Šperos.lt > Rinkodara
Rinkodara

(1602 darbai)

Prekės įpakavimas ir identifikavimasĮvadas. Prekės identifikavimo samprata. Prekės ženklas. Prekės vardas. Logotipas. Prekės simbolis. Lietuviški prekės ženklai. Prekių identifikavimo strategijos. Prekių įpakavimo sprendimai. Prekės ženklams versle dera skirti ypač daug dėmesio. Pakuotė ir pakavimo žaliavos naudojamos konkrečioje Lietuvos įmonėje "Paknovus". Apie įmonę. Įmonės veikla. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės kainos analizėĮvadas. Darbo tikslas. Tyrimo uždaviniai. Tyrimo metodika. Tyrimo objektas. Prekės charakteristika. Prekės kainos analizė. Kainų kaita pavaizduota grafiškai. Išvada. Skaityti daugiau
Prekės kainos analizė (2)Įvadas. Prekė. Kaina. Tikslas. Uždaviniai. Tyrimo metodika. Prekės charakteristika. Prekės kainos analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės kainos analizė: raudonoji paprikaĮvadas. Tyrimo tikslas. Tyrimo objektas. Tyrimo metodika. Tyrimo uždaviniai. Prekės charakteristika. Prekybos vietos. Kainų kitimas. Kainų kitimas prekybos centre "Norfa". Kainų kitimas prekybos centre "Iki". Kainų kitimas prekybos centre "Maxima". Kainų kitimas prekybos centre "Šustis". Rinkos kaina. Vidutinė kaina. Išvados. Darbas iliustruotas grafikais (7). Skaityti daugiau
Prekės kainos nustatymo metodai: AB "Utenos trikotažas"Įvadas. Kainų nustatymo metodai. Įvairių kainų politikos metodų taikymo prielaidos. Sąnaudų metodas. Į konkurentų kainas orientuotas kainodaros metodas. Kainodara, vadovaujantis kainų lyderio kainomis. Įprastiniu kainų pagrindu. Vadovaujantis rinkos kainomis. Kombinuotas metodas. Metodas grindžiamas tiksline pelno norma. Prekės apčiuopiamos ir realios vertės pagrindu. Konkurencinių kainų nustatymo metodas. Etinės kainodaros metodas. Profesinė kainodara. Nenuostolingumo metodas. Kainos nustatymas orientuojantis į paklausą. Kainų nustatymas orientuojantis į konkurencijos lygį. AB "Utenos trikotažas" prekių kainų analizė. Įmonės pristatymas. Įmonės verslo filosofijos. Pardavimai. Įmonės prekių analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės kainų analizėĮvadas. Dujos. Dujų stebėjimo metu kainų kitimas. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės kainų analizė (2)Įvadas. Tikslas – išanalizuoti stebėtų prekių kainų kitimą. Pasirinktų prekių aprašymas. Pienas. Kiaušiniai. Tepus riebalų mišinys. Stebėtų kainų prekių analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės konkurencingumasĮvadas. Produkcijos kokybės išskirtinumo vertinimas. Produkcijos kokybes rodikliai. Produkto konkurencinis pranašumas. Rėmimo samprata ir reikšmė prekės konkurencingumui. Produkto pozicionavmas. Riešas ir Troutas. Pozicionavimo būdai. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės konkurencingumo tyrimas: skalbimo milteliaiĮvadas. Darbo tikslas – aptarti prekės: skalbimo miltelių konkurencingumo reikšmę, analizuojant su tema susijusią literatūrą. Produkcijos kokybės išskirtinumo vertinimas. Produkcijos kokybes rodikliai. Produkto konkurencinis pranašumas. Rėmimo samprata ir reikšmė prekės konkurencingumui. Produkto pozicionavimas. Riešas ir Troutas 3 pozicionavimo būdai. Konkurencingiausios prekės Lietuvoje. Apklausa. Apklausos rezultatai. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės marketingo programa: "Estrella"Santrauka. Problemos identifikavimas. UAB "Sanitex" firma Kaune tiekianti "Estrella". Marketingo aplikos apžvalga. Rinkos apžvalga. Įmonės marketingo makroaplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė - kultūrinė aplinka. Politinė - teisinė aplinka. Mokslinė – technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Įmonės marketingo mikroaplinka. Vartotojų analizė. Partnerių, tiekėjų analizė. Įmonės resursų analizė. Įmonės produktų portfelis, produktų/paslaugų charakteristikos. Paskirstymo kanalai. Rėmimo priemonės ir jų intensyvumas rinkoje. Konkurentų analizė. SSGG analizė. Segmentavimas. Tikslinio segmento pasirinkimas. Pozicionavimas. Marketingo tikslai. Marketingo sprendimai. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Veiksmų planas. Marketingo biudžetas. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės modifikavimasĮvadas. Pranešimo tikslas: aprašyti prekės modifikavimo esmę ir išanalizuoti jo įtaką įmonės veiklai. Prekės modifikavimas. Prekės gyvavimo ciklas ir modifikavimo strategija. Augimo etapas. Brandos etapas. Prekės modifikavimas įmonių veiklose. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės paklausa: lietuviškasis tualetinis muilasĮvadas. Trumpa apžvalga. Prekė, jos pasiūla ir paklausa, bei jas veikiantys veiksniai. Prekės sąvoka. Prekių klasifikacija. Paklausos sąvoka. Prekių paklausos klasifikavimas ir rūšys. Paklausai įtaką darantys veiksniai. Pasiūlos sąvoka. Pasiūlai įtaką darantys veiksniai. Esama rinkos analizė, remiantis marketingo kompleksu. Prekė. Gamintojai ir jų asortimentas. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Metodinė dalis. Tyrimo metodinis ir metodologinis pagrindimas. Tyrimo instrumentarijaus pagrindimas. Apklausos analizė. Hipotezių tikrinimas. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės pakuotės ir dizaino marketingo sprendimai: jų įtaka prekės vertės formavimuiĮvadas. Pakavimas. Funkciniai reikalavimai. Ergonominė funkcija. Estetinė funkcija. Komercinė funkcija. Reprezentacinė funkcija. Bendri estetiniai – kompoziciniai reikalavimai. Spalva. Forma. Tekstas. Grafika. Projektuojama stilistika. Techninės pakuotės galimybės. Popierius ir kartonas. Stiklo pakuotės. Metalo pakuotės. Plastikai. Kombinuotos medžiagos. Kitos pakavimo medžiagos. Išvados. Darbas iliustruotas paveikslėliais (27). Skaityti daugiau
Prekės pateikimo vartotojui kelio parinkimo vertinimas: sporto aprangos gamintoja AB "Audimas"Įvadas. Tikslas – remiantis teorinėmis žiniomis, atlikti AB "Audimas" prekės pateikimo vartotojui organizavimo tyrimą ir numatyti jo tobulinimo galimybes. Teoriniai prekių pateikimo aspektai. Pateikimo esmė. Pateikimo kanalai. Sprendimų dėl prekės pateikimo kanalų pasirinkimas. AB "Audimas" prekės pateikimo vartotojui kelio analizė. AB "Audimas" pristatymas. AB "Audimas" pateikimo organizavimo apibūdinimas. AB "Audimas" pateikimo efektyvumo vertinimas. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Prekės pristatymas: pienasPowerPoint pristatymas. Prekė. Prekės ženklas. Prekės ženklo vardas. Prekės ženklo spalvos. Prekės ženklo simbolis. Prekės ženklo dizainas. Kokybė ir asortimentas. Kaina . Konkurencija. Paklausa rinkoje. Kaštai. Lūžio taškas. Nuolaida. Paskirstymas. Paskirstymo kanalas. Paskirstymo kanalo pasirinkimui įtakos turi daug veiksnių. Paskirstymo kanalo ilgis. Skiriamos trys prekių paskirstymo strategijos. Intensyvaus paskirstymo strategijos teigiamos ypatybės. Intensyvaus paskirstymo strategijos neigiamos ypatybės. Prekybos samprata. Rėmimas. Rėmimo komplekso elementai. Reklama. Ryšiai su visuomene. Parama. Asmeninio pardavimo funkcijos. Asmeninis pardavimas. Pardavimo skatinimas. Skaityti daugiau
Prekės pritaikymas užsienio rinkojeĮvadas. Prekės politika. Prekės kintamieji. Penkios prekės pardavimo užsienio rinkose strategijos. Standartizavimas prieš prekės pritaikymą. Pritaikymo užsienio rinkoms strategija. Prekės pritaikymą lemiantys veiksniai. Rinkos aplinka. Vyriausybės reguliavimas ir netarifiniai barjerai. Vartotojų charakteristikos, lūkesčiai ir teikiama pirmenybė. Ekonominis išsivystymas. Konkurentų siūlomos prekės. Klimatas ir geografija. Sudedamosios dalys. Prekės charakteristikos. Markė. Pakuotė. Išvaizda. Veikimo ir naudojimo būdas. Kokybė ir papildomos paslaugos. Kilmės šalies efektas. Įmonės svarstymas. Lietuviškų prekių pritaikymas Europos sąjungoje. Išvados. Priedai (1). Skaityti daugiau
Prekės strategijos užsienio rinkose samprata. Prekės užsienio rinkoms parinkimasPowerPoint pristatymas. 5 prekės pardavimo užsienio rinkose strategijos. Prekės paskirstymas be pakeitimų. Komunikacijos pritaikymas. Prekės pritaikymas. Dvigubas pritaikymas. Naujos prekės sukūrimas. Veiksniai, lemiantys prekės pritaikymą ar standartizavimą. Standartizavimo privalumai. Pritaikymo užsienio rinkoms strategija. Lietuviškų prekių pritaikymas Europos Sąjungai (ES). Skaityti daugiau
Prekės tyrimasKokia yra svarbiausia marketingo tyrimų paskirtis; Kokios yra marketingo tyrimų sritys; Kaip marketingo tyrimai leidžia pagerinti sprendimus; Kokie veiksniai leidžia pagerinti marketingo tyrimus; Kas tai yra marketingo planavimo proceso sisteminė samprata. Pirkėjai ir prekė. Skaityti daugiau
Prekės ženklai: "Čili" ir "Boogie Woogie"Įvadas. Tikslas: atskleisti prekinių ženklų vizualinį identitetą, prekių ženklo vertybės. Viešojo maitinimo tinklas UAB "Čilija". Restoranų grupė "Boogie Woogie". "Čili" prekinis ženklas. "Boogie Woogie" prekinis ženklas. "Čili" ir "Boogie Woogie" prekių ženklų konkurencingumo palyginimas. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės ženklasPrekiniai ženklai. Prekės ženklo sąvoka, vertė, strategijos. Prekės ženklo sąvoka. Prekės ženklo vertė. Prekių identifikavimo strategijos. Pozicionavimas. Pozicionavimo samprata. Al Ries ir Jack Trout 22 marketingo dėsniai. Pozicionavimo būdai ir priemonės. Stipraus prekės ženklo kūrimo teorija. David A. Aaker stipraus prekės ženklo kūrimo teorija. Praktikai apie teoriją. Mažmenininko prekinių ženklų galimybės ir grėsmes. Skaityti daugiau
......