Šperos.lt > Rinkodara
Rinkodara

(1602 darbai)

Klientų analizė: UAB "Timber Frame Technology"Įvadas. Įmonės pristatymas. Būdai ir priemonės klientams pritraukti. Įmonės vidinės aplinkos analizė. Įmonės išorinės aplinkos analizė. Pasiūlymai. Išvados. Skaityti daugiau
Klientų analizė: UAB "VP market"Įvadas. Tikslas - nustatyti bendrovės "VP market" potencialius klientus. Vartotojo samprata. Sąvokos. Klientų sudėties nustatymas. Rinkos segmentacija. Klientų profiliavimas. Bendravimo su klientais analizė. UAB "VP market" klientų analizė. Pasiūlymai UAB "VP market" klientų aptarnavimui gerinti. Išvados. Išnašos. Skaityti daugiau
Klientų aprūpinimas prekėmis dabar ir ateityjeDarbo tikslas. Darbo uždaviniai. Darbo eiga. Prekė. Prekių klasifikavimas. Prekės, kainos, paskirstymo ir rėmimo politika. Prekės politika. Kainų politika. Paskirstymo politika. Rėmimo politika. Didmeninės prekybos įmonės. Mažmeninės prekybos įmonės. Klientų aprūpinimas prekėmis ateityje. Klientų problemų analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Klientų aptarnavimo strategijaĮvadas. Klientų aptarnavimo sąvokos apibrėžimas. Pagrindiniai klientų aptarnavimo elementai. Sandorio elementai. Posandoriniai elementai. Klientų aptarnavimo vaidmuo įgyjant konkurencinį pranašumą. Kaip nustatyti klientų aptarnavimo kontrolę. Klientų aptarnavimo auditas. Klientų aptarnavimo standartų įvertinimas ir kontrolė. Klientų aptarnavimo strategijos įgyvendinimo klaidos. Klientų aptarnavimo tobulinimas. Išvados. Skaityti daugiau
Klientų aptarnavimo strategijosĮvadas. Klientų aptarnavimo elementai. Klientų aptarnavimo strategija. Klientų aptarnavimo patikrinimas. Klientų aptarnavimo problemos. Aptarnavimo gerinimas. Išvados. Skaityti daugiau
Klientų lojalumo ugdymo priemonės ir būdaiĮvadas. Klientų lojalumas. Klientų lojalumo tipai. Klientų lojalumo matavimo būdai. Rekomendacijų metodas. Lojalumo auditas. "CustomerScore" tyrimo metodas. Klientų pasitenkinimo laipsnio matavimas. Klientų pasitenkinimo reitingų matavimo įvertinimas. Kliento pasitenkinimo tyrimo sistema. Kliento ilgalaikė potenciali vertė verslui. Klientų lojalumo ugdymo priemonės. Garantijų sistema. Klientų lojalumo vystymas interneto pagalba. Lengvatų bei privilegijų suteikimas klientui. Išvados. Skaityti daugiau
Knygyno rinkos analizėĮvadas. Anketos pavyzdys. Duomenų analizė. Grafikai ir duomenų lentelės. Išvados. Skaityti daugiau
Knygos reklamaĮvadas. Knyga ir leidyklos naudojamos reklamos priemonės. Spaudos reklama. Reklaminiai suvenyrai. Vitrinų reklama. Nemokami knygų egzemplioriai. Kitos reklamos priemonės. Reklamos esmė ir vaidmuo. Reklamos kaip proceso sudėtis. Išvados. Skaityti daugiau
Kokybiniai tyrimai kultūros įstaigų rinkodaros tyrimuoseĮvadas. Rinkodaros ypatumai kultūros įstaigų veikloje. Kultūros įstaigos kaip vadybos objektas. Rinkodaros tyrimų reikšmė. Tyrimų sritys ir jų pritaikymo galimybės. Rinkodaros tyrimų reikšmė vadybai. Rinkodaros tyrimų taikymo problemos. Kokybiniai rinkodaros tyrimai ir jų reikšmė. Rinkodaros informacijos šaltinių rūšys ir jos rinkimas. Kiekybinių ir kokybinių rinkodaros tyrimų lyginamoji analizė. Kokybinio tyrimo metodų naudojimo kryptys. Kokybinių tyrimų klasifikacija. Kokybinių tyrimų metodai. Fokus grupės. Fokus grupės metodo taikymas. Fokus grupių tipai. Fokus grupių diskusijos planavimas. Fokus grupės modifikacijos. Pagrindiniai fokus grupių sėkmės faktoriai. Fokus grupių trūkumai ir privalumai. Giluminis interviu. Giluminio interviu vykdymo technika. Giluminio interviu vykdytojas. Giluminio interviu privalumai ir trūkumai. Fokus grupių ir giluminių interviu palyginimas. Projekcinės technikos. Projekcinės technikos būdai. Asociacijų technika. Užbaigimo technikos. Konstravimo technikos. Išraiškingumo technikos. Kitos technikos. Projekcinių technikų privalumai ir trūkumai. Kokybinių tyrimų metodų palyginimas. Septyni kokybinių rinkodaros tyrimų planavimo etapai. Sėkmingo rinkodaros tyrimo reikalavimai. Kokybinis tyrimas Lietuvos kultūros įstaigoje. Išvados. Priedai (2). Skaityti daugiau
Komercinė veiklaPrekių pirkimo (aprūpinimo) samprata, sudėtinės dalys. Prekių atsargų sudarymas ir valdymas. Prekių ir paslaugų realizavimas. Prekių paruošimas parduoti ir pasiruošimas teikti paslaugas. Prekių pardavimo organizavimas. Prekių ir paslaugų pasiūla bei darbas so pirkėjais (Mestais). Komercinės veiklos svyravimų išlyginimas. Skaityti daugiau
Komercinė veikla. Prekių gyvavimo ciklas. ReklamaKomercinės veiklos samprata. Marketingo samprata, jo sudėtinės dalys. Poreikiai, prekės ir paslaugos. Prekių gyvavimo ciklas. Paslauga. Marketingo tikslai. Rinkos tyrimas. Tyrimų būdai. Pirkėjo elgesys. Rinkos dalys (segmentai). Rinkos dydžiai. Asortimentas. Įpakavimas. Garantijos. Aptarnavimas. Kainų politika. Kainos dydis. Nuolaidos. Paskirstymo politika. Pagrindiniai prekių paskirstymo keliai. Prekių paskirstymo kelio pasirinkimas. Pristatymo būdai. Prekybos įmonės. Rėmimo politika. Rėmimo sudėtis. Reklama. Pardavimų skatinimas. Asmeninis pardavimas. Populiarinimas. Marketingo planai. Skaityti daugiau
Kompiuterių reklama spaudoje3 namų darbų užduotis: Marketingo tyrimai. Atliktas tyrimas apie kompiuterių reklamą spaudoje. Tikslas: surinkti apie 120 reklamų spaudoje ir atlikti stebėjimą. Išanalizuoti 20 kriterijų. Po kiekvienu grafiku pateikti aprašymai. Kompiuterių skaičius reklamoje. Reklamoje pavaizduotų kompiuterių tipas. Reklamoje vaizduojamo kompiuterio prekinis ženklas. Vyraujanti spalva kompiuterių reklamose. Ar reklamoje buvo pateikta kaina? Kompiuterių reklamose pavaizduoti žmonės. Vaizdas reklamuojamo kompiuterio monitoriuje. Reklamuojamo kompiuterio paskirtis Ar reklamoje buvo suteiktos nuolaidos? Įmonė reklamuojanti kompiuterius. Tekstas reklamoje. Perkant reklamuojama kompiuterį gaunamų dovanų skaičius. Kokias dovanas siūlo perkant kompiuterį. Ar reklamoje buvo naudojamas šūkis? Ar reklamoje buvo nurodomi kompiuterių techniniai parametrai? Kokios spalvos reklamuojamas kompiuteris? Reklamoje nurodomas garantijos laikotarpis Internetinis puslapis reklamoje. Reklamoje prekinis ženklas yra pavaizduotas. Kompiuterio padėtis reklamoje. Skaityti daugiau
Komunikacijos priemonių panaudojimas reklamuojant prekės ženklą: prekybos tinklas "Iki"PowerPoint pristatymas. Komunikacijos priemonių panaudojimas reklamuojant prekybos tinklo "Iki" prekės ženklą. Darbo objektas ir tikslas. Darbo uždaviniai . Komunikacijos priemonės. Prekės ženklas. Tyrimas. Prekybos tinklas "Iki". Komunikacijos priemonės, reklamuojančios prekybos tinklo "Iki" prekės ženklą. Reprezentacinės priemonės. Komunikacijos priemonės, reklamuojančios prekybos tinklo "Iki" prekės ženklą. Mechaninės priemonės. Prekybos tinklų lankomumas Utenoje. Priemonės, kurias taiko darbuotojai, reklamuodami prekybos tinklo "Iki" prekės ženklą. Reprezentacinės priemonės, taikomos reklamuojant prekybos tinklo "Iki" prekės ženklą. Masinės komunikacijos priemonės, naudojamos reklamuojant prekybos tinklo "Iki" prekės ženklą. Komunikacijos rūšys, naudojamos reklamuojant prekybos tinklo "Iki" prekės ženklą. Išvados (2). Pasiūlymai. Skaityti daugiau
Komunikacijos procesas marketingePowerPoint pristatymas. Komunikacinis procesas. Komunikacinio proceso schema. Informacijos siuntėjas. Informacijos kodavimas. Informacijos užkodavimas. Pranešimas. Perdavimo priemonės. Dekodavimas. Informacijos gavėjas. Informacijos gavėjo reakcija. Trukdymai. Komunikacinio proceso tikslai marketinge. Elementas "prekė". Elementas "kaina". Elementas "paskirstymas". Elementas "rėmimas". Rėmimo strategija. Rėminimo kompleksas. Stūmimas. Traukimas. Stūmimo strategija. Traukimo strategija. Skaityti daugiau
Komunikacijos procesas marketinge: UAB "Technosrautas"Įvadas. Marketingo komunikacijos esmė. Pagrindinių sąvokų analizė. Marketingo komunikacija. Komunikacinis procesas marketinge. Visuomenės įtaka marketingui. Pagrindiniai komunikacijos įgyvendinimo būdai. Komunikacija organizacijoje. Organizacijos UAB "Technosrautas" samprata. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Komunikacijos svarba e-komercijojeĮvadas. Komunikacijos samprata. Komunikacijos proceso modeliai. Pagrindinės komunikacijos sąvokos. Komunikacijos procesas. Efektyvi komunikacija. Komunikacijos svarba e-komercijoje. Kas yra e-komercija, komunikavimas joje. Reklama internete. Elektroninis paštas. Ryšių su visuomene veikla internete. Klientų aptarnavimas internete. Išvados. Skaityti daugiau
Komunikacijos svarba elektroninėje komercijojeĮvadas. Interneto dalyviai. Interneto techninis aprašymas. Interneto dalyviai. Telekomunikacijų operatorius. Prieigos prie interneto paslaugų teikėjas. Interneto paslaugų teikėjas. Vartotojas. Bendravimo metodai. Elektroninis paštas. Naršymas ir paieška. Naujienų grupės. Leidiniai ir žinynai. Pokalbių svetainės. Elektroninė prekyba. Dalyviai. Elektroniniai sandoriai. Konfidencialumui iškylančios rizikos. Masinės komunikacijos priemonės. Elektroninės spaudos vystymasis. Naujienų pateikimo pokyčiai. MKP internete – "už" ir "prieš". Televizija bei radijas internete. Išvados. Skaityti daugiau
Komunikacinis procesas marketingeĮvadas. Komunikacinio proceso samprata. Komunikacinio proceso dalyviai (elementai). Informacijos siuntėjas. Informacijos kodavimas. Pranešimas. Perdavimo priemonės. Dekodavimas. Informacijos gavėjas. Informacijos gavėjo reakcija (grįžtamasis ryšys). Trukdymai. Marketingo komunikacija. Tikslinė rinka. Antrinė rinka. Vartotojų įtakos grupės. Marketingo aplinkos įtakos grupės. Marketingo komplekso elementai. Elementas "prekė". Elementas "kaina". Elementas "paskirstymas". Elementas "rėmimas". Rėmimo strategijos. Komunikacijos tikslai. Žinojimas. Supratimas. Patikimas. Pirmenybės suteikimas. Įsitikinimas. Pirkimas. Asmeninė komunikacija. Neasmeninė komunikacija. Išvados. Priedas: Praktinė užduotis "Taikome koncepcijas". Skaityti daugiau
Komunikacinis procesas marketinge. Rėmimo kompleksasKomunikacinis procesas marketinge. Rėmimo kompleksas. Komunikacinė politika. Komunikacinis procesas. Išvados. Skaityti daugiau
Konferencijų turizmo rinkodaros priemonės ir prioritetaiSąvokų apibrėžimai. Konferencijų turizmas. Rinkodaros priemonės ir prioritetai. Bendrieji rinkodaros prioritetai. Parodos. Konferencijų turizmo skatinimas. Išvados. Skaityti daugiau
......