
(1 puslapis)
Demonstrators and product promoters, the functions and the utility of product promoter or demonstrator, the ways how to promote product. Produkto pristatymas anglų kalba. Skaityti daugiau(1 puslapis)
Rašinys anglų kalba apie įmonės strategiją. Įmonės planavimas. Skaityti daugiau(1 puslapis)
Anglų kalbos rašinys apie rinkodarą. Santrauka. Marketing in New Economy (summary). Skaityti daugiau(2 puslapiai)
Verslo pristatymas - temos pristatymas anglų kalba. Skaityti daugiau(2 puslapiai)
Pranešimas: "Simbolio reikšmė reklaminiame tekste". Aptarta pasirinktos socialinės reklamos, nukreiptos prieš rūkymą simbolinė reikšmė. Analizuojama reklama, aiškinami joje esantys simboliai. Skaityti daugiau(2 puslapiai)
Semiotinė "Heineken" alaus reklamos analizė. Užduotis - semiotiškai išnagrinėti pasirinktą reklamą, aptariant semiotinės analizės rodiklius. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Produktas. Kainų strategija. Paskirstymo keliai. Produkto rėmimas. Reklama. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Darbas anglų kalba. Rinkos tyrimų projektas Kinijoje: "JYSK". Plan for marketing research project. Purpose of the research. The objectives for the research. Methods. Desk research. Draft for questionnaire. Recommendations. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Darbas anglų kalba. Marketingo principai ir praktika. Straipsnio "Konceptualus modelis klientų valdymui (A Conceptual Model for Global Multi-channel Customer Management)" analizė. Introduction. Summary. Critical review. Conclusion. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Reklamos klasifikavimas. Reklamos verslo dalyviai. Svarbiausios reklamos verslo institucijos. Reklamos užsakovai (davėjai). Prekių ir paslaugų gamintojų reklama. Didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonių reklama. Paslaugų įmonių reklama. Atskirų asmenų reklama. Visuomeninių institucijų reklama. Reklamos vykdytojai. Reklamos agentūros. Reklamos įgyvendintojai. Rinkos tyrimo organizacijos. Reklamos skleidėjai (žiniasklaida). Reklamos vartotojas. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Apklausos tyrimai. Apklausos strategija. Apklausos taktika. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Naujo produkto – saldaus vynuogių vyno – įvedimas į rinką. Reklamos tikslai. Produkto charakteristika ir vartotojų grupė. Kūrybinės idėjos: produkto pavadinimas, šūkis. Pozicija. Reklamos koncepcija ir strateginis planas. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Marketingo planas. Paslaugos aprašymas. Rinka. Konkurentų analizė. Marketingo veiksmai. Kainodara. Kainos nustatymas kaštų pagrindu. Kainos nustatymas orientuojantis į vartotojus. Kainos nustatymas orientuojantis į konkurentus. Rėmino priemonės. Reklamos kampanijos. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Darbo tikslas – palyginti ir išsiaiškinti kainų kitimą stebint tą patį pasirinktą produktą dešimt savaičių penkiose vietose. Produkto aprašymas. Kainų stebėjimo lentelė. Kainų analizė. Išvados. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Marketingo planavimo uždavinys. Marketingo įgyvendinimas. Marketingo kontrolės uždavinys. Pagrindiniai tikslai. Marketingo kompleksas. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Fenomeno esmė. Pervargimo greitis. Grumtynės su perdegimu. Epilogas. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Reklamos analizė-esė: Nike pridėtinės vertės kūrimas per Michaelio Jordano įvaizdį. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Įvadas. Tiriamų prekių kainos. Tiriamų prekių kainų skirtumo grafinis vaizdavimas. Tiriamų prekių asortimento plotis parduotuvėse. Tiriamų prekių asortimento pločio grafinis vaizdavimas. Išvados. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Marketinginė produkto koncepcija. Pagrindinė nauda. Pagrindinis produktas. Laukiamas produktas. Papildytas produktas. Potencialus produktas. Konkurenciniai lygiai. Konkurencija tiksliniame segmente. Produkto kategorijos konkurencija. Esminės naudos konkurencija. Konkurencija dėl vartotojų biudžeto. Vartotojo biudžetas. Skaityti daugiau