Šperos.lt > Rinkodara
Rinkodara

(1602 darbai)

Šiuolaikinės reklamos galimybių taikymas turizmo įmonės versleĮvadas. Reklamos samprata. Šiuolaikinės reklamos savybės ir funkcijos. Reklamos savybės. Teigiamos reklamos savybės. Neigiamos reklamos savybės. Reklamos funkcijos. Turizmo įmonės įvaizdžio kūrimas. Šiuolaikinės reklamos būdai reklamuojant produktus ir paslaugas. Reklama internete. Reklama ant transporto priemonių. Lauko (išorinė) reklama. Šviesos reklama. Foto reklama. Turizmo įmonių taikomų šiuolaikinės reklamos būdų analizė. Kelionių organizatoriaus "novaturas" reklama. Kelionių organizatoriaus "teztour" reklama. Kelionių agentūros "delta – interservis" reklama. Išvados. Skaityti daugiau
Šiuolaikinių tarptautinių įmonių marketingo sprendimaiĮžanga. Tikslas. Problema. Uždaviniai. Metodologijos pasirinkimas. Gimusių globalių įmonių fenomenas. Sąvokos ypatumai. Sąlygos, lėmusios gimusių globalių įmonių atsiradimą. Gimusių globalių įmonių sąveika su aplinka. Veiklos sritys. Pagrindiniai sprendimai iššūkiams, su kuriais susiduria gimusios globalios įmonės. Entreprenerystės sprendimai/iššūkiai. Sprendimai tyrimams ir plėtrai. Gimusių globalių įmonių strategijos ir procesai. Marketingo strategija. Išvados. Priedai (3 psl.). Skaityti daugiau
TapetaiPowerPoint pristatymas. Tyrimo tikslas – sužinoti vartotojų nuomonę apie sienų dekoravimo priemonę – tapetus. Produktas. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Tapetų rinka. Tapetų rūšys. Tyrimo metodika. Tyrimo etapai. Tyrimo rezultatai. Apklausos analizė. Tapetų pasirinkimą lemia. Interviu. Hipotezių tikrinimas. Išvados. Skaityti daugiau
Tarpininkų teikiamų paslaugų pardavimų analizė: PZU "Lietuva"Įvadas. Rinkos tyrimų ypatumai. Rinkos tyrimų samprata ir rūšys PZU "Lietuva" tarpininkų teikiamų paslaugų pardavimų analizė. Tyrimo organizavimas. Tyrimo rezultatai ir analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Tarptautinė komunikacija ir globalus marketingasĮvadas. Tarptautinė komunikacija. Tarptautinės komunikacijos veiksniai šiuolaikinėje organizacijoje. Globalus marketingas. Globalizacijos sferos. Globalizacijos įtaka organizacijoms. Globali rinka. Reklama. Globalaus marketingo uždaviniai. Aplinkos pažinimas. Kultūros pažinimas ir kalba. Įpročiai ir elgsena. Išvados. Skaityti daugiau
Tarptautinė reklamaĮvadas. Reklama. Tarptautinis marketingas. Reklaminė kampanija: organizavimas ir planavimas. Reklamos reguliavimas. Tarptautinės reklamos problemos. Išvados. Skaityti daugiau
Tarptautinės kompanijos marketingo ypatumai: "The Coca-Cola Company"Įvadas. Įmonės aprašymas. "The coca-cola company" rinkodara. "The coca-cola company" SSGG analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Tarptautinės rinkodaros organizavimasPowerPoint pristatymas. Tarptautinės rinkodaros organizavimas. Eksporto skyrius. Tarptautinis padalinys. Pasaulinė organizacija. Skaityti daugiau
Tarptautinio marketingo aplinkos tyrimų vieta/pagrindiniai aplinkos elementai/ekonominė aplinkaPowerPoint pristatymas. Tarptautinio marketingo aplinka. Pagrindiniai tarptautinio marketingo aplinkos elementai. Mikroaplinka. Makroaplinka. Ekonominė aplinka. Rinkos charakteristikos. Populiacija. Gyventojų skaičius. Pajamos. Vartojimo modeliai. Infrastruktūra. Skaityti daugiau
Tarptautinio marketingo komplekso specifikaĮvadas. Tarptautinio marketingo samprata. Tarptautinio marketingo uždaviniai. Tarptautinio marketingo etapai. Užsienio rinkos užvaldymas. Tarptautinio marketingo komplekso aplinka. Tarptautinio marketingo kompleksas. Tarptautinio marketingo komplekso specifika. Papročiai ir etika tarptautiniame marketinge. Tarptautinio marketingo tyrimai. Tarptautinio marketingo esmė. Išvados. Skaityti daugiau
Tarptautinio marketingo principaiĮvadas. Tarptautinio marketingo samprata ir turinys. Tarptautinio marketingo principai. Tarptautinio marketingo uždaviniai. Tarptautinio marketingo tipai. Marketingo aplinka. Įmonės įėjimo į užsienio rinkas formos. Tarptautinio marketingo etapai. Tarptautinio marketingo tyrimai. Išvados. Išnašos. Skaityti daugiau
Tarptautinio marketingo samprataĮvadas. Tarptautinio marketingo sąvoka. Tarptautinis marketingas rinkų globalizacijos procese. Tarptautinio marketingo uždaviniai. Tarptautinio marketingo tipai. Išvados. Skaityti daugiau
Tarptautinio marketingo tipai, jų lyginamoji analizėSantrauka. Tarptautinio marketingo tipai. Eksporto marketingas. Multinacionalinis marketingas. Pasaulinis marketingas. Marketingo programos elementas. Tarptautinio marketingo tipų lyginamoji analizė. Pagrindiniai bruožai. Marketingo strategijos ypatumai. Skaityti daugiau
Tarptautinio marketingo tyrimaiĮvadas. Tarptautinio marketingo samprata. Tarptautinio marketingo tyrimai. Tarptautinio marketingo tyrimų proceso etapai. Tarptautinio marketingo tyrimų tikslas ir objektas. Tarptautinio marketingo pirminiai ir antriniai tyrimai. Tarptautinio marketingo tyrimų atlikėjai. Išvados. Skaityti daugiau
Tarptautinis marketingasPagrindinis įmonės užsienio ekonominės veiklos tikslas. Įmonės užsienio ekonominės veiklos motyvų grupavimas. Tarptautinio marketingo apibrėžimas. Tarptautinio marketingo tipai. Tarptautinio marketingo aplinka. Tarptautinio verslo socialinės ir kultūrinės aplinkos elementai. G. Hofsteede’o kriterijai, šalyje vyraujančios vertybių ir santykių sistemos apibūdinimui. Politinės ir teisinės tarptautinio marketingo aplinkos elementai. Prekybos ir užsienio investicijų valstybinio reguliavimo priemonės. Tarptautinio marketingo institucinės aplinkos elementai. Integracijos požymiai, būdingi įvairiems šalių ekonominės integracijos lygiams. Tarptautinio marketingo tyrimo organizavimas. Užsienio rinkų segmentavimas. Skaityti daugiau
Tarptautinis marketingas (2)PowerPoint pristatymas. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Tarptautinis marketingas. Tarptautinis marketingas apima tokią veiklą. Tarptautinio marketingo etapai. Reklaminės strategijos. Kainų nustatymo būdai tarptautinėje rinkoje. Išvados. Skaityti daugiau
Tarptautinis marketingas (3)Įvadas. Tarptautinio marketingo samprata. Tarptautinio marketingo reikšmė. Tarptautinio marketingo funkcijos ir uždaviniai. Tarptautinio verslo užsienio rinkose formos ir modeliai. Tarptautinio marketingo tyrimai. Užsienio rinkų analizavimas (ekonominė ir kultūrinė aplinkos). Politinės sistemos tyrimas. Teisinės aplinkos analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Tarptautinis marketingas (4)Tarptautinio marketingo samprata. Marketingo vieta užsienio ekonominių ryšių sistemoje. Tarptautinio marketingo tipai. Tarptautinio marketingo aplinka. Tarptautinio marketingo aplinkos tyrimų vieta tarptautinio marketingo tyrimų sistemoje. Pagrindiniai tarptautinio marketingo aplinkos elementai. Tarptautinio marketingo makro aplinka. Klausimai makro aplinkos tyrimui. Tarptautinio marketingo mikro aplinka. Tarptautinio marketingo aplinkos tyrimų organizavimas. Priedai (6). Skaityti daugiau
Tarptautinis marketingas (5)Įvadas. Tarptautinio marketingo samprata ir uždaviniai. Įmonės veiklos užsienio rinkose galimybės ir tikslingumo įvertinimas. Užsienio rinkų parinkimo kriterijai. Tarptautinio marketingo aplinkos tyrimų vieta tarptautinio marketingo tyrimų sistemoje. Užsienio rinkų parinkimo metodai. Tarptautinio marketingo uždaviniai. Ekonominė aplinka. Užsienio rinkos segmentavimas. Užsienio rinkos užvaldymas. Galimi įsiskverbimo į užsienio rinkas sprendimai. Bendros veiklos sutartis. Įmonės įėjimo į užsienio rinkas formos. Įmonės įėjimo į užsienio rinkas formų parinkimas. Trumpa įmonės įėjimo į užsienio rinkas formų charakteristika. Skverbimosi į tarptautines rinkas modeliai. UAB "Constructus" statybos kompanija. Apie UAB "Constructus". Apie SIA "Constructus". Latvijoje įgyvendinti projektai. Statybos paslaugų sritys, kuriose įmonė yra stipriausia. Visos statybos paslaugos. Veiklos sritys. Pagrindiniai faktai. Lietuvoje įgyvendinti projektai. Dėmesys komercinei statybai. "Constructus" statomas verslo ir gyvenamųjų patalpų kompleksas "Klaipėdos burė". Dėmesys gyvenamajai statybai. "Žalių kalnų" kvartalas. "Constructus" remiama iniciatyva skatinant verslo plėtrą. Lietuvoje įsteigtas Nacionalinis atsakingo verslo įmonių tinklas. "Constructus" inicijuoja diskusiją apie korupciją šalies statybų versle. Prisidėjimas prie aplinkosaugos. "Constructus" aplinkosaugos politika. "Constructus" su partneriais sukūrė programinę įrangą. PET žaliavos gamyklos Klaipėdos regione. Netinkamai vykdomi statybos darbai. Atsakomybės vengimas. Išaugusios statybų kainos. Darbuotojų deficitas ir darbo jėgos kaina. Stiprūs konkurentai. "Constructus" tarptautinio marketingo priemonės. Sprendimas į kurias rinkas eiti. "Constructus" įmonė Latvijoje laimėjo konkursą statyti ekologiško kuro gamyklą. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Tarptautinis marketingas (6)Pagrindinės prielaidos tarptautiniam marketingui atsirasti? Vidiniai agresyvieji motyvatoriai veiklai užsienyje pradėti. Tarptautinės plėtros kliūtys. Tarptautinio marketingo uždaviniai. Tarptautinio marketingo svarba šiuolaikiniame versle. Ką reiškia įmonės internacionalizacija? Neigiami skverbimo į užsienio rinkas motyvatoriai. Įėjimo į užsienio būdai (pagrindinės trys grupės). Eksporto apribojimai makro lygmenyje. Eksporto apribojimai mikro lygmenyje. Tarptautinių marketingo tyrimų aktualumas. Tarptautinių marketingo tyrimų pritaikymo įvairovė. Tyrimų tipai produkto sprendimo srityje. Klaidos tarptautiniuose marketingo tyrimuose. Tarptautiniai marketingo tyrimai internetu. Tarptautinio marketingo mikroaplinkos samprata. Tarptautinio marketingo makroaplinkos elementai. Socialinė – kultūrinė aplinka. Esmė, trumpas apibūdinimas. Kalba. Esmė, trumpas apibūdinimas. Religija. Esmė, trumpas apibūdinimas. Kultūra. Esmė, trumpas apibūdinimas. Politinė aplinka. Esmė, trumpas apibūdinimas. Teisinė aplinka. Esmė, trumpas apibūdinimas. Bostono konsultacinės matricos padalinių (prekių) tipai. Pagrindiniai strategijų rengimo būdai (modeliai) pagal R. Jucevičių. Pozicionavimo samprata. Pagrindiniai segmentavimo elementai. Pozicionavimo būdai (pagal P. Kotler). Svarbiausi pozicionavimo proceso arba pozicionavimo strategijos sudarymo etapai. Kam būdinga išplėstinė ekonomika. Pereinamosios ekonomikos šalys. Kokios galimybės atsiveria besiformuojančioms rinkoms? Kodėl? Į ką reikia atsižvelgti, vertinant tikrąsias paklausos galimybes? Besikuriančių rinkų rizika. Besiformuojančių rinkų strategijos. Naujo gaminio suvokimas. Naujo gaminio tipai. Vidinės ir išorinės aplinkos veiksnių sąsaja. Vartotojų analizės kriterijai. Įterpimo stadijoje naudojamos marketingo strategijos. Skaityti daugiau
......