Prekybos įmonės asortimento politika: "Lakaja"Rinkodara, kursinis darbas
(21 puslapis)
Įvadas. Prekybos įmonės asortimento politika teoriniais aspektais. Prekės samprata ir jos gyvavimo ciklas. Prekių asortimentui keliami reikalavimai. Prekių asortimento struktūra ir jį lemiantys veiksniai. Prekių asortimento politikos aspektai. Asortimento kontrolė ir vertinimas. Įmonės "Lakaja" asortimento politika praktiniais aspektais. Susipažinimas su A. Zitikio firma "Lakaja". Įmonės tipas, jį nusakantys požymiai. Įmonės teisinis statusas. Įmonės stilius, jį nusakantys požymiai. Įmonės dydis, pajėgumas. Įmonės vietos analizė. Įmonės "Lakaja" asortimento tyrimas. Įmonės asortimento struktūra. Įmonės asortimento atitikimas vietai. Asortimento kontrolė. Prekių pardavimas per dieną. Prekių asortimento atskirų dalyvių vaidmuo. Prekių asortimento atitikimas paklausai. Prekių asortimento spragos. Prekių asortimento formavimas. Išvados ir siūlymai. Priedas (1). Skaityti daugiau
Prekybos įmonės prekių realizavimo politikaRinkodara, kursinis darbas
(22 puslapiai)
Įvadas. UAB "Baltijos tekstilė" veiklos apibūdinimas ir jos plėtros perspektyvos. UAB "Baltijos tekstilė" verslo aplinkos analizė. Makro aplinkos analizė. Rinkos analizė. Konkurentų analizė. Vartotojų analizė. Realizavimo politikos organizavimas. Prekybos vietos pasirinkimo analizė ir vertinimas. Prekių asortimento struktūra ir vartotojų poreikiai. Prekių kainos ir kokybės lygio analizė. Komunikacijos kanalų pasirinkimo analizė. Įmonės konkurencinių pranašumų kūrimas. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Prekybos įmonių marketingo valdymasRinkodara, konspektas
(4 puslapiai)
Marketingo planavimo uždavinys. Marketingo įgyvendinimas. Marketingo kontrolės uždavinys. Pagrindiniai tikslai. Marketingo kompleksas. Skaityti daugiau
Prekybos įmonių vietos, prekių pateikimo įtaka klientamsRinkodara, referatas
(9 puslapiai)
Darbo tikslas: Išanalizuoti prekybos objekto vietos, prekių pateikimo ir prekiavimo formos įtaką klientams. Prekybos objekto vieta. Mažmeninės prekybos objekto vietos parinkimas. Didmeninės prekybos objekto vietos parinkimas. Prekių pateikimas. Prekiavimo formos. Išvados. Skaityti daugiau
Prekybos marketingasRinkodara, namų darbas
(16 puslapių)
Prekybos įmonės vietos pasirinkimą apsprendžiantys veiksniai. Traukos zonų nustatymo metodai. Kainų politikos esmė ir reikšmė. Prekybos įmonės marketingo plano sudarymo metodologiniai pagrindai. Marketingo plano sudėtinės dalys. Skaityti daugiau
Prekybos marketingo kontrolės tipai ir metodaiRinkodara, referatas
(19 puslapių)
Įvadas. Prekybos marketingo samprata, atsiradimo priežastys ir turinys. Prekybos marketingo valdymo proceso modelis. Marketingo veiklos organizavimas įmonėje. Įmonės marketingo veikla ir jos pobūdis. Marketingo veiklos tikslai ir pagrindiniai principai. Marketingo funkcijos. Marketingo veiklos organizacinės formos. Marketingo veiklos kontrolė. Išvados. Skaityti daugiau
Prekybos marketingo tyrimų samprata, sritys, ypatumaiRinkodara, namų darbas
(8 puslapiai)
Įvadas. Prekybos marketingo tyrimų esmė, būtinumas ir ypatumai. Prekybos marketingo tyrimų sritys ir objektai. Aplinkos analizė. Įmonės analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Prekybos paslaugų įmonės marketingo komunikacijos komplekso ypatumaiRinkodara, referatas
(15 puslapių)
Įvadas. Rinkodaros komunikacinio komplekso ypatumų teorinė analizė. Komunikacinio proceso samprata. Komunikacinis procesas rinkodaroje. Paslaugų organizacijos komunikacijos ypatumai. Komunikacijos strategijos kūrimo matmenys. Integruoto komunikacijos proceso planavimas. Komunikacijos ir paslaugų kokybės ryšys. Prekybos paslaugų įmonės komunikacinio komplekso ypatumai. Prekybos paslaugų įmonės "Senukai" charakteristika. Tyrimas. Išvados. Skaityti daugiau
Prekybos tarpininkų darbo ypatumai aptarnaujant skirtingus klientusRinkodara, namų darbas
(10 puslapių)
Įvadas. Darbo tikslas: Išsiaiškinti prekybos tarpininkų darbo ypatumus aptarnaujant skirtingus klientus. Prekybos tarpininkai. Būtinos pardavėjų savybės. Pirkėjų ir klientų tipai. Išvados. Skaityti daugiau
Prekiniai ženklaiRinkodara, namų darbas
(6 puslapiai)
Prekės ženklo ir prekės identifikavimo sampratos. Veiksniai, turintys įtakos formuoti prekės ženklą. Prekės ženklo vertės šaltiniai. Prekės ženklo tapatybės formavimas. Skaityti daugiau
Prekinio ženklo vertėRinkodara, kursinis darbas
(30 puslapių)
Įvadas. Prekinio ženklo vertė. Prekių ženklo sąvokos, analizė (brandas, ženklas). Prekinio ženklo formavimasis istorinė retrospektyva. Prekinio ženklo funkcijų apibendrinimas. Prekinio ženklo vertės apskaičiavimo metodika. Sudėtinio finansinio ir vartotojo elgsenos vertinimo metodas. Prekių ženklo potencialios vertės nustatymo metodas. BBDO metodas "Brand equity evaluation system (BEES)". Kaip valdyti prekių ženklą ir auginti jo vertę. Pasaulio prekių ženklai, kainuojantys milijardus dolerių. Prekės ženklo galia. Sėkmingi prekiniai ženklai. Vertingiausi prekių ženklai užsienyje. Geriausi lietuviški BRAND‘AI. Lietuviškų prekinių ženklų vertė ir jų reitingai. Kova dėl prekinio ženklo. Išvados. Priedai (1). Skaityti daugiau
Prekinio ženklo vystymo strategijaRinkodara, kursinis darbas
(56 puslapiai)
Įvadas. Informacinių šaltinių apžvalga. Darbo metodai ir priemonės. Prekinis ženklas versle: teoriniai aspektai. Prekinio ženklo atsiradimo istorija. Prekinio ženklo reikšmė. Prekinio ženklo strategija. Kodėl prekinis ženklas svarbus vartotojui ir pardavėjui? Prekinio ženklo vertė. Ar reikalingas prekinis ženklas? Prekinio ženklo sukūrimas. Prekinio ženklo registravimo subtilumai. Prekinių ženklų meninis konstravimas (dizainas). Prekinių ženklų raida Lietuvos organizacijose: reali padėtis. Prekės ženklo vystymosi ypatumai šalyje: praeitis ir dabartis. Valstybinio patentų biuro veikla. AB "Alita" prekinio ženklo vystymo strategija. Įmonės charakteristika. Įmonės prekės ženklo koncepcija. Įmonės prekinio ženklo vystymas: realijos ir pasiūlymai. Išvados ir pasiūlymai. Išvados. Skaityti daugiau
Prekinio ženklo, pakuotės vaidmuo reklamojeRinkodara, referatas
(17 puslapių)
Įvadas. Prekių ženklų istorija. Prekės ženklo samprata ir funkcijos. Prekės samprata. Prekės funkcijos. Prekės ženklo elementai ir reikalavimai jiems. Prekės identifikavimas ir ženklinimas. Prekės identifikavimas. Prekės ženklinimas. Prekės ženklo simbolis. Pakuotės vaidmuo. Išvados. Priedas (1). Skaityti daugiau
Prekinis ženklasRinkodara, referatas
(16 puslapių)
Įvadas. Prekės ženklų istorija. Kas tai yra prekinis ženklas? Prekinio ženklo strategija. Kodėl prekinis ženklas svarbus vartotojui ir pardavėjui? Prekinio ženklo vertė. Ar reikalingas prekinis ženklas? Prekinio ženklo sukūrimas. Išvados. Skaityti daugiau
Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumosRinkodara, kursinis darbas
(20 puslapių)
Įvadas. Istorija. SWOT analizė. Stimorol. Dirol. Informacija apie rinką ir konkurentus. Rinka. Konkurencija. Prekės ženklo strategija. Dirol. Stimorol. Dominavimas ir įvaizdis. Prekybos vystymosi tendencijos. Bendra apžvalga. Rinkos tendencijos. Konkurentai. Išvados. Skaityti daugiau
Prekinių ženklų formavimo ypatumai. Alaus pramonės pavyzdžiuRinkodara, kursinis darbas
(32 puslapiai)
Prekinių ženklų formavimo ypatumai. Prekių ženklinimo ir vartotojų informavimo teisiniai, rinkodariniai aspektai. Intelektinės nuosavybės apsauga Lietuvoje ir Europos Sąjungoje. Alaus daryklos ir prekinių ženklų dizaino ypatumai. Prekinis alaus pateikimas. Vartotojų elgsenos formavimas rinkodaros priemonėmis. Vartotojų elgsenos tyrimo metodika ir rezultatų analizė. Vartotojų elgsenos ypatumai. Anketavimo rezultatų apžvalga. Dizaino ypatumai alaus pramonėje. Pirkėjų lojalumo prekių ženklams analizė. Reklama – prekės ženklo sėkmės faktorius. Darbas iliustruotas nuotraukomis. Skaityti daugiau
Prekių asortimentasRinkodara, referatas
(12 puslapių)
Prekių asortimentas. Prekių asortimento formavimas. Prekių asortimento klasifikavimas, struktūra. Asortimento politikos samprata. Asortimento reguliavimas. Asortimento kontrolė. Išvados. Skaityti daugiau
Prekių asortimentas ir jo vaidmuo rinkojeRinkodara, referatas
(13 puslapių)
Įvadas. Asortimento vaidmuo ir jo pavidalai rinkoje. Asortimento formavimas (sudarymas). Išvados. Skaityti daugiau
Prekių asortimento formavimasRinkodara, konspektas
(10 puslapių)
Prekių asortimento formavimo politika. Asortimento politikos uždaviniai. Asortimento politika. Asortimento parinkimas konkrečioje prekybos įmonėje. Asortimento plėtros kryptys. Asortimento mažinimo priežastys. Asortimento formavimo etapų apžvalga. Skaityti daugiau
Prekių asortimento formavimas prekybos įmonėjeRinkodara, referatas
(8 puslapiai)
Įvadas. Asortimentas. Asortimento politika. Prekių asortimento apibūdinimas, gilumas, platumas. Prekių asortimento kaita. Asortimento formavimas. Prekių asortimentą įtakojantys veiksniai. Asortimento struktūra. Išvados. Skaityti daugiau