Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara

Rinkodara (1602 darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Aplinkos veiksnių įtaka įmonėje

    Pagrindinės sąvokos. Įvadas. Darbo tikslas - išanalizuoti UAB "X" marketingo aplinkos veiksnius. Marketingo aplinkos samprata. Įmonės mikroaplinka. Įmonė teikia transporto nuomos paslaugas. Įmonės makroaplinka. Aplinkos veiksnių įtaka UAB "X". Bendri duomenys apie UAB "X". Marketingo aplinkos įtaka UAB "X". Įmonės mikroaplinkos įtaka įmonei. Įmonės makroaplinkos įtaka įmonei. Išvados.
    Rinkodara, referatas(12 puslapių)
    2008-03-26
  • Aplinkos veiksnių įtaka vartotojų elgsenai

    Vartotojų savybių atskleidimas remiantis esminiais faktoriais. Grupių įtaka vartotojų elgesiui. Socialinių klasių įtaka vartotojo elgsenai. Šeima ir jos įtaka vartotojų elgsenai. Kultūros įtaka vartotojo elgsenai. Mikrokultūros (subkultūros) įtaka vartotojo elgsenai. Demografinių veiksnių įtaka vartotojo elgsenai. Išvados.
    Rinkodara, referatas(8 puslapiai)
    2005-10-28
  • Aprangos tinklas: privalumai, trūkumai, marketingas

    PowerPoint pristatymas. Istorija. Prekės. Parduotuvės. Konkurentų analizė. Kaina. Tikslinė grupė. Marketingo komunikacijos. Privalumai. Trūkumai.
    Rinkodara, pristatymas(12 skaidrių)
    2012-07-09
  • Apsisprendimas tenkinti vartotoją

    Įvadas. Apsisprendimas tenkinti vartotoją. Vartotojai. Marketingas. Išvados.
    Rinkodara, referatas(7 puslapiai)
    2006-10-04
  • Asmeninio pardavimo privalumai įmonėje "Oriflame"

    Asmeninio pardavimo privalumai "Oriflame" įmonėje. Įvadas. Teorinė dalis. Asmeninio pardavimo reikšmė. Asmeninio pardavimo bruožai. Asmeninio pardavimo uždaviniai. Užsakymo gavimas. Užsakymų priėmimas. Pardavimo palaikymo veikla. Asmeninio pardavimo formos. Asmeninio pardavimo procesas. Pirkėjų paieška. Kontaktų planavimas. Kontaktų užmezgimas. Prekės pristatymas ir demonstravimas. Įtikinimas. Sandorio sudarymas. Bendradarbiavimo garantijos. Asmeninio pardavimo privalumai. Asmeninio pardavimo trūkumai. Tyrimo metodika ir organizavimas. Įmonės charakteristika. Tyrimo eiga. Tiriamoji dalis. Tyrimo rezultatai. Rezultatų aptarimas. Išvados ir pasiūlymai. Priedas (1).
    Rinkodara, kursinis darbas(24 puslapiai)
    2008-02-11
  • Asmeninis pardavimas

    Profesionalaus asmeninio pardavimo etika ir vertybės. Priėjimo etapas. Apklausos etapas. Pristatymo etapas. Patikimumo etapas. Derybų etapas. Užbaigimo etapas.
    Rinkodara, referatas(7 puslapiai)
    2005-10-05
  • Asmeninis pardavimas (2)

    Įvadas. Asmeninio pardavimo reikšmė ir turinys. Asmeninio pardavimo privalumai ir trūkumai. Asmeninio pardavimo bruožai. Prekybos agento reikšmė asmeniniame pardavime. Prekybos agento bruožai. Asmeninio pardavimo uždaviniai. Užsakymo gavimas. Užsakymų priėmimas. Pardavimo palaikymo veikla. Asmeninio pardavimo procesas. Potencialių klientų žvalgyba. Pirkimo ketinimų išaiškinimas. Prekės propagavimas. Veikla po pardavimo. Asmeninio pardavimo formos – pardavėjų tipai. Asmeninis pardavimas didmeninėje ir mažmeninėje prekyboje. Asmeninio pardavimo didmeninėje prekyboje ypatumai. Asmeninio pardavimo mažmeninėje prekyboje ypatumai. Išvados. Priedai (3).
    Rinkodara, referatas(17 puslapių)
    2007-03-20
  • Asortimentas

    Asortimentas. Asortimento skirstymas. Prekių asortimento skaidymas. Asortimento charakteristikos. Asortimento formavimas. Drabužių klasifikacija. Viršutinių ir lengvųjų viršutinių drabužių asortimentas. Praktinė dalis.
    Rinkodara, referatas(15 puslapių)
    2006-05-30
  • Asortimento formavimo politikos efektyvumo tyrimas: prekybos centras "MAXIMA X-969"

    Įvadas. Asortimento politika. Asortimento politikos tikslai. Asortimento formavimas ir valdymas. Marketingo tyrimai. Prekybos rinkų tyrimų procesas, tipai ir metodai. Rinkos tyrimo metodų taikymo galimybės. Kiekybiniai tyrimo metodai. Prekybos centro "Maxima X" charakteristika. Kokybės kontrolė. Geriausios kainos. Taiklus asortimentas. "Maxima X-969" prekybos centro asortimento tyrimas. Išvados. Priedas.
    Rinkodara, kursinis darbas(29 puslapiai)
    2011-07-04
  • Asortimento politika (2)

    Įvadas. Asortimento politikos ir struktūros samprata. Asortimento politiką lemiantys veiksniai. Asortimento politikos tikslai. Asortimento politikos strateginės orientacijos. Asortimento politikos operatyvinės orientacijos. Išvados. Priedai (2).
    Rinkodara, referatas(13 puslapių)
    2007-09-19
  • Asortimento politikos formavimas "Senukų" įmonėje

    Įvadas. Asortimento politikos ir asortimento struktūros sampratos. Asortimento politiką lemiantys veiksniai. Asortimento politikos tikslai ir strateginės bei operatyvinės orientacijos. Asortimento politikos strateginės orientacijos. Asortimento valdymo strategijos. Asortimento analizė. Tyrimo eiga. Išvados. Anketa.
    Rinkodara, kursinis darbas(23 puslapiai)
    2007-06-06
  • Asortimento politikos formavimas prekybos centruose

    Įvadas. Asortimento politikos ir asortimento struktūros sampratos. Asortimento politikos ciklai ir strategines bei operatyvines orientacijos. Anketos duomenų analizė. Išvados. Priedas (1).
    Rinkodara, kursinis darbas(21 puslapis)
    2007-05-11
  • Atvykstamasis ir išvykstamasis turizmas Lietuvoje

    PowerPoint pristatymas. Marketingo statistika. Atvykstamasis turizmas. Apsilankiusių užsienio piliečių Lietuvoje. Apsilankiusių užsienio piliečių Lietuvoje pagal šalis. Keliavimo būdai. Keliavimo tikslai. Bendras nakvynių skaičius. Nakvynių skaičius pagal šalis. Nakvojantys ir vienadieniai. Išvados. Išvykstamasis turizmas. Užsienyje lankėsi Lietuvos gyventojų. Apgyvendinimas (viešbučiuose). Turizmo mokėjimai. Nacionalinė sąskaityba ir prekyba. Išvyko su kelionių organizatoriais. Išvyko turistų su kelionių organizatoriais pagal šalis. Keliavimo būdai.
    Rinkodara, pristatymas(17 skaidrių)
    2007-05-02
  • AUDI automobilių pardavimai

    PowerPoint pristatymas. AUDI automobilių pardavimai. Pardavimų rodikliai. Naujų modelių populiarumo augimas. Metinės pardavimų apimtys.
    Rinkodara, pristatymas(8 skaidrės)
    2007-11-26
  • Automobilių reklaminių antraščių vyriškuose ir moteriškuose žurnaluose analizė

    Reklaminių antraščių žurnaluose analizė: teorinis aspektas. Reklamos žurnaluose specifika. Reklaminės antraštės samprata ir svarba reklaminiam tekstui. Automobilių reklaminių antraščių vyriškuose ir moteriškuose žurnaluose analizė: praktinis aspektas. Automobilių reklaminių antraščių vyriškuose žurnaluose analizė. Automobilių reklaminių antraščių moteriškuose žurnaluose analizė. Automobilių reklaminių antraščių vyriškuose ir moteriškuose žurnaluose lyginamoji analizė.
    Rinkodara, referatas(12 puslapių)
    2006-02-15
  • Azotinių trąšų rinkodaros sprendimai: AB "Achema"

    Įvadas. AB "Achema" veiklos charakteristika. AB "Achema" veiklos pristatymas. AB "Achema" azotinių trąšų gamyba ir pardavimai. AB "Achema" produkcijos paskirstymas. AB "Achema" išorinės aplinkos analizė. AB "Achema" aplinkos įvertinimas PEST metodu. AB "Achema" rinkodaros strategijos nustatymas SPACE metodu. AB "Achema" rinkos segmentacija. AB "Achema" azotinių trąšų palyginimo analizė. GRID analizė. Porinio palyginimo analizė. Karbamido rinkodaros sprendimų analizė. Karbamido kainodaros analizė. Sąrašai ir dvimačiai sąrašai. Išvados.
    Rinkodara, referatas(13 puslapių)
    2009-02-28
  • Baltijos šalių mokslinė techninė aplinka

    Įvadas. Lietuvos, Latvijos bei Estijos mokslinė-technologinė plėtra. Išlaidos moksliniams tyrimams ir eksperimentinei plėtrai. Grafikas rodo Baltijos šalių aukštųjų mokyklų ir kolegijų skaičių bei studentų skaičių augimą. Turinčių interneto prieigą verslo įmonių procentas, 2005 m. Latvijos programinės įrangos pramonės vertė. Lietuvos mokslininkams yra taip pat kuo didžiuotis. Estijos mokslininkų delegacijos nariai. Išvados.
    Rinkodara, namų darbas(5 puslapiai)
    2007-10-02
  • Bendravimo su klientais analizė

    PowerPoint pristatymas. Bendravimui su klientais užtikrinti firmos naudojasi. Reklama. Reklamos strateginėje analizėje būtina nustatyti. Propaganda. Visuomeninės nuomonės kūrimo uždaviniai. Prekybos agentai. Strateginė prekybos agentų analizė apima. Klientų stimuliavimas. Naudojamos vartotojo stimuliavimo priemonės. Naudojamos prekybos sferos stimuliavimo priemonės.
    Rinkodara, pristatymas(15 skaidrių)
    2006-12-30
  • Bendrieji reklamos aspektai

    Įvadas. Reklamos apibūdinimas, esmė ir ryšys su kitais mokslais. Reklamos istorijos apžvalga ir formavimasis iki 1950m. Reklamos kaip proceso sudėtis. Reklamos funkcijos. Reklamos biudžetas. Reklamos priemonių pasirinkimas. Reklamos priemonės. Šiuolaikinė reklama. Išvados.
    Rinkodara, referatas(13 puslapių)
    2007-03-14
  • Bevielio radijo ryšio prieigos tinklų vystymas ir paslaugų tiekimas

    Projekto pristatymas. Rinkodaros planas. Prognozuojami Lietuvos elektroninių ryšių rinkos pokyčiai ir plėtra, pradėjus teikti paslaugas. Prognozuojami paslaugų pardavimai, pajamos ir užimama rinkos dalis pradėjus teikti paslaugas. Rinkodaros strategija. Produkto strategija. Kainos strategija. Rėmimo strategija. Platinimo strategija. Rinkodaros plano jautrumo analizė. Finansinis planas. Investicijų poreikis ir struktūra. Investicijų Finansavimo šaltiniai. Finansinės prognozės. Pajamos.Sąnaudos. Pelno (nuostolių) ataskaita. Pinigų srautų ataskaita. Projekto rizika ir atsiperkamumas. Išvados ir bendra informacija apie konkursą. Darbas iliustruotas diagramomis.
    Rinkodara, kursinis darbas(25 puslapiai)
    2010-04-15
Puslapyje rodyti po