Šperos.lt > Rinkodara
Rinkodara

(1602 darbai)

Reklamos teorija ir praktikaReklamos bruožai, istorija. Reklamos bruožai. VIPS formulė. Reikalavimai reklamai. Reklamos reglamentavimas. Reklamos galimybės ir ribojimai. Reklamos istorija. Reklamos priemonės, jų klasifikacija ir charakteristikos. Spausdinta reklama. Prospektas. Bukletai. Brošiūros. Reklaminiai lapeliai ir atmintinės. Informaciniai laiškai. Informaciniai biuleteniai. Komercinis pasiūlymas. Press-release. Naujametiniai, sveikinamieji leidiniai. Reklama spaudoje. Audiovizualinė reklama. Radijo ir telereklama. Telereklamos žanrai. Reklaminiai suvenyrai. Tiesioginė reklama paštu. Išorinė reklama. Lauko reklama. Reklama ant transporto priemonių. Transporto reklamos privalumai ir trūkumai. Vitrinų reklama. Vitrinų rūšys. Reklama internete. Interneto, kaip reklamos kanalo, privalumai ir trūkumai. Reklamos internete priemonės. Baneriai. Reklamos baneriais tikslai. Banerių formatas. Reklamavimosi paieškos svetainėse privalumai ir trūkumai. Reklama elektroniniu paštu. Reklama diskusijų/naujienų grupėse. Reklamos apmokėjimo būdai. Reklamos reguliavimas. Reklamos reglamentavimas. Svarbiausi dokumentai, kuriais remiantis sprendžiami reklamos reglamentavimo klausimai. Reklamos reglamentavimo sritys. Reklamos reguliuotojai. Reklamos ribojimai ir draudimai. Reklamos pagrindiniai principai. Praplėsti principai. Reklamos suvokimo dėsningumai. AIDA formulė. Žmogiškieji veiksniai. Poreikių analizė. Motyvai. Grafinis firmos simbolis – logotipas. Kaip sukurti gerą logotipą? Kam teikti pirmenybę: grafiniam ar žodiniam ženklui? Jau egzistuojančio logotipo pakeitimas. Firmos ženklo (identity-identiškumo) tapatumo kūrimas. Hario Karterio (Harry C. Carter) reklamos taisyklės. Skaityti daugiau
Reklamos tipaiĮžanga. Reklamos priemonės. Spaudos reklama. Spausdintos reklamos priemonės. Radijo reklama. Televizijos reklama. Kino reklama. Pašto reklama. Vitrinų reklama. Lauko (išorinė) reklama. Reklama ant transporto priemonių. Įpakavimo reklama. Prekinis ženklas. Foto reklama. Šviesos reklama. Demonstracinė reklama. Reklaminiai suvenyrai. Išvados. Skaityti daugiau
Reklamos tyrimasReklamų populiarumas studentų tarpe. Interviu. Interviu privalumai. Trūkumai. Reklamų populiarumo tyrimas studentų tarpe. Tikslas: ištirti, reklamų populiarumą ir įtaką tarp studentų. Uždaviniai. Rezultatų analizė. Išvados. Priedas (anketa). Skaityti daugiau
Reklamos tyrimas: dienraščio "15 minučių" pirmasis puslapis"15 minučių" pirmojo puslapio reklamos tyrimas. Įvadas. Kas yra 15 minučių? Kaip atrodo laikraščio reklama? Kiek kainuoja "15 minučių" pirmojo puslapio reklama? "15 minučių" pirmojo puslapio reklama. Kokia įmonė rugsėjį dažniausiai reklamavosi "15 minučių" pirmajame puslapyje? Kas dažniausiai yra reklamuojama "15 minučių" pirmajame puslapyje – prekė ar paslauga? Dienos, palankios reklamai pirmajame laikraščio puslapyje. Ar žmonės pastebi pirmojo laikraščio puslapio reklamą? Išvados. Skaityti daugiau
Reklamos užsienio rinkose standartizacijos/adaptacijos prielaidosĮvadas. Tarptautinės reklamos strategijos standartizacija ir adaptacija. Samprata. Marketingo komplekso globalizacija ir standartizacija. Reklamos standartizacijos taikymas. Reklamos standartizacijos sprendimams įtakos turintys veiksniai. Išoriniai kintamieji. Vidiniai kintamieji. Išvados. Skaityti daugiau
Reklamos vadyba: negazuotas mineralinis vanduo "Rasa"Įvadas. Situacijos analizė. UAB "Druskininkų Rasa" ir jos produkcija. Vartotojų tyrimas. Konkurentų tyrimas. SWOT analizė. Kampanijos strategija. Tikslai ir uždaviniai. Pozicionavimas. Atitikimai. Reklaminė veikla. Kūrybinė tema ir strategija. Viešos informacijos priemonės (VIP). Kampanijos etapai (Ganto grafikas). Išvados. Priedas (1). Skaityti daugiau
Reklamos vadyba. Smulki prekybaĮvadas. Populiariausi reklamos pavyzdžiai. Judančios reklamos. Plakatai. Juostos. Netikros pakuotės (muliažai). Skardinės talpos. Vielinės lentynėlės su besireklamuojančios įmonės vardu. Skelbimų kortelės. Lentynėlės reklaminėms skrajutėms. Laikrodžiai. Žinomų asmenybių figūros. Modeliai. Veikiantys modeliai. Demonstraciniai stendai, firminiai stovai ar net firminiai šaldytuvai. Pakabėlės. Specialios dėžės prekėms eksponuoti. Karūnėlės. Lipdukai bei antspaudai. Firminės lėkštelės. Mėginiai. Padėkliukai. Peleninės. Bilietai. Lentynų briaunos. TV reklama parduotuvės viduje. Vitrinų reklama. Skaityti daugiau
Reklamos vaidmuo rinkos ūkyjeReklamos esmė, reklamos vaidmuo, reklama ir jos poveikis rinkai; Reklamos funkcijos rinkoje: reklama ir produkto paklausa, reklama ir produkto kaina, reklama ir konkurencija; Reklamos rūšys ir ypatybės: tipai ir savybės; Šiuolaikinis reklamos procesas: reklamos proceso organizavimas, reklamos veiklos organizavimas (planavimas). Skaityti daugiau
Reklamos veiklos efektyvumo įtaka firmos įvaizdžiuiĮvadas. Reklamos savybės. Reklamos veiklos planas. Firmos įvaizdis: esmė, svarbiausios formavimo ypatybės. Firmos stilius. Firmos stiliaus esmė, kūrimas, svarba. Prekės ženklas: funkcijos, rūšys, spalvos, apsauga. Svarbiausieji reklamos platinimo kanalai: trumpas jų apibūdinimas. Firmos, verslininko įvaizdis, kultūros rėmimas. Išvados. Skaityti daugiau
Rekreacijos marketingo tyrimo programos parengimasĮvadas. Sėkmingo marketingo tyrimo reikalavimai. Tyrimo problemos ir tikslų suformulavimas. Tyrimo tipo parinkimas. Duomenų rinkimo metodo parinkimas. Fokusuota grupė. Anketavimas. Atrankos būdo parinkimas. Skaityti daugiau
RėmimasKomunikacinio proceso samprata. Informacijos siuntėjas. Informacijos užkodavimas. Pranešimas. Perdavimo priemonė. Dekodavimas. Informacijos gavėjas. Informacijos gavėjo reakcija (grįžtamasis ryšys). Trukdymai.(iškraipymai). Komunikacinis procesas marketinge. Rėmimo strategijos. Skaityti daugiau
Rėmimas (2)Pateikti 3-jų skirtingų autorių rėmimo sampratas ir jas palyginti, darant apibendrinimą, išskirti tapatybes ir skirtybes, pateikti išvadas. Pateikti savo rėmimo apibrėžimą, remiantis aukščiau analizuotais autoriais. Grafiškai pateikti 2-jų skirtingų autorių interpretaciją apie rėmimo komplekso struktūrą: palyginti nurodant skirtumus ir panašumus, bei padaryti apibendrinančią išvadą. Nurodykite rėmimo veiksmų charakteristikas ir pateikti po pavyzdį. Pateikti 4-ių autorių nuomonę apie rėmimo tikslus ir suformuluoti savo požiūrį duotu atveju. Pateikti 3-jų autorių nuomonę apie rėmimo funkcijas ir jas išanalizuoti duotu atveju. Pateikti 2-jų autorių nuomonę apie rėmimo veiksmų orientaciją (į ką jie orientuoti – tikslinę vartotojų grupę, tikslinę rinką ir pan.) ir pritaikyti duotam atvejui. Pateikti 5-ių autorių nuomonę kas gali vykdyti rėmimo veiksmus ir iliustruoti juos duotu atveju. Skaityti daugiau
Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekseĮvadas. Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse. Komunikacinis procesas. Rėmimo veiksmai ir jų planavimas. Reklama. Asmeninis pardavimas. Pardavimų skatinimas. Populiarinimas. Rėmimo veiksmų planavimas. Rėmimo tikslai ir strategijos. Naujos turizmo agentūros įvedimo Lietuvoje galimybių ir rėmimo veiksmų analizė. Turizmo agentūrų žinomumas bei įvaizdis Lietuvoje: Analizė. Nauja turizmo agentūra rinkoje: įvedimas ir rėmimas. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Rėmimo kompleksas ir jo strateginiai tikslaiĮvadas. Rėmimo vieta marketingo komplekse. Rėmimo samprata. Rėmimo tikslai ir funkcijos. Rėmimo kompleksas. Reklama kaip svarbiausias rėmimo komplekso elementas. Asmeninis pardavimas. Pardavimo skatinimas. Ryšiai su visuomene. Rėmimo priemonių privalumai ir trūkumai. Išvados. Skaityti daugiau
Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas"Santrauka. Resume. Įvadas. Marketingo komplekso elementas rėmimas. Reklama. Asmeninis pardavimas. Pardavimo skatinimas. Ryšiai su visuomene. Pagrindiniai duomenys apie AB "Utenos trikotažas". AB "Utenos trikotažas" rėmimo politika. AB "Utenos trikotažas" reklama. AB "Utenos trikotažas". Asmeninis pardavimas. AB "Utenos trikotažas" pardavimų skatinimas. AB "Utenos trikotažas" ryšiai su visuomene. AB "Utenos trikotažo" rėmimo politikos ekonominis efektyvumas. Tyrimas. Rezultatai. Priedai(Anketa). Skaityti daugiau
Rėmimo komplekso analizė: UAB "Norfos mažmena"Įvadas. Rėmimo samprata. Rėmimo elementai. Reklamos reikšmė ir ypatumai. Pardavimo skatinimas. Asmeninis pardavimas. Ryšiai su visuomene. UAB "Norfos mažmena" rėmimo komplekso analizė. Prekybos centro "Norfos mažmena" pristatymas. Marketingo tyrimo problemos formulavimas. Marketingo tikslo ir uždavinių formulavimas. Hipotezių formulavimas. Duomenų rinkimo metodo ir formos parinkimas. Atrankos būdo parinkimas. Imties dydžio nustatymas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė. Apklausos tyrimo rezultatai. Hipotezių tikrinimas. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Rėmimo komplekso elementų naudojimas ir jų įtaka vartotojų elgsenai Marijampolės miesteĮvadas. Rėmimo komplekso reikšmė. Rėmimo tikslai. Rėmimo komplekso elementai. Reklama. Reklamos tikslai. Pardavimo skatinimas. Asmeninis pardavimas. Ryšiai su visuomene. Vartotojų nuomonė apie rėmimą ir jo elementus. Mūsų nuomonė apie šį darbą. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Rėmimo komplekso vertinimas: UAB "Tauragės agrotechnika"Įvadas. Rėmimo kompleksas ir jo elementai. Reklama. Pardavimų skatinimas. Asmeninis pardavimas. Ryšiai su visuomene. Tiesioginis marketingas. UAB "Tauragės agrotechnika" charakteristika. UAB "Tauragės agrotechnika" naudojamos reklamos priemonės. UAB "Tauragės agrotechnika" naudojamos asmeninio pardavimo priemonės. UAB "Tauragės agrotechnika" naudojamos ryšių su visuomene priemones. Išvados. Skaityti daugiau
Rėmimo komplekso vieta įmonės veikloje: "Tele2"Įvadas. Rėmimo kompleksas. Rėmimo komplekso samprata. Reklama. Asmeninis pardavimas. Pardavimų skatinimas. Ryšiai su visuomene. Rėmimo komplekso vieta įmonės "Tele2" veikloje. Įmonės veikla. Reklama "Tele2" įmonės veikloje. Asmeninis pardavimas "Tele2" įmonės veikloje. Pardavimų skatinimas "tele2" įmonės veikloje. Ryšiai su visuomene "tele2" įmonės veikloje. Išvados. Skaityti daugiau
Rėmimo politika įmonėjeĮvadas. Darbo tikslas – išnagrinėti UAB "X" taikomą rėmimo politiką. Metodologiniai rėmimo politikos aspektai. Rėmimo politikos prasmė. Rėmimo komplekso sandara. Rėmimo strategijos. Žmogiškieji ištekliai rėmimo procese. UAB "X" rėmimo politikos analizė. UAB "X" taikomos reklamos analizė. UAB "X" pardavimo skatinimo veiklos vertinimas. UAB "X" asmeninio pardavimo taikymo analizė. UAB "X" ryšių su visuomene įvertinimas. Rėmimo priemonių taikymo veiksmingumo įvertinimas. Pardavimo skatinimo veiksmingumo tyrimas. Asmeninio pardavimo naudos įvertinimas. Pagrindiniai ryšių su visuomene aspektai. Išvados ir rekomendacijos. Skaityti daugiau
......