Šperos.lt > Rinkodara
Rinkodara

(1602 darbai)

The ways of promoting the productDemonstrators and product promoters, the functions and the utility of product promoter or demonstrator, the ways how to promote product. Produkto pristatymas anglų kalba. Skaityti daugiau
StrategyRašinys anglų kalba apie įmonės strategiją. Įmonės planavimas. Skaityti daugiau
Marketing in New EconomyAnglų kalbos rašinys apie rinkodarą. Santrauka. Marketing in New Economy (summary). Skaityti daugiau
LiabilityVerslo pristatymas - temos pristatymas anglų kalba. Skaityti daugiau
Simbolio reikšmė reklaminiame tekstePranešimas: "Simbolio reikšmė reklaminiame tekste". Aptarta pasirinktos socialinės reklamos, nukreiptos prieš rūkymą simbolinė reikšmė. Analizuojama reklama, aiškinami joje esantys simboliai. Skaityti daugiau
Semiotinė reklamos analizė: alus "Heineken"Semiotinė "Heineken" alaus reklamos analizė. Užduotis - semiotiškai išnagrinėti pasirinktą reklamą, aptariant semiotinės analizės rodiklius. Skaityti daugiau
Produkto rinkodara: nedidelis dienos naujienų laikraštukasProduktas. Kainų strategija. Paskirstymo keliai. Produkto rėmimas. Reklama. Skaityti daugiau
ProductsDarbas anglų kalba. Prekė. Prekės samprata. Skaityti daugiau
The draft for market research in China: "JYSK"Darbas anglų kalba. Rinkos tyrimų projektas Kinijoje: "JYSK". Plan for marketing research project. Purpose of the research. The objectives for the research. Methods. Desk research. Draft for questionnaire. Recommendations. Skaityti daugiau
Principles and Practice of MarketingDarbas anglų kalba. Marketingo principai ir praktika. Straipsnio "Konceptualus modelis klientų valdymui (A Conceptual Model for Global Multi-channel Customer Management)" analizė. Introduction. Summary. Critical review. Conclusion. Skaityti daugiau
ReklamaReklamos klasifikavimas. Reklamos verslo dalyviai. Svarbiausios reklamos verslo institucijos. Reklamos užsakovai (davėjai). Prekių ir paslaugų gamintojų reklama. Didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonių reklama. Paslaugų įmonių reklama. Atskirų asmenų reklama. Visuomeninių institucijų reklama. Reklamos vykdytojai. Reklamos agentūros. Reklamos įgyvendintojai. Rinkos tyrimo organizacijos. Reklamos skleidėjai (žiniasklaida). Reklamos vartotojas. Skaityti daugiau
Apklausos marketingo tyrimuoseApklausos tyrimai. Apklausos strategija. Apklausos taktika. Skaityti daugiau
Naujo produkto įvedimas: saldus vynuogių vynas "Alita"Naujo produkto – saldaus vynuogių vyno – įvedimas į rinką. Reklamos tikslai. Produkto charakteristika ir vartotojų grupė. Kūrybinės idėjos: produkto pavadinimas, šūkis. Pozicija. Reklamos koncepcija ir strateginis planas. Skaityti daugiau
Marketingo planas: viešbutis UAB "Wow"Marketingo planas. Paslaugos aprašymas. Rinka. Konkurentų analizė. Marketingo veiksmai. Kainodara. Kainos nustatymas kaštų pagrindu. Kainos nustatymas orientuojantis į vartotojus. Kainos nustatymas orientuojantis į konkurentus. Rėmino priemonės. Reklamos kampanijos. Skaityti daugiau
Marketingo tyrimas: "Dvaro" grietinės kainų stebėjimasDarbo tikslas – palyginti ir išsiaiškinti kainų kitimą stebint tą patį pasirinktą produktą dešimt savaičių penkiose vietose. Produkto aprašymas. Kainų stebėjimo lentelė. Kainų analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Prekybos įmonių marketingo valdymasMarketingo planavimo uždavinys. Marketingo įgyvendinimas. Marketingo kontrolės uždavinys. Pagrindiniai tikslai. Marketingo kompleksas. Skaityti daugiau
Išsekę nuo reklamosFenomeno esmė. Pervargimo greitis. Grumtynės su perdegimu. Epilogas. Skaityti daugiau
Reklamos analizė: Nike pridėtinės vertės kūrimas per Michaelio Jordano įvaizdįReklamos analizė-esė: Nike pridėtinės vertės kūrimas per Michaelio Jordano įvaizdį. Skaityti daugiau
Kainos tyrimas ir analizė prekių (paslaugų) rinkojeĮvadas. Tiriamų prekių kainos. Tiriamų prekių kainų skirtumo grafinis vaizdavimas. Tiriamų prekių asortimento plotis parduotuvėse. Tiriamų prekių asortimento pločio grafinis vaizdavimas. Išvados. Skaityti daugiau
Marketinginė produkto koncepcijaMarketinginė produkto koncepcija. Pagrindinė nauda. Pagrindinis produktas. Laukiamas produktas. Papildytas produktas. Potencialus produktas. Konkurenciniai lygiai. Konkurencija tiksliniame segmente. Produkto kategorijos konkurencija. Esminės naudos konkurencija. Konkurencija dėl vartotojų biudžeto. Vartotojo biudžetas. Skaityti daugiau
...