Šperos.lt > Rinkodara
Rinkodara

(1602 darbai)

Pardavimų skatinimas: samprata, tikslai, priemonės, kryptysPowerPoint pristatymas. Įvadas. Darbo tikslas, uždaviniai. Darbo objektas. Pardavimų skatinimas. Samprata. Pardavimų skatinimo tikslai. Ilgalaikiai ir trumpalaikiai kainų skatinimo tikslai. Į galutinius vartotojus nukreipta pardavimo skatinimo veiksmais gamintojai siekia. Į paslaugų tiekėjus pardavimo skatinimo veiksmais vadovai siekia. Paslaugų pardavėjai (mažmenininkai) pardavimo skatinimo veiksmais paprastai siekia. Pardavimų skatinimo priemonės. Klientų skatinimas. Pardavimų skatinimo priemonės. Skatinimo tikslai ir priemonės, skirtos vartotojams, dažniausiai siekia šių tikslų. Darbuotojų skatinimas. Reklama ir pardavimų skatinimas. Efektyvios reklamos principai. Kainodara ir pardavimų skatinimas. Trumpalaikės kainos nuolaidos gali būti naudojamos siekiant. Išvados. Skaityti daugiau
Pardavimų skatinimas. Ryšiai su visuomeneĮvadas. Pardavimo skatinimas. Pardavimo skatinimo priemonės. Pardavimo skatinimo populiarėjimas. Pardavimo skatinimo tikslų nustatymas. Pardavimo skatinimas Europoje. Verslo klientų skatinimo priemonės. Pardavimo skatinimo programos sudarymas. Rezultatų įvertinimas. Ryšiai su visuomene. Pagrindiniai RSV sprendimai. Išvados. Skaityti daugiau
Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiuĮvadas. Pardavimo skatinimo tikslai. Gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į galutinius vartotojus. Trumpalaikio poveikio pardavimo skatinimo veiksmai. Ilgalaikio lojalumo siekiantys pardavimo skatinimo veiksmai. Gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į prekybininkus. Prekybininkų naudojami pardavimo skatinimo veiksmai. Pardavimų skatinimo būdai UAB "Vilniaus duona". Trumpai apie įmonę. Pardavimo skatinimo būdai. Išvados. Skaityti daugiau
Pardavimų skatinimo prekybos vietose analizė didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiuĮvadas. Pardavimo skatinimo prekybos vietose esmė ir tikslai. Prekybos centrų ir jų naudojamos marketingo politikos ypatumai. Pardavimų skatinimo rūšys ir ypatumai. Vizualiojo pardavimų skatinimo prekybos vietoje ypatumai. Prekių išdėstymo stelažuose įtaka pardavimų skatinimui. Amerikiečio tyrinėtojo Craig‘o Childress‘o išskiriamų iškabų ir reklaminių pranešimų naudojimo ypatumų įtaka pardavimų skatinimo veiksmingumui. Trumpalaikio poveikio pardavimo skatinimo veiksmų ypatumai. Ilgalaikio lojalumo siekiančių pardavimo skatinimo būdų ypatybės. Skaityti daugiau
Pardavimų skatinimo priemonės: UAB "VP Market"Įvadas. Pardavimo skatinimas. Pardavimo skatinimo priemonių tikslai, privalumai ir trūkumai. Pardavimo skatinimo programos sudarymas. Prekių pateikimo būdai. UAB "VP Market" įmonės pardavimų skatinimo priemonių analizė. Prekybos centro pristatymas. Prekybos centro tikslai. Pardavimo skatinimo organizavimas. Pardavimų skatinimo analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Pardavimų skatinimo raida LietuvojeĮvadas. Tyrimo tikslas: analizuoti literatūros šaltiniuose pateiktą pardavimų skatinimo raidą. Pardavimų skatinimo raida Lietuvoje. Pardavimų samprata. Prekybos raida Lietuvoje. Pardavimų valdymo esmė. Pardavimų skatinimas. Pardavimų skatinimo raida. Pardavimų skatinimo priemonės. Pardavimų skatinimo veiklos planavimas. Išvados. Išnašos. Skaityti daugiau
Pardavimų skatinimo tobulinimasĮvadas. Pardavimo skatinimas. Pardavimo skatinimo priemonių tikslai, privalumai ir trūkumai. Pardavimo skatinimo programos sudarymas. Pardavimų skatinimo tobulinimas. Prekių pateikimo būdai. Pardavimo skatinimo veiksmai. Trumpalaikio poveikio skatinimo veiksmai. Ilgalaikio lojalumo siekiantys pardavimo skatinimo veiksmai. Pardavimo planavimas ir vertinimas. Išvados. Skaityti daugiau
Pardavimų stimuliavimas arba kaip padidinti pardavimusĮvadas. Tyrimo objektas. Misija. Pardavimų stimuliavimo tikslai. Pardavimų stimuliavimo priemonės. Kanceliarinių reikmenų pardavimo stimuliavimo technologijų kūrimo procesas. Turinys. Išskirtiniai bruožai. Sandara. Sistema(tikslų medis). Technologijos proceso eiliškumas (darbų; resursų medis). Baigiamoji dalis. Skaityti daugiau
Pardavimų strategijaĮžanga. Tikslas. Uždaviniai. Gamyba. Pardavimo programos parengimas ir valdymas. Pardavimo strategijos parinkimas. Pardavimo programos kontrolė. Pardavimo programos rėmimas. Prekių pateikimo kanalų parinkimas ir valdymas. Pardavimo padalinio darbuotojų parinkimas ir apmokymas. Pardavimo padalinio darbuotojų įvertinimas. Pardavimo procesas. Pardavimo teorijos. Pardavimo analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Pardavimų vieta ir organizavimasSteigiamos prekybos įmonės vietos parinkimas. Mažmeninės prekybos įmonės vietos parinkimas. Naujos prekybos įmonės traukos zonos įvertinimas. Asortimento optimizavimas. Skaityti daugiau
Pardavimų vietos nustatymas ir jos organizavimasĮvadas. Prekybos įmonės steigimas ir jos vietos parinkimas. Mažmeninės prekybos įmonės vietos parinkimas. Naujos prekybos įmonės traukos zonos įvertinimas. Praktinė tiriamoji dalis. Konkrečios dislokacijos vietos parinkimas. Asortimento optimizavimas. Išvados. Skaityti daugiau
Parduotuvės įrengimo ir prekių asortimento pateikimo vertinimas: UAB "Danalta"Įvadas. Parduotuvės įrengimo reikšmė, tikslai bei strategijos. Parduotuvės tikslinė rinka bei pasirinkta rinkodaros strategija. Asortimento formavimo ypatumai, parduotuvės išplanavimas. Patalpų pasiskirstymas ir prekių asortimento pateikimas. Asortimento politiką lemiantys veiksniai. Parduotuvės interjeras. Parduotuvės paslaugų politika. Parduotuvės išorinė aplinka. Pirkėjų aptarnavimas. Parduotuvės kainų politika. "Danalta" kainų politikos įgyvendinimo priemonės. Rėmimo politika. Ryšiai su visuomene. Išvados. Rekomendacijos. Skaityti daugiau
Pasirengimas derybomsPowerPoint pristatymas. Patarimai, padėsiantys pasirengti deryboms. Kaip dirbti su atmintinėmis. Pirkėjo atmintinė. Parengiami užklausimai. Pradiniai siūlymai: rengiamasi deryboms. Strategija. Pavyzdys, kaip ji galėtų atrodyti. Pardavėjo atmintinė. Pagrindinių prielaidų analizė. Pasirinkite būsimo siūlymo pateikimo strategiją. Rengiamas pasiūlymas. Strategija, pavyzdys. Skaityti daugiau
Pasirinkimo kriterijų svarba renkantis universitetąĮvadas. Darbo tikslas yra išnagrinėti kriterijus, kurie lemia universiteto pasirinkimą. Paslaugos samprata. Paslaugos esmė. Paslaugų savybės. Paslaugų kokybė. Vartotojų elgsenos įtaka paslaugos pasirinkimui. Paslaugų marketingo kompleksas ir jo aplinka. Makroaplinka. Išoriniai vartotojų elgsenos veiksniai. Vidiniai vartotojų elgsenos veiksniai. Pirkimo sprendimo priėmimas ir sprendimas pirkti. Praktinė dalis. Metodologija. Anketos klausimų analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Pasirinktos prekės analizė: įmonės "Ferrero" saldainiai "Raffaello"Įvadas. Nagrinėjama pasirinkta prekė. Prekės įvardijimas. Prekės pristatymas. Tikslinė rinka. Sąvokos ir jų apibūdinimai. Prekių asortimentas. Prekių grupė (linija). Prekių asortimento gylis. Prekių asortimento plotis. Prekių gyvavimo ciklo stadijos. Prekių kainų nustatymą įtakojantys veiksniai. Parduotuvė, kur prekiaujama nagrinėjama prekė - "Riešutas ir ko". Parduotuvės, kur prekiaujama nagrinėjama prekė, asortimentas. Prekių linijos parduotuvės asortimente. Asortimento gylis. Potencialūs konkurentai. Prekės. Kainos palyginimas su konkurentų kainomis. Prekės paskirstymas. Sąvokos ir jų apibūdinimai. Paskirstymas. Tiesioginis paskirstymas. Netiesioginis paskirstymas. Intensyvus paskirstymas. Atrankinis paskirstymas. Išskirtinis paskirstymas. Rėmimas. Komunikacinis procesas. Reklamos įtaka (prekei) produktui. Bendra informacija apie reklamą (samprata ir reikšmė). Reklama televizijoje. Nagrinėjamo produkto reklama. Analizuojamo produkto reklamos sprendimų priėmimas. Skaityti daugiau
Pasirinktos prekės analizė: šampūnas tamsiems plaukams "Margarita"Nagrinėjama pasirinkta prekė. Prekės įvardijimas. Prekės pristatymas. Prekės tikslinė rinka. Produkto gyvavimo ciklo stadijos. Sąvokos ir jų apibūdinimai. Parduotuvė (skyrius), kur prekiaujama nagrinėjama preke. Parduotuvė (skyrius), kur prekiaujama nagrinėjama preke, asortimentas. Prekių linijos parduotuvės asortimente, asortimento gylis. Potencialūs konkurentai. Prekės kainos palyginimas su konkurentų kaina Sąvokos ir jų apibūdinimai. Paskirstymas. Tiesioginis paskirstymas. Netiesioginis paskirstymas. Intensyvus paskirstymas. Atrankinis paskirstymas. Išskirtinis paskirstymas. Rėmimas. Komunikacinis procesas. Reklamos įtaka (prekei) produktui. Bendra informacija apie reklamą. Reklamos skleidimo priemonės. Reklama internete. Reklamos priemonės patrauklumas, detalės. Analizuojamo produkto reklamos trūkumai. Analizuojamo produkto reklamos sprendimų priėmimas. Skaityti daugiau
Pasirinktos prekės santykis su kitomis konkurencingomis prekėmis rinkoje: šampūnas "Nivea"Uždavinys - visapusiškai išanalizuoti pasirinktą prekę, jos santykį su kitomis konkurencingomis prekėmis rinkoje. Trumpas gamintojo apibūdinimas. Trumpas prekės pristatymas. Tikslinė rinka. Vartotojų požymiai. Pasirinktos parduotuvės nagrinėjimas. Trumpas parduotuvės pristatymas. Parduotuvės "Drogas" asortimentas. Prekių linijos parduotuvės asortimente. Prekių linijos gylis. Konkurentai. Potencialūs konkurentai. Nagrinėjamo produkto kainos lyginimas su konkurentų siūlomų produktų kainomis. Kainų skirtumai. Reklamos priemonės. Reklamos privalumai. Reklamos trūkumai. Siūlomi produkto reklamos sprendimai. Išvados. Skaityti daugiau
Paskirstymas kaip marketingo komplekso elementasĮvadas. Paskirstymas kaip ūkinė veikia ir marketingo komplekso elementas. Paskirstymo kanalai. Prekybos rūšys. Mažmeninės prekybos įmonių tipai. Didmeninė prekyba. Išvados. Skaityti daugiau
Paskirstymo kanalai ir jų palyginimasĮvadas. Tikslas – Išanalizuoti paskirstymo būdus ir juos palyginti. Paskirstymo samprata. Paskirstymo kanalai ir jų parinkimas. Paskirstymo būdai ir jų palyginimas. Paskirstymo grandinės lygių skaičius ir paskirstymo būdų įtaka. Tiesioginis prekių paskirstymas. Netiesioginis prekių paskirstymas. Išvados. Skaityti daugiau
Paskirstymo veiklos ir marketingo kanalų analizė bei tobulinimas: AB "Žemaitijos pienas"Marketingo kanalai ir logistika s191 b120. Įvadas. Situacijos analizė. Paskirstymo veiklos analizė. Marketingo kanalų tikslų analizė. Pagrindinių veiksnių analizė. Rinkos veiksniai. Prekės veiksniai. Įmonės veiksniai. Tarpininkų veiksniai. Konkurencijos veiksniai.. Problemos identifikavimas ir tikslų bei uždavinių iškėlimas. Marketingo kanalų tobulinimo sprendimai. Tarpininko parinkimas. Išvados ir rekomendacijos. Skaityti daugiau
......