Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara

Rinkodara (1602 darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Bibliotekos teikiamų paslaugų kokybė

    Įvadas. Tyrimo objektas. Tyrimo tikslas: Ištirti Klaipėdos verslo ir technologijų bibliotekos teikiamas paslaugas, bei jų kokybę. Tyrimo uždaviniai. Tyrimo metodas. Anketinės apklausos apie bibliotekos teikiamų paslaugų kokybę analizė. Gautų duomenų apibendrinimas. Išvados. Priedas (anketa). Darbas iliustruotas paveikslėliais (10).
    Rinkodara, tyrimas(12 puslapių)
    2008-11-24
  • Brand audit: "DaNa ir Ko" Ltd.

    Darbas anglų kalba. Prekinio ženklo "DaNa ir Ko" auditas. Introduction. Brand inventory. Brand elements. Brand exploratory. Results of survey. Conclusions of the survey. Appendices (15).
    Rinkodara, referatas(17 puslapių)
    2006-09-18
  • Brand management

    Darbas angų kalba. Prekinio ženklo rinkodara. Prekinis ženklas. Introduction. Product identification and marking. Brand functions. Key decisions for brand creating. Brand creation process. Brand elements. Brand name. Trademark symbol. Brand color and design. Brand management. Brand management phases. Brand development strategy. The product line expansion strategy. Brand extension strategy. Re-branding strategy. Competing brand strategy. Brand management’s life cycle. Brand value concept. Conclusion.
    Rinkodara, kursinis darbas(19 puslapių)
    2010-06-10
  • Brand presentation: "Švyturys"

    PowerPoint pristatymas. "Švyturys-Utenos alus" - istorija, veikla, apdovanojimai, pasiekimai, reklama. Švyturys. Švyturys History. Švyturys Production. Švyturys Concurence. Švyturys Brand awareness scale. Švyturys Market. Švyturys Export scale. Švyturys International awards. Švyturys Customers. Švyturys Public Relations. Švyturys Public Relations. Švyturys Public Relations. Švyturys Discussion. Darbas iliustruotas paveikslėliais (5).
    Rinkodara, pristatymas(17 skaidrių)
    2008-11-17
  • Brand'ai ir branding'as

    Santrauka. Įvadas. Brand`as. Kas tai? Brand`ų istorija. Brand`ų rūšys. Brand`ų reikšmės. Brand’ų vaidmuo. Brand`ų vertės. Branding`as. Branding`o tendencijos. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(21 puslapis)
    2006-03-28
  • Bulvių rinkos tyrimas Lietuvoje

    Tyrimo metodologija. Bulvių rinka. Bulvių gamyba. Bulvių pasėlių plotai, derlingumas ir derlius. Bulvių pardavimo kainos ir jų kaita. Bulvių importas. Bulvių suvartojimas. Bulvių suvartojimo, supirkimo ir jo kainų kaita Lietuvoje. Bulvių eksportas. Bulvių rinkos analizės ir tyrimo rezultatai.
    Rinkodara, tyrimas(19 puslapių)
    2006-01-04
  • Business environment

    Darbas anglų kalba. Verslo aplinka. Market structures in practice deviate from the model of perfect competition. Market structure. The relationship between market forces and organisational responses. The threat of substitute products or services. The threat of the entry of new competitors. The intensity of competitive rivalry. The bargaining power of customers. The bargaining power of suppliers. Organisation, Competition Commission and regulatory bodies.
    Rinkodara, referatas(8 puslapiai)
    2010-01-28
  • Būsto kredito draudimo vartotojų rinkos tyrimas: UAB "Būsto paskolų draudimas"

    Įvadas. UAB "Būsto paskolų draudimas". Tiriamoji dalis. Segmentavimas pagal lytį. Išvados pagal pirmą segmentą. Segmentavimas pagal gyvenamąją vietą. Išvados pagal antrą segmentą. Segmentavimas pagal amžių. Išvados pagal trečią segmentą. Išvados. Priedai (1).
    Rinkodara, kursinis darbas(20 puslapių)
    2008-03-22
  • Cigarečių analizė pagal 4P marketingo kompleksą

    Įžanga. Prekė (product). Prekės klasifikavimas. Prekės asortimentas. Prekės identifikavimas. Prekės įpakavimas. Rinka ir jos segmentavimas. Kaina (price). Kainų politika ir tikslai. Kainų politikos rūšys. Kainų nustatymo metodai. Kainų politika cigaretėms Lietuvos rinkoje. Vieta (place). Rėmimas (promotion). Informacijos šaltiniai. Pozicionavimas. Pasiūlymai dėl naujo produkto. Išvados. Priedai (13 psl.).
    Rinkodara, kursinis darbas(46 puslapiai)
    2009-06-12
  • Citrusinių vaisių produkcijos tyrimas

    Įvadas. Prekė. Prekės sąvoka ir charakteristika. Prekių asortimentas. Prekės klasifikacija. Prekės lygmenys. Prekės identifikavimas ir įpakavimas. Citrusinių vaisių produkcija. Citrusiniai vaisiai. Tyrimo organizavimo etapai. Surinktų duomenų analizė. Išvados ir pasiūlymai. Priedas (1).
    Rinkodara, kursinis darbas(24 puslapiai)
    2008-03-27
  • Company report: "Super beer" brewery

    Content. Introduction. History of the company. The main information about company. General information. Type of activity. Geographical location. Mission, vision and values of the company. Main goals of the company. Products. Process of producing beer. Competitors. Structure of the company. Statistics. Marketing research. Marketing strategy. Swot. Turnover and profits. Balance sheet and income statements. Company‘s performance. Company‘s statistic. Launching new product. Advertising comaign. Market research. Conclusion. References.
    Rinkodara, namų darbas(20 puslapių)
    2007-02-09
  • CRM sistemos pritaikymas pasirinktoje paslaugų įmonėje

    CRM apibūdinimas. Įmonės charakteristika: įmonės apibūdinimas; teikiamų paslaugų charakteristika. Klientų aptarnavimo politika įmonėje - CRM analizė. Darbo išvados.
    Rinkodara, referatas(9 puslapiai)
    2006-10-11
  • Dažų gamybos marketingo sprendimai: dažai "Chameleon"

    Įvadas. Tikslas: Interpretuoti "Chameleon" dažų galimybes įsitvirtinti rinkoje. Uždaviniai. Prekės aprašymas. Makro aplinka. Vartotojų ir konkurentų analizė. Vartotojai. Konkurentai. Galimybės ir grėsmės. Galimybės. Grėsmės. Rinkos segmentai ir jų charakteristikos. Kainodaros sprendimai. Prekės kaina ir poveikis potencialiems pirkėjams. Kainodaros strategija. Kainų koregavimo strategija. Mokėjimo terminai. Kliento suvokiama vertė, kokybės ir kainos santykis. Paskirstymo sprendimai. Paskirstymo kanalų struktūra. Vartotojų pasiskirstymas. Prekę siūlysiančios įstaigos, parduotuvės. Paskirstymo būdas, užtikrinantis tinkamą prekių kiekį tinkamu laiku tinkamoje vietoje. Logistika. Rėmimo sprendimai. Tikslinė auditorija. Komunikacijos (reklaminės kampanijos) tikslai. Rėmimo būdai. Žiniasklaidos priemonės. Rėmimo charakteristikos. Rėmimo biudžetas. Reklaminė žinutė (žinutės tekstas). Rėmimo poveikis. Išvados.
    Rinkodara, namų darbas(18 puslapių)
    2010-11-12
  • Degalų asortimentas ir vartotojo elgsenos tyrimas

    Prekių asortimentas ir jo tyrimas. Prekių asortimento samprata. Prekių asortimento tyrimo metodika. Degalų asortimento tyrimo eiga, rezultatai. Vartotojų elgsena ir jos tyrimas. Vartotojų elgseną įtakojantys veiksniai. Vartotojų elgsenos tyrimų metodika. Išvados.
    Rinkodara, referatas(17 puslapių)
    2005-10-28
  • Degalų kainos pokyčiai

    Degalų kainos rugsėjo 12-19 dienomis. Degalų kainos rugsėjo 19 - 26 dienomis. Degalų kainos rugsėjo 26 - spalio 3 dienomis. Degalų kainos spalio 3 - 10 dienomis. Degalų kainos spalio 10 - 17 dienomis. Degalų kainos spalio 17 - 24 dienomis. Degalų kainos spalio 24 - 29 dienomis. Benzino ir dyzelino kainų mitai. Kodėl pasaulinės kainos? Perdirbimo marža. Ar ilgam užteks pasauliui naftos ir kitų organinio kuro rūšių. Degalų kainos nesumažina automobilių pardavimo. Išvados.
    Rinkodara, referatas(10 puslapių)
    2006-04-01
  • Demonstracinė reklama

    Įžanga. Demonstracinės reklamos samprata ir formos. Mugės ir parodos. Mugių ir parodų organizavimas. Nemokami seminarai ir demonstravimai. Reklaminiai pristatymai (prezentacijos). Nemokamas pavyzdžių dalijimas. Nemokamas firmos produktų dalijimas. Nemokamas suvenyrų dalijimas. Išvados. Priedas (1).
    Rinkodara, referatas(14 puslapių)
    2006-11-21
  • Didmeninė ir mažmeninė prekyba

    Pardavimų tarpininkai. Pardavimo pagalbininkai. Didmenininkų atliekamos funkcijos. Didmenininkų klasifikacija. Agentai. Nesavarankiški didmeniniai prekybininkai. Makleris (brokeris). Svarbiausias maklerio uždavinys. Komisionierius. Vartotojų segmentų analizė. Pagrindinės pardavimų organizavimo funkcijos. Pardavimo formos. Mažmeninės prekybos įmonės. Prekybos metodai ne parduotuvėse. Piramidinė sistema. Asortimento politika. Mažmeninės prekybos įmonės vietą lemiantys veiksniai. Mažmeninės prekybos funkcijos. Mažmeninė prekyba. Elektroninė prekyba (privalumai). Logistika. Marketingo logistikos subsistemos. Paskirstymas. Pagrindinės paskirstymo grandinių alternatyvos. Mažmenininkų pagrindinės organizacijų formos. Pagrindinės logistikos funkcijos. Naujos mažmeninės prekybos formos. Paskirstymo kanalų pasirinkimas. Marketingo strategija ir valdymas. Komunikacinis procesas. Asmeniškas pardavimas. Reklamos piramidė. Reklamos proceso etapai.
    Rinkodara, špera(7 puslapiai)
    2007-05-04
  • Didmeninė ir mažmeninė prekyba (2)

    Įvadas. Prekybos samprata. Mažmeninė prekyba. Mažmeninės prekybos samprata. Mažmeninės prekybos objektų tipai. Mažmeninės prekybos sistemos. Mažmeninės prekybos pardavimo formos. Prekybos objektų tipų ir pardavimo formų raida. Didmeninė prekyba. Didmeninės prekybos samprata. Didmeninės prekybos įmonių rūšys ir pardavimo formos. Didmeninės prekybos firmų rūšys. Duomenų rinkimas – anketa. Išvados.
    Rinkodara, referatas(20 puslapių)
    2012-02-03
  • Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai

    Įvadas. Darbo tikslas: Atlikti drabužių asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimą. Prekių asortimentas. Prekių asortimento klasifikavimas. Prekių asortimento formavimą įtakojantys veiksniai. Drabužių asortimento anketinės apklausos analizė. Anketinės apklausos pasirinkimo prielaidos. Anketinės apklausos rezultatų analizė. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(21 puslapis)
    2008-10-14
  • Draudimo bendrovių reklamos būdai ir efektyvumas

    Draudimo paslaugų reklama. Reklamos tipai. Reklamos principai ir uždaviniai. Reklamos priemonės. Reklamos perteikimo priemonių privalumai ir trūkumai. Rėmimas. Gyvybes draudimo produktų reklama. UAB "Ergo Lietuva" reklama. Draudimo įmonių reklama internete.
    Rinkodara, referatas(15 puslapių)
    2006-10-25
Puslapyje rodyti po