Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara

Rinkodara (1602 darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Prekybos įmonės asortimento politika: "Lakaja"

    Įvadas. Prekybos įmonės asortimento politika teoriniais aspektais. Prekės samprata ir jos gyvavimo ciklas. Prekių asortimentui keliami reikalavimai. Prekių asortimento struktūra ir jį lemiantys veiksniai. Prekių asortimento politikos aspektai. Asortimento kontrolė ir vertinimas. Įmonės "Lakaja" asortimento politika praktiniais aspektais. Susipažinimas su A. Zitikio firma "Lakaja". Įmonės tipas, jį nusakantys požymiai. Įmonės teisinis statusas. Įmonės stilius, jį nusakantys požymiai. Įmonės dydis, pajėgumas. Įmonės vietos analizė. Įmonės "Lakaja" asortimento tyrimas. Įmonės asortimento struktūra. Įmonės asortimento atitikimas vietai. Asortimento kontrolė. Prekių pardavimas per dieną. Prekių asortimento atskirų dalyvių vaidmuo. Prekių asortimento atitikimas paklausai. Prekių asortimento spragos. Prekių asortimento formavimas. Išvados ir siūlymai. Priedas (1).
    Rinkodara, kursinis darbas(21 puslapis)
    2007-03-27
  • Prekybos įmonės prekių realizavimo politika

    Įvadas. UAB "Baltijos tekstilė" veiklos apibūdinimas ir jos plėtros perspektyvos. UAB "Baltijos tekstilė" verslo aplinkos analizė. Makro aplinkos analizė. Rinkos analizė. Konkurentų analizė. Vartotojų analizė. Realizavimo politikos organizavimas. Prekybos vietos pasirinkimo analizė ir vertinimas. Prekių asortimento struktūra ir vartotojų poreikiai. Prekių kainos ir kokybės lygio analizė. Komunikacijos kanalų pasirinkimo analizė. Įmonės konkurencinių pranašumų kūrimas. Išvados ir pasiūlymai.
    Rinkodara, kursinis darbas(22 puslapiai)
    2007-05-16
  • Prekybos įmonių marketingo valdymas

    Marketingo planavimo uždavinys. Marketingo įgyvendinimas. Marketingo kontrolės uždavinys. Pagrindiniai tikslai. Marketingo kompleksas.
    Rinkodara, konspektas(4 puslapiai)
    2005-12-20
  • Prekybos įmonių vietos, prekių pateikimo įtaka klientams

    Darbo tikslas: Išanalizuoti prekybos objekto vietos, prekių pateikimo ir prekiavimo formos įtaką klientams. Prekybos objekto vieta. Mažmeninės prekybos objekto vietos parinkimas. Didmeninės prekybos objekto vietos parinkimas. Prekių pateikimas. Prekiavimo formos. Išvados.
    Rinkodara, referatas(9 puslapiai)
    2009-02-25
  • Prekybos marketingas

    Prekybos įmonės vietos pasirinkimą apsprendžiantys veiksniai. Traukos zonų nustatymo metodai. Kainų politikos esmė ir reikšmė. Prekybos įmonės marketingo plano sudarymo metodologiniai pagrindai. Marketingo plano sudėtinės dalys.
    Rinkodara, namų darbas(16 puslapių)
    2006-10-10
  • Prekybos marketingo kontrolės tipai ir metodai

    Įvadas. Prekybos marketingo samprata, atsiradimo priežastys ir turinys. Prekybos marketingo valdymo proceso modelis. Marketingo veiklos organizavimas įmonėje. Įmonės marketingo veikla ir jos pobūdis. Marketingo veiklos tikslai ir pagrindiniai principai. Marketingo funkcijos. Marketingo veiklos organizacinės formos. Marketingo veiklos kontrolė. Išvados.
    Rinkodara, referatas(19 puslapių)
    2006-05-04
  • Prekybos marketingo tyrimų samprata, sritys, ypatumai

    Įvadas. Prekybos marketingo tyrimų esmė, būtinumas ir ypatumai. Prekybos marketingo tyrimų sritys ir objektai. Aplinkos analizė. Įmonės analizė. Išvados.
    Rinkodara, namų darbas(8 puslapiai)
    2008-11-20
  • Prekybos paslaugų įmonės marketingo komunikacijos komplekso ypatumai

    Įvadas. Rinkodaros komunikacinio komplekso ypatumų teorinė analizė. Komunikacinio proceso samprata. Komunikacinis procesas rinkodaroje. Paslaugų organizacijos komunikacijos ypatumai. Komunikacijos strategijos kūrimo matmenys. Integruoto komunikacijos proceso planavimas. Komunikacijos ir paslaugų kokybės ryšys. Prekybos paslaugų įmonės komunikacinio komplekso ypatumai. Prekybos paslaugų įmonės "Senukai" charakteristika. Tyrimas. Išvados.
    Rinkodara, referatas(15 puslapių)
    2007-02-13
  • Prekybos tarpininkų darbo ypatumai aptarnaujant skirtingus klientus

    Įvadas. Darbo tikslas: Išsiaiškinti prekybos tarpininkų darbo ypatumus aptarnaujant skirtingus klientus. Prekybos tarpininkai. Būtinos pardavėjų savybės. Pirkėjų ir klientų tipai. Išvados.
    Rinkodara, namų darbas(10 puslapių)
    2010-03-17
  • Prekiniai ženklai

    Prekės ženklo ir prekės identifikavimo sampratos. Veiksniai, turintys įtakos formuoti prekės ženklą. Prekės ženklo vertės šaltiniai. Prekės ženklo tapatybės formavimas.
    Rinkodara, namų darbas(6 puslapiai)
    2006-05-02
  • Prekinio ženklo vertė

    Įvadas. Prekinio ženklo vertė. Prekių ženklo sąvokos, analizė (brandas, ženklas). Prekinio ženklo formavimasis istorinė retrospektyva. Prekinio ženklo funkcijų apibendrinimas. Prekinio ženklo vertės apskaičiavimo metodika. Sudėtinio finansinio ir vartotojo elgsenos vertinimo metodas. Prekių ženklo potencialios vertės nustatymo metodas. BBDO metodas "Brand equity evaluation system (BEES)". Kaip valdyti prekių ženklą ir auginti jo vertę. Pasaulio prekių ženklai, kainuojantys milijardus dolerių. Prekės ženklo galia. Sėkmingi prekiniai ženklai. Vertingiausi prekių ženklai užsienyje. Geriausi lietuviški BRAND‘AI. Lietuviškų prekinių ženklų vertė ir jų reitingai. Kova dėl prekinio ženklo. Išvados. Priedai (1).
    Rinkodara, kursinis darbas(30 puslapių)
    2007-07-30
  • Prekinio ženklo vystymo strategija

    Įvadas. Informacinių šaltinių apžvalga. Darbo metodai ir priemonės. Prekinis ženklas versle: teoriniai aspektai. Prekinio ženklo atsiradimo istorija. Prekinio ženklo reikšmė. Prekinio ženklo strategija. Kodėl prekinis ženklas svarbus vartotojui ir pardavėjui? Prekinio ženklo vertė. Ar reikalingas prekinis ženklas? Prekinio ženklo sukūrimas. Prekinio ženklo registravimo subtilumai. Prekinių ženklų meninis konstravimas (dizainas). Prekinių ženklų raida Lietuvos organizacijose: reali padėtis. Prekės ženklo vystymosi ypatumai šalyje: praeitis ir dabartis. Valstybinio patentų biuro veikla. AB "Alita" prekinio ženklo vystymo strategija. Įmonės charakteristika. Įmonės prekės ženklo koncepcija. Įmonės prekinio ženklo vystymas: realijos ir pasiūlymai. Išvados ir pasiūlymai. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(56 puslapiai)
    2007-03-02
  • Prekinio ženklo, pakuotės vaidmuo reklamoje

    Įvadas. Prekių ženklų istorija. Prekės ženklo samprata ir funkcijos. Prekės samprata. Prekės funkcijos. Prekės ženklo elementai ir reikalavimai jiems. Prekės identifikavimas ir ženklinimas. Prekės identifikavimas. Prekės ženklinimas. Prekės ženklo simbolis. Pakuotės vaidmuo. Išvados. Priedas (1).
    Rinkodara, referatas(17 puslapių)
    2007-05-14
  • Prekinis ženklas

    Įvadas. Prekės ženklų istorija. Kas tai yra prekinis ženklas? Prekinio ženklo strategija. Kodėl prekinis ženklas svarbus vartotojui ir pardavėjui? Prekinio ženklo vertė. Ar reikalingas prekinis ženklas? Prekinio ženklo sukūrimas. Išvados.
    Rinkodara, referatas(16 puslapių)
    2006-04-11
  • Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumos

    Įvadas. Istorija. SWOT analizė. Stimorol. Dirol. Informacija apie rinką ir konkurentus. Rinka. Konkurencija. Prekės ženklo strategija. Dirol. Stimorol. Dominavimas ir įvaizdis. Prekybos vystymosi tendencijos. Bendra apžvalga. Rinkos tendencijos. Konkurentai. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(20 puslapių)
    2007-01-24
  • Prekinių ženklų formavimo ypatumai. Alaus pramonės pavyzdžiu

    Prekinių ženklų formavimo ypatumai. Prekių ženklinimo ir vartotojų informavimo teisiniai, rinkodariniai aspektai. Intelektinės nuosavybės apsauga Lietuvoje ir Europos Sąjungoje. Alaus daryklos ir prekinių ženklų dizaino ypatumai. Prekinis alaus pateikimas. Vartotojų elgsenos formavimas rinkodaros priemonėmis. Vartotojų elgsenos tyrimo metodika ir rezultatų analizė. Vartotojų elgsenos ypatumai. Anketavimo rezultatų apžvalga. Dizaino ypatumai alaus pramonėje. Pirkėjų lojalumo prekių ženklams analizė. Reklama – prekės ženklo sėkmės faktorius. Darbas iliustruotas nuotraukomis.
    Rinkodara, kursinis darbas(32 puslapiai)
    2005-10-28
  • Prekių asortimentas

    Prekių asortimentas. Prekių asortimento formavimas. Prekių asortimento klasifikavimas, struktūra. Asortimento politikos samprata. Asortimento reguliavimas. Asortimento kontrolė. Išvados.
    Rinkodara, referatas(12 puslapių)
    2006-01-12
  • Prekių asortimentas ir jo vaidmuo rinkoje

    Įvadas. Asortimento vaidmuo ir jo pavidalai rinkoje. Asortimento formavimas (sudarymas). Išvados.
    Rinkodara, referatas(13 puslapių)
    2006-12-28
  • Prekių asortimento formavimas

    Prekių asortimento formavimo politika. Asortimento politikos uždaviniai. Asortimento politika. Asortimento parinkimas konkrečioje prekybos įmonėje. Asortimento plėtros kryptys. Asortimento mažinimo priežastys. Asortimento formavimo etapų apžvalga.
    Rinkodara, konspektas(10 puslapių)
    2006-04-27
  • Prekių asortimento formavimas prekybos įmonėje

    Įvadas. Asortimentas. Asortimento politika. Prekių asortimento apibūdinimas, gilumas, platumas. Prekių asortimento kaita. Asortimento formavimas. Prekių asortimentą įtakojantys veiksniai. Asortimento struktūra. Išvados.
    Rinkodara, referatas(8 puslapiai)
    2007-04-08
Puslapyje rodyti po