Šperos.lt > Rinkodara > Rinkodaros analizės
Rinkodaros analizės

(59 darbai)

Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbaiĮvadas. Gaminių atnaujinimą lemiantys veiksniai ir sistema. Gaminio marketingas ir naujų gaminių kūrimas. Pirkėjų elgsenos analizė – marketingo pagrindas. Naujų gaminių reikalingumas įmonės gamintojos požiūriu. Gaminio gyvybinis ciklas. Ciklo tipai. Gamybinės programos struktūros analizė. Portfolio analizė. Išvados. Išnašos. Darbas iliustruotas paveikslėliais. Skaityti daugiau
Paslaugų marketingas: sporto klubas "Impuls"Įvadas. "Impuls" sporto klubo bendra apžvalga. Paslaugų paketas. Paslaugų klasifikavimas. Paslaugų kainodara. Paslaugų teikimo procesas. Paslaugų kokybės užtikrinimas. Paslaugų rėmimas. Paslaugų plėtros strategija. Išvados. Skaityti daugiau
Pieno produktų grupės analizėĮvadas. Sėkmingo marketingo tyrimo reikalavimai. Marketingo tyrimo vykdymo etapai. Produkto analizė. Produktų sudėtis, svoris, galiojimo laikas. Kainos. Reklama. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Pieno produktų rinkos dalyviaiLietuvos pieno produktų rinkos dalyvių analizė. Įvadas. Pieno produktų rinkoje dalyvaujantys gamintojai. Pieno produktų šakos struktūra. Pasiskirstymas rinkoje. Pardavimų apimtys. AB "Pieno žvaigždės". AB "Rokiškio sūris". AB "Žemaitijos pienas". Pagrindinės asortimentinės prekių grupės. Pieno produktų ribojimai. Pieno kvotos. Pagrindiniai kvotų rodikliai. Pieno produktų kainų apžvalga. Pagrindinės pieno pakuotės charakteristikos. Naujienos rinkoje. AB "Pieno žvaigždės". AB "Rokiškio sūris". Pieno produktų rėmimo būdai rinkoje. Išnašos. Skaityti daugiau
Praktinė rinkodaros analizė: UAB "Igva"Įvadas. UAB "Igva" komplekso programos elementai, rinkodaros orientacija, mikro, makro aplinka. Stambiausios UAB "Igva" įmonės konkurentės. Įmonių išdėstymas geografiniu principu. Konkurentų gaminama produkcija, teikiamos paslaugos, jų gaminamos produkcijos kainos ir kainų taikomos strategijos, pateikimo metodai ir metodų pateikimo strategijos, konkurentų taikoma prekių rėmimo politika. Įmonių konkurenčių užimamos rinkos dalys. Segmentavimas vartotojų rinkoje. Tikslinė rinka. Vartotojo elgesio (išorės ir vidaus) faktoriai ir kaip įtakos pardavimui. Parduodamų prekių apibūdinimas. Kainų nustatymo strategija. Prekių pateikimo strategija. Prekių rėmimo strategija. Reklaminis pranešimas. SSGG analizė. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Praktinė rinkodaros analizė: UAB "Karina"Rinkodaros komplekso programos elementai. Rinkodaros orientacija. Mikroaplinkos elementai ir jų įtaka įmonei. Makroaplinkos elementai ir jų įtaka įmonei. UAB "Karina" rinkos tyrimas Lietuvoje. UAB "Karina" prekės vartotojų rinkos segmentavimas. Vartotojų elgesio (išorės ir vidaus) faktorių įtaka mūsų prekės pirkimui. UAB "Karina" prekės apibūdinimas. Kainos nustatymo strategija. Pateikimo strategija. Rėmimo strategija. UAB "Karina" SWOT analizė. Skaityti daugiau
Prekė pagal 4P formatą4P formatas. Įžanga. Nagrinėjamos prekės klasifikacija. Asortimento analizė pasirinktos rinkos atveju. Informacijos šaltiniai ir prekės pardavimo vietos. Prekės rinkos segmentacija. Kainos dydis pasirinktoje rinkoje. Skaityti daugiau
Prekės kainos analizė: raudonoji paprikaĮvadas. Tyrimo tikslas. Tyrimo objektas. Tyrimo metodika. Tyrimo uždaviniai. Prekės charakteristika. Prekybos vietos. Kainų kitimas. Kainų kitimas prekybos centre "Norfa". Kainų kitimas prekybos centre "Iki". Kainų kitimas prekybos centre "Maxima". Kainų kitimas prekybos centre "Šustis". Rinkos kaina. Vidutinė kaina. Išvados. Darbas iliustruotas grafikais (7). Skaityti daugiau
Reklama: žurnalas "Statyba ir architektūra"Reklamos žurnale "Statyba ir architektūra" analizė. Skaityti daugiau
Reklamos ant viešojo transporto kaip atskiros lauko reklamos dalies nagrinėjimasĮvadas. Reklamos esmė. Reklamos samprata. Reklama kaip ekonominė kategorija. Prekių reklama ir prekybinė reklama. Prekybos ir pramonės reklama. Reklama kaip komunikacijos ryšys. Lauko (išorinė) reklama. Lauko reklamos samprata. Labiausiai paplitusios lauko reklamos priemonės. Lauko reklamos efektyvumo nagrinėjimas. Reklama ant transporto priemonių. Reklama ant viešojo transporto. Reklamos ant viešojo transporto kaip atskiro lauko reklamos rinkos elemento apžvalga. Kas dažniausiai yra reklamuojama ant viešojo transporto? Reklamos ant viešojo transporto pavyzdžiai. Išvados. Skaityti daugiau
Reklamos poveikis vartotojui: "Kalnapilio" reklama "Mes lietuviai"Diskusija. Kokie "Kalnapilio" reklamos vertinimai? O kaip manot, tai, kad yra ironizuojama lietuvių tauta, neįžeidžia, tarkim, Jūsų asmeniškai? Bet ar išgirdę frazę "Laikas keistis", Jūs pagalvotumėte apie "Kalnapilį"? O kas nors įsiminė muziką? O į kokią auditoriją jie orientuojasi? Kaip Jūs manote? O žiūrėdami TV ir pamatę "Kalnapilio" reklamą užsinorėtumėte alaus? Dabar norėčiau padaryti blic apklausą. Pasakysiu du žodžius ir Jūs pasakysite pirmą žodį jums šovusį į galvą - "Kalnapilio" alus. Reklamos privalumai ir trūkumai, ir ką norėtumėte pakeisti? Socialinio tyrimo ataskaita. Skaityti daugiau
Reklamos vadyba. Smulki prekybaĮvadas. Populiariausi reklamos pavyzdžiai. Judančios reklamos. Plakatai. Juostos. Netikros pakuotės (muliažai). Skardinės talpos. Vielinės lentynėlės su besireklamuojančios įmonės vardu. Skelbimų kortelės. Lentynėlės reklaminėms skrajutėms. Laikrodžiai. Žinomų asmenybių figūros. Modeliai. Veikiantys modeliai. Demonstraciniai stendai, firminiai stovai ar net firminiai šaldytuvai. Pakabėlės. Specialios dėžės prekėms eksponuoti. Karūnėlės. Lipdukai bei antspaudai. Firminės lėkštelės. Mėginiai. Padėkliukai. Peleninės. Bilietai. Lentynų briaunos. TV reklama parduotuvės viduje. Vitrinų reklama. Skaityti daugiau
Rinkodaros planas: keramikinių plytelių gamyba ir eksportavimas AB "Dvarčionių keramika"Įmonės charakteristika. Produkto marketingo komplekso apibūdinimas. Produktas. Kaina. Rėmimas, reklama. Vieta, paskirstymas. Išorinė aplinka. Vartotojai. Konkurentų analizė. Rinkos analizė. Makro aplinkos analizė. Vidinė aplinka. Veiklos analizė. Strateginiai veiksniai. SWOT analizė. Rinkodaros strategijos formavimas. Rekomenduojami atlikti tyrimai. Skaityti daugiau
Rinkos dalies plėtros analizė: APB "Apranga"Įvadas. Rinkos dalies ribojančių veiksnių išskyrimas. Naudojamų sąvokų formulavimas ir paaiškinimas. Rinkos dalies išsiskyrimas pasirenkant tikslines grupes ypatumai. Rinkos dalies išsiskyrimas konkurencinėje kovoje. APB "Apranga" rinkos dalies plėtra ir jos analizė. APB "Apranga" charakteristika. APB "Apranga" valdymo struktūra ir principai. APB "Apranga" tinklas, paskirstymo sistemos formavimas. Prekybos sistemos prekių paskirstymas. Atskiros parduotuvės. APB "Aprangos" grupės pagrindiniai duomenys. APb "Aprangos" grupės prekės. APB "Aprangos" grupės rinkos plėtra. APB "Apranga" rinkos plėtros istorija ir tendencijos. Rizikos veiksniai, susiję su "Aprangos" grupės veikla. Kainų politika. Lietuvos aprangos rinkos tendencijos ir APB "Aprangos" grupės veiklos planai. Bendrovės veiklos planai ir prognozės. Išvados. Skaityti daugiau
Semiotinė reklamos analizė: alus "Heineken"Semiotinė "Heineken" alaus reklamos analizė. Užduotis - semiotiškai išnagrinėti pasirinktą reklamą, aptariant semiotinės analizės rodiklius. Skaityti daugiau
Tarptautinio marketingo samprataĮvadas. Tarptautinio marketingo sąvoka. Tarptautinis marketingas rinkų globalizacijos procese. Tarptautinio marketingo uždaviniai. Tarptautinio marketingo tipai. Išvados. Skaityti daugiau
Teatrų populiarumasĮvadas. Tyrimo problema. Tikslas. Uždaviniai. Hipotezė. Tyrimo metodas. Tyrimo objektas. Tyrimas. Išvados. Anketos pavyzdys. Skaityti daugiau
Televizijos reklamos analizėPowerPoint pristatymas. Tyrime dalyvavo 9 mokiniai. Bendri duomenys. Kas yra reklama. Reklamos analizė. Taigi, iš 149 reklamų. Šiuos duomenis sukėlus į lentelę, matome. Vaistai. Higienos, kūno priežiūros prekės. Telekomunikacinės paslaugos. Reklamos analizės apibendrinimas. Kas yra anonsas. Anonsų analizė. Iš 65 anonsų. Duomenys diagramoje. Laidų anonsai. Filmų, serialų anonsai. Anonsų analizės apibūdinimas. Skaityti daugiau
Vilniaus maitinimo įmonių analizė (2)Įvadas. "Temidė". "Stikliai". "Artistai". "Prospekto pub'as". Lentelė: Įmonės pavadinimas ir tipas. Adresas. Juridinis statusas. Darbo laikas. Personalo apranga. Salių skaičius. Restorano infrastruktūra. Restorano vidaus interjeras ir bendra tvarka. Išorinė aplinka. Sanitariniai – higieniniai reikalavimai. Vartotojų segmentacija. Organizuojamos pramogos. Reklama ir rėmimas. Valgiaraštis. Privalumai. Trūkumai. Konkurencinės situacijos tyrimas. Išvados, siūlymai. Išvados. Skaityti daugiau