Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara

Rinkodara (1602 darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Prekių asortimento struktūra: UAB "Riki2"

    Prekių asortimento struktūros samprata. Įmonės "Riki2" ataskaita, remiantis rinkodaros veiksmais. Prekių grupių skaičius parduotuvėje "RIKI2". Prekių kokybė. Asortimento gylis pasirinktoje prekių grupėje. Prekių asortimento formavimas. Aptarnavimas nupirkus . Įmonės prekių ženklas. Kainų politika. Rėmimo priemonės. Išvados.
    Rinkodara, referatas(12 puslapių)
    2006-05-15
  • Prekių asortimento struktūros įtaka įmonės veiklos efektyvumui

    Įvadas. Prekių asortimento klasifikavimas. Asortimento formavimas. Asortimento politika. Asortimento politiką lemiantys veiksniai. Asortimento politikos tikslai ir strateginės bei operatyvinės orientacijos. Asortimento politikos strateginės orientacijos. Asortimento politikos operatyvinės orientacijos. Asortimento valdymo strategijos. Asortimento analizė.
    Rinkodara, kursinis darbas(22 puslapiai)
    2006-03-16
  • Prekių etiketės kaip tarptautinio kodavimo sistema

    Lietuvos standartų projektai. Koduočių standartai. ISO 9001 serijos standartai. Išvados. Prekių ženklinimas. Brūkšniniai kodai.
    Rinkodara, referatas(9 puslapiai)
    2005-10-19
  • Prekių identifikavimas

    PowerPoint pristatymas. Prekių identifikavimas ir įpakavimas. Bendrinis prekės pavadinimas. Prekės ženklas. Prekės vardas. Prekių identifikavimo strategijos. Prekių įpakavimo sprendimai.
    Rinkodara, pristatymas(6 skaidrės)
    2006-02-09
  • Prekių kainų nustatymo būdai

    Įvadas. Kainos samprata. Kainos nustatymas. Kainos nustatymas orientuotas į kaštus. Kainos nustatymas orientuotas į paklausą. Kainos nustatymas orientuotas į konkurencijos lygį. Kainų nustatymo būdai. Visuminių kaštų metodas. Nenuostolingumo metodas. Kintamųjų kaštų metodas. Einamosios kainos metodas. Vertinio reikšmingumo metodas. Konkurencinių pasiūlymų metodas. Išvados.
    Rinkodara, referatas(13 puslapių)
    2006-12-22
  • Prekių kainų strategija

    Įvadas. Kainų strategijos. Nugriebimo strategija. Vidutinių kainų strategija. Skverbimosi strategija. Tikslinių kainų strategija. Lengvatinių kainų strategija. Jungtinės kainodaros strategija. Sekimo lyderiu strategija. Kainos ir kokybės strategija. Rečiau naudojamos strategijos. Nekintamų kainų. Nesuapvalintų arba psichologinių kainų. Kainų grandinėlės. Retai naudojamos strategijos. Kainų strategijos rengimo etapai. Kainų strategijos įgyvendinimas.
    Rinkodara, referatas(13 puslapių)
    2006-11-28
  • Prekių klasifikacija

    Prekės sluoksniai. Prekių klasifikacija. Vartojimo prekių klasifikavimas. Kasdienės paklausos prekės. Pasirenkamosios prekės. Ypatingos paskirties prekės. Pasyvios paklausos prekės. Nepageidautinos paklausos prekės. Gamybinės paskirties prekės. Žaliavos ir medžiagos. Detalės ir surinkimo mazgai. Pagrindinės gamybos priemonės. Pagalbinės gamybos priemonės. Aptarnavimo medžiagos. Verslo paslaugos. Prekių grupavimas rinkodaroje.
    Rinkodara, konspektas(7 puslapiai)
    2006-09-23
  • Prekių pakavimas ir jo įtaka prekių kokybei

    Tara. Įpakavimas. Specialus taros ženklinimas. Ekologinis prekių ženklinimas. Kodėl produkcija pakuojama. Taros klasifikavimas.
    Rinkodara, referatas(9 puslapiai)
    2005-06-07
  • Prekių paskirstymo kanalai

    Įvadas. Prekių paskirstymas. Paskirstymo kanalai. Paskirstymo kanalo dalyviai. Didmeniniai tarpininkai. Mažmeniniai tarpininkai. Paskirstymo kanalo dalyvių funkcijos. Veiksniai, turintys įtakos paskirstymo kanalo parinkimui. Paskirstymo kanalo tikslai. Išvados.
    Rinkodara, referatas(15 puslapių)
    2011-08-09
  • Prekių paskirstymo kanalo parinkimas

    Įvadas. Paskirstymo kanalo samprata ir pasirinkimas. Paskirstymo kanalo pasirinkimo sprendimai. Tiesioginis prekių paskirstymas. Netiesioginis prekių paskirstymas. Paskirstymo kanalo funkcijos. Rėmimas. Reklamos tikslai. Pardavimų rėmimas. Reklama. Populiarinimas. Kitos paskirstymo kanalo funkcijos. Marketingo logistika. Logistikos kaštai ir klientų aptarnavimas. Pateikimo kanalų kaštų struktūra. Kanalų valdymas. Išvados.
    Rinkodara, referatas(26 puslapiai)
    2007-02-23
  • Prekių paskirstymo kanalų pasirinkimas

    Įvadas. Darbo tikslas: išanalizuoti prekių paskirstymo kanalų pasirinkimą. Paskirstymo kanalai. Paskirstymo kanalo samprata ir pasirinkimas. Paskirstymo kanalų struktūros evoliucija. Paskirstymo grandinės funkcijos. Paskirstymo kanalų pasirinkimo sprendimai. Paskirstymo strategijos. Marketingo logistika. Mažmeninė ir didmeninė prekyba. Plėtros tendencijos. AB "Utenos trikotažas" prekių pateikimo ir paskirstymo vartotojų rinkai analizė. Išvados.
    Rinkodara, referatas(21 puslapis)
    2011-03-08
  • Prekių pateikimas

    PowerPoint pristatymas. Prekių pateikimas (pasiskirstymas). Prekių pateikimo kanalai (PPK). Pagrindinės prekių kanalų dalyvių funkcijos. Pateikimo kanalo lygis. Paskirstymo kanalo ilgis. Paskirstymo sistemos plotis. Prekių pasiskirstymo būdai. Atrankinis paskirstymas. Išskirtinis paskirstymas. Pateikimo kanalų organizacinės sistemos. Prekių pateikimo intensyvumo ir tarpininkų skaičiaus parinkimo būdai. Kanalo valdymas. Prekių judėjimas. Prekių judėjimo tikslas. Prekių pateikimo metodai. Mažmeninė prekyba. Didmeninė prekyba. Prekybos sritys ir rūšys. Prekybos įmonių rūšys. Didmeninės prekybos įmonių rūšys.
    Rinkodara, pristatymas(18 skaidrių)
    2007-08-14
  • Prekių pozicionavimas

    Įvadas. Pozicionavimo samprata ir jo ypatumai. Pozicionavimo būdai ir jų samprata. Pasiūlos pozicionavimas. Pozicionavimas rinkoje. Prekių pozicionavimas. Pozicionavimas pagal vertę . Pozicionavimas – tai informacijos perdavimo metodas. Išvados.
    Rinkodara, referatas(18 puslapių)
    2006-01-13
  • Prekių rinkos tyrimas, įvertinant marketingo tipus

    Įvadas. Prekių paklausos rūšis. Parduotuvės apžvalga (Rimi Hypermarket). Prekių paklausos analizė. Parduotuvės apžvalga (Norfa). Prekių paklausos analizė. Tiriamų prekių asortimento gylio analizė. Tiriamų prekių paklausa pasirinktose parduotuvėse. Išvados.
    Rinkodara, tyrimas(10 puslapių)
    2006-04-20
  • Prekių simbolių reikšmė marketinge

    Įvadas. Pranešimo rezultatai ir jų analizė. Prekės simbolio vertė. Prekės simbolių privalumai. Išvados.
    Rinkodara, referatas(6 puslapiai)
    2007-06-16
  • Prekių ženklai

    Įvadas. Prekių ženklo samprata. Kas yra prekių ženklas. Prekių ženklo parinkimas. Kaip saugomas prekių ženklas. Plačiai žinomi prekių ženklai. Prekių ženklų teikiama nauda. Prekių ženklų vertinimas. Prekių ženklų klastojimas. Prekių ženklo įkeitimas. Prekių ženklų sąveika. Išvados. Informacijos šaltiniai. Priedai.
    Rinkodara, referatas(28 puslapiai)
    2006-01-18
  • Prekių ženklas – kas tai?

    Įvadas. Prekių ženklų atsiradimo istorija. Naujo prekių ženklo įvedimo strategija. Prekinio ženklo galia. Prekės vardas. Ar prekės vardas gali padėti parduoti? Valstybės įvaizdis – strateginio kapitalo dalis. Išvados.
    Rinkodara, referatas(13 puslapių)
    2006-05-05
  • Prekių ženklų lyginamoji analizė: Lietuvos "Čili" ir Amerikos "MCDonald's"

    Lietuvos "Čili" ir Amerikos "McDonald‘s" bendrovių prekių ženklų lyginamoji analizė. Anotacija. Abstract. Įvadas. Darbo tikslas - išanalizuoti ir palyginti Lietuvos "Čili" ir Amerikos "McDonald's" bendrovių prekės ženklus. Prekės ženklo sukūrimas ir vertė teorijos aspektu. Prekės ženklo atsiradimo priežastys. Prekės ženklo kūrimas. Prekės ženklo vertingumas. Prekės ženklo apskaičiavimo metodika. Vertingumo dedamosios. Spartus prekės ženklo svarbos ir vertės augimas "Čili" bei "McDonald's" prekių ženklų tyrimas. Organizacinis įvaizdis ir prekių ženklų vizualinis identitetas. Tyrimo metodai. "Čili" bei "McDonald's" bendrovių prekių ženklų įvaizdžio tyrimas. "Čili" bei "McDonald's" prekių ženklų lyginamoji analizė. Perspektyvos ir tobulinimo galimybės. Išvados. Žodynas. Priedai (10 psl.).
    Rinkodara, diplominis darbas(67 puslapiai)
    2009-06-17
  • Prekių ženklų marketingas

    Įvadas. Teorinis pagrindimas. Pagrindinių sąvokų interpretacija. Prekių ženklų atsiradimo istorija. Prekinio ženklo analizė. Prekių ženklo sąvoka. Prekės ženklo vertė. Prekės ženklo projektavimas. Prekinio ženklo registravimas. Prekinio ženklo identifikavimas. Prekių ženklų identifikavimo strategija. Prekių ženklo pozicionavimas. Pozicionavimo samprata. Prekių ženklo vidinis pozicionavimas. Prekių ženklų konkurencingumas. Prekės ženklo lojalumas. Prekių ženklų kontrolė. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(32 puslapiai)
    2007-07-30
  • Price

    Darbas anglų kalba apie skrydžių kainas. Customer wish. Company "easyJet". Flights prices. British Airways. The business strategy. Appendix.
    Rinkodara, tyrimas(9 puslapiai)
    2007-07-03
Puslapyje rodyti po