Šperos.lt > Rinkodara
Rinkodara

(1602 darbai)

Marketingo planas: prekybos centras "IKI"Įvadas. Darbo tikslas yra sudaryti "IKI" prekybos centro marketingo planą įvertinant marketingo aplinką, kuri turi įtakos marketingo galimybėms, nustatyti marketingo tikslus. Įmonės ir jos prekių charakteristika, marketingo aplinkos analizė, mikroaplinkos analizė, makroaplinkos analizė, tikslinių rinkos segmentų parinkimas bei jų aprėpimo strategijos, marketingo tikslų nustatymas, marketingo komplekso elementų apibūdinimas, prekių charakteristika, numatomos kainos, rėmimo veiksmai, marketingo veiksmų planas, "IKI" prekybos centro sėkmė ir ateities strategija. Skaityti daugiau
Marketingo planas: santechnikos darbai UAB "Sanda"Įmonė "Sanda" atliekamos paslaugos: santechnikos projektavimas, montavimas, įrenginių gamyba ir komplektavimas. Pardavimų skatinimas. Situacijos analizė. Paslaugų charakteristika. Paslaugų kainos ir nuolaidos. Rėmimo organizavimas. Klientų charakteristika. Paslaugų teikimo vieta ir aptarnavimo būdai. Paslaugų pardavimas, marketingo planavimas. Vidiniai ištekliai. Makro aplinka. Problemų ir galimybių analizė. Įmonės tikslai. Konkretūs marketingo tikslai. Marketingo uždaviniai. Marketingo strategijų formulavimas. Įmonės marketingo strategijos. Marketingo veiksmų planas. Skaityti daugiau
Market segmentationPreface. The importance of market segmentation. Marketing complex. Segmentation definitions. Segmentation criteria. Customer/user characteristics. Consumer markets. Industrial Goods Markets. Product segmentation. Segmentation by Benefit. Vendor Segmentation. Contribution Targets. Segmentation techniques and product positioning. Attribute Sets. Market example. Product Positioning and differentiation. The validity and viability of market segmentation. Customer Profile Form. Skaityti daugiau
MarketingasMarketingas, Apibrėžimai, skirstymai ir klasifikacijos. Naudingumo rūšys, Marketingo principai, Verslo orientacijos, Gamintojų nuo vartotojų atotrūkių rūšys, Marketingo aplinkos, Marketingo tyrimų rūšys, Marketingo tyrimo procesas, Rinkos, Rinkos segmentavimo požymiai, Vartotojų elgsenos, Prekių identifikavimo strategijos, Kainodaros tikslai, Kainų nustatymo variantai, Paskirstymo kanalo formavimo priežastys, Rėmimo tikslai, Rėmimo strategijos, Reklamos funkcijos, Reklamos rūšys, Ryšių su visuomene funkcijos, Įmonei svarbios visuomenės grupės, Paslaugų marketingas. Skaityti daugiau
KainodaraKainodaros pagrindai marketingo teorijoje. Kainodaros tikslai. Tikslai susiję su pelnu. Tikslai susiję su pardavimų apimtimis. Tikslai, orientuoti į konkurenciją. Kainodaros formavimą įtakojantys veiksniai. Vidiniai veiksniai. Produkto strategija. Marketingo tikslai. Marketingo komplekso strategija. Kaštai. Organizaciniai veiksniai. Prekės gyvavimo ciklo stadija. Išoriniai veiksniai. Paskirstymo kanalai. Konkurencija. Teisiniai, ekonominiai, visuomeniniai veiksniai. Kainos nustatymo metodai. Kainos nustatymas remiantis orientacija į kaštus. Metodas "savikaina plius antkainis". Nenuostolingumo metodas. Kintamų kaštų metodas. Kainos nustatymas remiantis orientacija į paklausą. Kainodara remiantis savikaina. Kainodara remiantis suvokiama verte. Kainos nustatymas orientuojantis į konkurentus. Einamų kainų metodas. Uždarų konkurencinių pasiūlymų metodas. Skaityti daugiau
Marketingas (2)Marketingo uždaviniai, marketingo tipai ir aplinka, rinkos ir marketingo tyrimai, rinkų tipai, marketingo vadyba, marketingo veiklos organizavimas pagal gaminius. Skaityti daugiau
Marketingo planas: kepykla IĮ "Pynė"IĮ "Pynė" pyragų ir bandelių marketingo planas. Naujos produkcijos charakteristika. Kainos. Prekių pateikimo kanalai. Pardavimų rėmimas. Marketingo aplinkos analizė. Marketingo tikslų nustatymas. Marketingo veiksmų planas. Skaityti daugiau
Reklamos vaidmuo rinkos ūkyjeReklamos esmė, reklamos vaidmuo, reklama ir jos poveikis rinkai; Reklamos funkcijos rinkoje: reklama ir produkto paklausa, reklama ir produkto kaina, reklama ir konkurencija; Reklamos rūšys ir ypatybės: tipai ir savybės; Šiuolaikinis reklamos procesas: reklamos proceso organizavimas, reklamos veiklos organizavimas (planavimas). Skaityti daugiau
Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumasReklamos galia, Reklama ir produkto paklausa, Reklama ir produkto kaina, Reklama ir konkurencija, Šiuolaikinio reklamos proceso ypatumai, Reklamos kaip proceso sudėtis, Reklamos proceso organizavimas, Reklamos veiklos organizavimas (planavimas), Reklaminė veikla ir paklausos stimuliavimas, Reklamos davėjų (įmonių), išlaidos, jų skaičiavimo būdai, paskirtis, Reklamos išlaidų sąmatos (biudžeto) sudarymo tikslai ir uždaviniai, Reklamos (televizijoje) išlaidų efektyvumas, Patarimai efektyviai reklamai, Reklamos rinka Lietuvoje, Reklamos išlaidų lyginimas tarp Baltijos šalių, Lietuvos respublikos prezidento rinkimų kampanijos išlaidos, Reklamos agentūros Lietuvoje, Reklamos platinimo priemonės, Reklama spaudoje, Reklama televizijoje, Lauko reklama. Skaityti daugiau
Marketingo planas: tiksliųjų mokslų CD rinkinysSituacinė analizė. Makroaplinka. Mikroaplinka. Vadovėlių, knygų SWOT analizė. CD SWOT analizė. Marketingo strategija. Strateginiai tikslai. Taktiniai tikslai. Taktinė marketingo strategija. Tikslinė rinka. Marketingo kompleksas. Prekė. Konkurenciniai pranašumai. Brandas. Įpakavimas. Skatinimas. Reklamos tikslai. Informavimas. Pozicionavimas. Skatinimas. Media planas. Paskirstymas. Veiksniai, turintys įtakos paskirstymo strategijai. CD paskirstymo sistema. CD pateikimas prekybos objektuose. Paskirstymo kaštai. Kaina. Paklausos įtaka kainai. Pasiūlos įtaka kainai. Aplinkos įtaka kainai. Nuolaidų sistema. Marketingo tyrimai. Marketingo tyrimo tikslai. Marketingo tyrimo metodas. Tyrimo rezultatai. Tyrimo biudžetas. Marketingo plano įgyvendinimas ir kontrolė. Skaityti daugiau
Marketingo tyrimaiMarketingo tyrimų tikslai ir sritys, Tyrimų sritis ir turinys, Prekės tyrimas, Esamos rinkos tyrimas, Potencialios rinkos įvertinimas, Pardavimo tyrimas, Komunikacijos tyrimas, Ekonomikos ir verslo tyrimas, Įmonės vidaus ir išorės aplinkos tyrimas, Tyrimo rezultatų pateikimas, Marketingo tyrimų reikšmė sprendimų procesui, Marketingo tyrimai (apibrėžimas), Marketingo tyrimų reikšmė vadybai, Kaip marketingo tyrimai padeda gerinti sprendimus, Aplinkos pažinimas, Rinkos bruožai, Vartotojų elgsena, Strategijos parengimas, Marketingo programos parengimas, Marketingo įgyvendinimas, Sėkmingų marketingo tyrimų savybės, Tarptautinio marketingo tyrimų esmė ir turinys, Tarptautinio marketingo tyrimų ypatumai, Tarptautinių marketingo tyrimų klasifikavimas, Marketingo tyrimų raida, Marketingo teorijos ir praktikos genezė, Marketingo tyrimų raidos etapai, Marketingo taikymo problemos Lietuvoje, Marketingo tyrimų prielaidos, Marketingo tyrimas tarptautinėje aplinkoje, Taktinių sprendimų informacija. Skaityti daugiau
Reklama: žurnalas "Statyba ir architektūra"Reklamos žurnale "Statyba ir architektūra" analizė. Skaityti daugiau
Marketingas (3)Marketingo apibrėžimas, Verslo tikslų pasiekimo uždaviniai, marketingo funkcijos, marketingo orientacija, Paklausų rūšys, marketingo principai ir sistema, Marketingo sistemos procesai, Verslo koncepcijos (orientacijos), Prekės orientacija, Pardavimo koncepcija, Marketingo koncepcija, Socialinio-etinio marketingo orientacija, Marketingo aplinka, įmonės marketingo makroaplinkos, Ekonomikos vystymosi ciklo fazės, Socialinė-kultūrinė marketingo aplinka, Politinė-teisinė aplinka, Mokslinė techninė, įmonės marketingo mikroaplinka, pirkėjų skirstymas, Įmonės partneriai, Tiekėjai, Konkurentai, Rinkoje vykstančios konkurencijos rūšys, Sprendimų priėmimo žingsniai, rinkos segmentavimas, tikslinės rinkos parinkimas, Nediferencijuotas marketingas, diferencijuotas marketingas, Vartotojo elgesys, pozicionavimas rinkoje. Marketingo špera, tiems kas nieko nežino apie marketingą. Skaityti daugiau
Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel"Marketingo komplekso programos elementų apibūdinimas, Marketingo orientacija, naudojama įmonėje. Kodėl įmonėje pasirinkta ši marketingo orientacija, Mikroaplinkos elementai, įtakojantys UAB "Omnitel", Makroaplinkos elementai, įtakojantys UAB "Omnitel", UAB "Omnitel" rinkos Lietuvoje tyrimas, UAB "Omnitel" GSM ryšio vartotojų rinkos segmentavimas, Vartotojų elgesio (vidaus ir išorės) faktoriai, turintys įtakos GSM ryšio paslaugų pirkimui, GSM ryšio paslaugų apibūdinimas, GSM ryšio paslaugų nustatymo strategija, GSM ryšio paslaugų pateikimo strategija, GSM ryšio paslaugų pardavimo rėmimo strategija, Darbo išvados. Marketingo namų darbas. Skaityti daugiau
E-reklamaĮvadas. Dvi reklaminės grandys – išorinė reklama ir puslapis. Pagrindinės vartotojo ir reklamos sąveikos fazės. Informavimas. Patraukimas. Kontaktas. Veikimas. Pasikartojimas. Reklamos talpinimo kainos modeliai. "Kainų modeliai". Kainos modelių palyginimas. Sąryšio su vartotoju kiekvienos fazės kontrolės galimybės. Informavimas. Patraukimas. Kontaktas. Veikimas. Pasikartojimas. Išvados. Skaityti daugiau
Marketingo planas: kavinėKavinės marketingo planas ir įvaizdžio kūrimas, Kavinės įvaizdžio kūrimas, Prekės tobulinimas ir kainodara, Darbo organizavimas, Pardavimų skatinimas, Reklama, Tolesnių veiksmų marketingo srityje gairės. Skaityti daugiau
MakroaplinkaĮvadas. Ekonominė aplinka. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Politinė ir teisinė aplinka. Mokslinė ir technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Išvados. Skaityti daugiau
Pardavimų vieta ir organizavimasSteigiamos prekybos įmonės vietos parinkimas. Mažmeninės prekybos įmonės vietos parinkimas. Naujos prekybos įmonės traukos zonos įvertinimas. Asortimento optimizavimas. Skaityti daugiau
Mobiliųjų telefonų asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimas Rietavo atvejuPrekių asortimentas ir jo tyrimas. Prekės samprata. Prekių asortimento samprata. Prekių asortimento tyrimo metodika. Mobilių telefonų asortimento tyrimo eiga ir rezultatai. Vartotojų elgsena ir jos tyrimas. Vartotojų elgsenos samprata. Vartotojų elgseną įtakojantys veiksniai. Vartotojų elgsenos tyrimo metodika. Vartotojų elgsenos (Mobilių telefonų pavyzdžiu) tyrimo eiga ir rezultatai. Išvados. Priedai (1). Skaityti daugiau
Marketingas (4)Marketingo plano struktūra, atskirų dalių apibūdinimas. Prekės ženklas, prekės vardas, prekės simbolis, logotipas jų esmė. Prekės ženklo žymenys, privalumai. Su kieno prekės ženklu įmonė gali pardavinėti savo prekes? Kokios prekių žymėjimo prekybininkų prekių ženklais teigiamybės ir trūkumai? Įmonės identitetas, jo išraiškos formos. Kas yra įmonės įvaizdis ir kokia jo reikšmė marketingui? Pavyzdžiai. Skaityti daugiau
...