(9 puslapiai)
Įvadas. Interneto istorija. Trumpa interneto istorija. Interneto paslaugos. WWW versle. Interneto svarba verslui. Elektroninė prekyba. Išvados. Skaityti daugiau(1602 darbai)
(9 puslapiai)
Įvadas. Interneto istorija. Trumpa interneto istorija. Interneto paslaugos. WWW versle. Interneto svarba verslui. Elektroninė prekyba. Išvados. Skaityti daugiau(36 puslapiai)
Įžanga. Temos aktualumas ir naujumas. Firmos istorija. Įmonės pavaldiniai, jų veikla bei funkcijos. Įmonės darbo organizavimas, aprūpinimas reikalingais ištekliais. Įmonės perspektyvų analizė. Įmonės veiklos įvertinimas ir kokybės kontrolė. Darbuotojų priėmimo į darbą tvarka, adaptacija, darbo vertinimas. Personalo mokymas ir kvalifikacijos tobulinimas. Įmonės marketingo strategija. Produkto (prekės) strategija. Kainodaros marketingo strategijos. Paskirstymo strategijos. Rėmimo strategijos. Marketingo tyrimai. Marketingo ir marketingo tyrimų sąvokų aiškinimas. Marketingo tyrimo metodai, pirminiai ir antriniai duomenys. Marketingo tyrimų proceso svarbumas. Marketingo tyrimų proceso etapai. Anketinė apklausa, jos būdai bei svarba. "Interneto" populiarumo paslaugos marketingo tyrimų atlikimas. Trumpa tyrimo apžvalga. "Interneto" paslaugos populiarumo tyrimo proceso atlikimas. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau(35 puslapiai)
Įžanga. Tyrimo metodo pasirinkimo pagrindimas. Paslauga. Paslaugos grupė. Paslaugų klasifikavimas bei klasifikavimo kriterijai. Kainodaros sprendimai. Vartotojų tyrimas. Vartotojų elgesio rinkoje tyrimas. Rinkos tyrimas. Rinkos paslaugos įvertinimas. Rinkos pozicionavimas. Pardavimų prognozė. Konkurencinis aplinkos tyrimas. Konkurentų analizė. Konkurencinių pranašumų nustatymas. Išvados. Priedas (1). Skaityti daugiau(21 puslapis)
Internetinės svetainės analizė (www.tinklas.lt). Įvadas. Interneto svetainės kūrimo projekto parengimas. Projekto tikslų nustatymas. Pagrindinio būsimų lankytojų segmento nustatymas. Svetainės turinio ruošimas. Paprasta ir patogi svetainės navigacija. Nuorodos. Svetainės dizainas. Svetainės patalpinimas paieškos sistemoje. Paieškos sistemos. Svetainės padėties paieškos sistemose gerinimas ir stebėjimas. Nuorodos į svetainę iš kitų panašių svetainių. Svetainės reklamavimas. Reklaminiai skydeliai. Reklaminių skydelių sistemos. Reklaminių skydelių platinimo būdai. Svetainės įvaizdžio kūrimo būdai. Svetainės įvaizdžio kūrimas elektroninio pašto pagalba. Elektroninių adresų sąrašai (Mailing Lists). Forumas. Apklausos. Konkursai. Interneto svetainės lankomumo analizė. Išvados. Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Įvadas. Interneto svetainės www.e.psl.lt tikslinė rinka. E.PSL. apibrėžimas. E.PSL. segmentavimo kriterijai ir tikslinės rinkos. E.PSL. vartotojų traukos būdai. Išvados. Skaityti daugiau(8 puslapiai)
Išorinės aplinkos analizė. Makroaplinkos analizė: PESTEL modelis, M. Porter deimanto modelis, scenarijai. Pramonės šakos ir verslo sektoriaus analizė. M. Porter penkių konkurencinių jėgų modelis ir jo taikymas. Konkurentai ir rinkos: strateginės grupės, rinkos segmentai, strateginio vartotojo identifikavimas, vartotojų poreikių nustatymas. Skaityti daugiau(9 puslapiai)
Įvadas. Tolimosios aplinkos įvertinimas. Vartotojų galios įvertinimas. Tiekėjų galios įvertinimas. Potencialių konkurentų įvertinimas. Tiesioginių konkurentų įvertinimas. Pakaitalų pasirodymas. Išvada. Skaityti daugiau(25 puslapiai)
Įvadas. Rinkos išorės veiksnių analizė. Rinkos analizė. Rinkos apibūdinimas. Rinkos dydis ir augimo tempai. Paskirstymo sistema rinkoje. Rinkos kaštų struktūra. Rinkos vystymasis ir tendencijos. Esminiai sėkmės veiksniai. Rinkos struktūrinis pelningumas. Vartotojų analizė. Pagrindiniai rinkos segmentai. Vartotojų motyvacijos analizė. Konkurentų analizė. Konkurentų identifikavimas. Pagrindinių konkurentų analizė. Makroaplinkos analizė. Tendencijos ir galimi įvykiai. Strateginiai neapibrėžtumai. Scenarijų analizė. Įmonės vidaus veiksnių analizė. Veiklos rezultatų analizė. Marketingo veiklos analizė. Vykdytos veiklos apibendrinimas ir strateginės problemos. SWOT analizė. Išvados. Skaityti daugiau(27 puslapiai)
Įvadas. Rinkos išorės veiksnių analizė. Rinkos analizė. Rinkos apibūdinimas. Rinkos dydis ir augimo tempai. Pasiskirstymo sistema rinkoje. Rinkos kaštų struktūra. Rinkos vystymasis ir tendencijos. Esminiai sėkmės veiksniai. Rinkos struktūrinis pelningumas. Vartotojų analizė. Pagrindiniai rinkos segmentai. Vartotojų motyvacijos analizė ir nepatenkinti segmentų poreikiai. Konkurentų analizė. Konkurentų identifikavimas. Konkurentų strateginės grupės. Pagrindinių konkurentų analizė. Makroaplinkos analizė. Tendencijos ir galimi įvykiai. Strateginiai neapibrėžtumai. Scenarijų analizė. Įmonės vidaus veiksnių analizė. Veiklos rezultatų analizė. Marketingo veiklos analizė. Vykdytos veiklos apibendrinimas ir strateginės problemos. SWOT analizė. Išvados. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Fenomeno esmė. Pervargimo greitis. Grumtynės su perdegimu. Epilogas. Skaityti daugiau(24 skaidrės)
PowerPoint pristatymas. Emocinis pardavimo aspektas. Naujas produktas gimė. Iš ko sukurti USP (Unique Selling Proposition)? Žingsniai USP sukurti. Kaip pradėti? Antras žingsnis. Trečias žingsnis. Pastabėlė. Ketvirtasis žingsnis. Taigi, USP - tai keleto stadijų procesas. Kur slepiasi konkurentas? Klausimai, į kuriuos būtina atsakyti. Organizacijų vaidmenys rinkoje. Prekių ženklai pagal vaidmenis rinkoje. Klausimai, į kuriuos reikia atsakyti (50 klausimų). Vietoje apibendrinimo. Skaityti daugiau(9 puslapiai)
Esė: Įtaiga ir įvairios manipuliacijos reklamoje. Įtaiga. Manipuliacija. Kalbinės manipuliacijos reklamoje. Skaityti daugiau(23 puslapiai)
Įvadas. Politinis klimatas. Įstatyminė bazė. Mokesčiai ir rinkliavos. Darbo sutartys. Socialinė – kultūrinė sistema. Šeima. Kalba. Gestų kalba. Drabužiai. Vaišės. Regioniniai skirtumai. Etninė ir religinė sudėtis. Demografija. Kultūra. Ekonominė padėtis. Mokslinis - technologinis lygis. Švietimas. Studijos. Gamtinė aplinka. Administracinis suskirstymas. Geografija. Išvados. Skaityti daugiau(14 puslapių)
Įvadas. Tikslas: Išsiaiškinti ir įvertinti įvaizdžio svarbą šiuolaikiniam maitinimo verslui. Įvaizdžio analizė teoriniu aspektu. Įvaizdžio samprata. Įvaizdžio svarba maitinimo įmonėms. Faktoriai nusakantys įmonės įvaizdį. Maitinimo įmonės įvaizdžio formavimas. Maitinimo įmonės įvaizdžio formavimą lemiančios įtakos grupės. Teigiamo įvaizdžio nauda maitinimo įmonei. Išvados ir siūlymai. Siūlymai. Skaityti daugiau(16 puslapių)
UAB "Netada" Pramogų klubo "Mega" vykdoma marketingo komunikacinė veikla. Įvadas. UAB "Netada" charakteristika. Marketingo komplekso elementai. Marketingo komunikacijos būdai. Tyrimo analizės rezultatai. Išvados. Darbas iliustruotas grafikais. Skaityti daugiau(26 puslapiai)
Įvadas. Įvaizdžio formavimo teorinės prielaidos. Įvaizdžio samprata. Įvaizdžio tipai. Įvaizdžio kūrimo modeliai. UAB "Koslita" analizė. Įmonės veiklos analizė. Personalo tarnybos funkcijų analizė. Įmonės valdymas ir organizacinė struktūra. UAB "Koslita" įvaizdžio formavimas. Įmonės įvaizdžio formavimo modelis. Įmonės įvaizdžio kūrimo priemonės. Išvados ir rekomendacijos. Skaityti daugiau(27 puslapiai)
Įvadas. Įmonės įvaizdžio formavimo priemonių teorinis aspektas. Įmonės įvaizdis. Ryšiai su visuomene. Reklama. Įmonės įvaizdžio ir priemonių tyrimo metodikos pagrindimas. AB banko "Hansabankas" pristatymas. Tyrimo metodikos pagrindimas. "Hansabanko" klientų požiūrio į organizacijos įvaizdį tyrimo duomenys. Apklausos rezultatų analizė. Apklausos rezultatų apibendrinimas. Išvados ir siūlymai. Priedas (anketa). Skaityti daugiau(29 puslapiai)
Įvadas. Įvaizdžio taikymas prekybos įmonėse. Įvaizdžio samprata. Prekės ženklas. Organizacijos įvaizdis. Įmonės identitetas ir profilis. Prekybos įmonės įvaizdžio formavimas. Prekių pateikimas. Tikslingas prekybos vietos parinkimas. Parduotuvės dizainas ir įrengimas. Pardavimų skatinimas. Pardavimų personalas. Ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse. Ryšių su visuomene samprata. Ryšių su visuomene modeliai. Ryšiai su visuomene ir organizacijos vadyba. Tyrimas. Planavimas. Ryšių su visuomene programa. Pranešimas. Organizacijos publikos. Ryšių su visuomene priemonės ir metodai. Ryšiai su žiniasklaida. Organizacijos leidiniai ir suvenyrai. Renginiai ir programos. Ryšių su visuomene organizacija įmonėje. Išvados. Skaityti daugiau(19 puslapių)
Transporto įmonės įvaizdžio kūrimas. Įvadas. Įmonės įvaizdžio samprata. Įvaizdžio reikšmė. Transporto įmonės įvaizdžio elementai. Įmonės įvaizdžio kūrimo principai. Įmonės įvaizdžio kūrimas. Organizacijos įvaizdžio kūrimo prielaidos. Įvaizdžio svarba bei vertinimo kriterijai. Ryšiai su visuomene kuriant organizacijos įvaizdį. Teigiamo įmonės įvaizdžio rezultatas. Išvados. Skaityti daugiau(23 puslapiai)
Įvadas. Drabužių parduotuvės įvaizdžio kūrimo ir valdymo analizė teoriniu aspektu. Organizacijos įvaizdžio samprata, principai. Organizacijos įvaizdžio kūrimo ir valdymo modeliai. Užsienio autorių patirtis formuojant organizacijos įvaizdžio modelius. Lietuvos autorės pateikto organizacijos įvaizdžio modelio analizė. "Aprangos galerijos" įvaizdžio kūrimo ir valdymo tyrimo rezultatų analizė. "Aprangos galerijos" apibūdinimas. Tyrimo metodika. Apklaustųjų nuomonė apie "Aprangos galerija" įvaizdžio kūrimą bei valdymą. Išvados. Priedas (1). Skaityti daugiau