Šperos.lt > Rinkodara
Rinkodara

(1602 darbai)

Naujo produkto įvedimas į rinkąĮvadas. Teorinė dalis. Marketingo samprata. Rinkos analizė. Rinkos galimybių analizė. Vartotojai. Konkurentai. Tikslinių rinkų parinkimas. Apimties poreikis. Rinkos segmentavimas. Marketingo rinkinys. Produkto politika. Asortimento formavimas. Įpakavimo funkcijos . Aptarnavimas ir garantijos. Kainos politika. Nuolaidų rūšys. Tiekimo ir atsiskaitymo sąlygos. Prekių paskirstymas. Rėmimas. Reklama. Pardavimų skatinimas. Asmeninis pardavimas. Populiarinimas. Praktinė dalis. Prekės aprašymas. Rinka. Produkto rinka. Rinkos segmentavimas. Konkurentai. Marketingo rinkinys. Produkto politika. Produkto asortimentas. Produkto įpakavimas. Produkto aptarnavimas ir garantijos. Produkto kainos politika. Nuolaidų rūšys. Produkto paskirstymas. Rėmimas. Skaityti daugiau
Naujo produkto įvedimas į rinką: AB "Achema"Įvadas. Teorinė dalis. Marketingas. Rinka. Vartotojai. Prekė. Kaina. Prekės pateikimas. Rėmimas. Praktinė dalis. AB "Achema" naujo produkto įvedimas. Rinka. Vartotojai. Prekė. Kaina. Prekės pateikimas. Rėmimas. Išvados. Skaityti daugiau
Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje UAB "Tez tour"Įvadas. Tyrimo tikslas: išanalizuoti naujo produkto įvedimo į rinką UAB "Tez tour" rinkodaros internete galimybes. Naujas produktas. Turizmo produktas Lietuvoje. Turizmo produkto rėmimas ir reklama internete Reklama internete. UAB "Tez tour" naujo produkto: vestuvių užsienyje įvedimo į rinką rinkodaros internete galimybių tyrimas. UAB "Tez tour" veikla ir užimama padėtis rinkoje. UAB "Tez tour" makroaplinkos analizė. UAB "Tez tour" mikroaplinkos analizė. Rinkos tyrimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados. Skaityti daugiau
Naujo produkto įvedimas: saldus vynuogių vynas "Alita"Naujo produkto – saldaus vynuogių vyno – įvedimas į rinką. Reklamos tikslai. Produkto charakteristika ir vartotojų grupė. Kūrybinės idėjos: produkto pavadinimas, šūkis. Pozicija. Reklamos koncepcija ir strateginis planas. Skaityti daugiau
Naujo produkto įvedimo į rinką rėmimas įmonės pavyzdžiuĮvadas. Rėmimo sampratos. Komunikacinės programos parengimo etapai. Marketingo komplekso rėmimas elementai. Reklama. Reklamos rūšys. Reklamos planavimo ir organizavimo procesas. Reklamos privalumai ir trūkumai. Asmeninis pardavimas. Asmeninio pardavimo etapai. Pardavimų skatinimas. Pardavimo skatinimo privalumai ir trūkumai. Ryšiai su visuomene. Išvados. PowerPoint pristatymas (12). Skaityti daugiau
Naujo produkto kūrimas ir investicijų realizavimo pagrindimasĮvadas. Tyrimo tikslas: naujo produkto kūrimo Lietuvos rinkos sąlygomis prognozavimas. Minimalios programos skaičiavimas skaičiavimų duomenys. Naujo produkto kūrimo, gamybos, realizavimo minimalių normatyvinių rodiklių skaičiavimai. Minimalios metinės gamybos programos (amin) skaičiavimas. Apyvartinių lėšų normatyvo (amin) skaičiavimas vieneriems metams. Apyvartinių lėšų struktūra. Minimalaus normatyvinio pelno (Pmin) skaičiavimas. Investicijų su palūkanomis grąžinimo normų skaičiavimas. Apyvartinių lėšų su palūkanomis grąžinimo normų skaičiavimas. Optimalios veiklos programos apskaičiavimas. Naujo produkto kūrimo, gamybos, realizavimo optimalių rodiklių skaičiavimai. Optimalios metinės gamybos programos (Aopt) skaičiavimas. Optimalaus normatyvinio pelno (Popt) skaičiavimas. Investicijų grąžinimo analizė. Išvados. Siūlymai. Skaityti daugiau
Naujo produkto kūrimas ir įvedimas į rinkąĮvadas. Nauja paslauga. Naujos paslaugos strateginio plano parengimas. SWOT, PEST analizė. Konkurencinės aplinkos analizės nustatymas vadovaujantis M. Porterio modeliu. Įmonės misija, vizija ir tikslai. BCG matrica. Naujos paslaugos įvedimo į rinką ir jos vystymo projektas. Vartotojų tyrimo projekto parengimas. Paslaugos ženklas. Kainos strategija. Produkto pateikimo strategija. Produkto rėmimo politika. Įmonės, gaminančios vienkartinių bilietų automatus, organizacinė valdymo struktūra. Vadovo vaidmuo naujo produkto kūrimo ir įdiegimo į rinką procese. Naujo produkto apsaugos priemonė. Išvada. Priedas (1). Skaityti daugiau
Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbaiĮvadas. Gaminių atnaujinimą lemiantys veiksniai ir sistema. Gaminio marketingas ir naujų gaminių kūrimas. Pirkėjų elgsenos analizė – marketingo pagrindas. Naujų gaminių reikalingumas įmonės gamintojos požiūriu. Gaminio gyvybinis ciklas. Ciklo tipai. Gamybinės programos struktūros analizė. Portfolio analizė. Išvados. Išnašos. Darbas iliustruotas paveikslėliais. Skaityti daugiau
Naujo produkto rėmimas, įvedant jį į rinkąPagrindinės darbo sąvokos ir terminai. "N" įmonės esamos situacijos analizė. "N" įmonės charakteristika. "N" įmonės marketingo komplekso elementų analizė. Prekės. Kainos. Paskirstymo kanalai. Rėmimas. Automobilinių dažų rinkos analizė. Naujo produkto įvedimo į rinką teoriniai sprendimai. Naujos prekės įvedimas į rinką. Rėmimo strategijos teoriniai aspektai. Rėmimo komplekso taikymas įvedant naują prekę į rinką. Įmonės "N" naujo produkto įvedimo į rinką empirinis tyrimas. Metodika. Empirinio tyrimo tikslas ir uždaviniai. Tyrimo metodo ir duomenų rinkimo būdų atranka. Kiekybinio tyrimo eiga: Anketos sudarymas, Tyrimo imties atranka, Duomenų analizė. Rėmimo strategijos įgyvendinimas. Rėmimo strategijos priemonių parinkimas. Rėmimo strategijos įgyvendinimo etapų apibrėžimas. Sukurtos rėmimo strategijos įvertinimas ir jos efektyvumo analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Naujo tipo elektroninių svarstyklių įvedimo į Lietuvos rinką perspektyvų tyrimasĮvadas. Darbo tikslas. Atlikti naujo tipo elektroninių svarstyklių įvedimo į Lietuvos rinką perspektyvų tyrimą. Marketingo tyrimo metodologija. Tyrimo objekto pristatymas ir marketingo tyrimo problemos formulavimas. Marketingo tyrimo tipo, metodo parinkimas bei tyrimo metodikos parengimas. Anketinės apklausos apie naujo tipo elektronines svarstykles vertinimas. Naujo tipo elektroninių svarstyklių charakterisitka. Tyrimo rezultatų interpretacija. Rekomendacijos. Išvados. Priedai (anketa). Skaityti daugiau
Naujos alaus rūšies pristatymas rinkojeĮvadas. Teorinė dalis. Marketingo apibrėžimas ir svarba. Marketingo tikslai, uždaviniai ir funkcijos. Marketingo tipai. Marketingo programa ir jos elementai. Marketingo kompleksas (marketing mix, 4P). Rėmimas (reklama). Reklamos rūšys. Marketingo makroaplinkos poveikis reklamai. Marketingo mikroaplinkos poveikis reklamai. Praktinė dalis. Prekė. Organizacijos misija. UAB "Studentai" vidiniai ir išoriniai veiksniai. UAB "Studentai" funkcinis valdymo paskirstymas. Planavimas. Organizavimas. Motyvacija. Kontrolė. Gamybos procesas bei kaštai. Kaina. Pardavimo vietos pasirinkimas bei paskirstymo kanalai. Rėmimas. Išvados. Skaityti daugiau
Naujos prekės įvedimas į rinkąĮvadas. Klausimo aktualumas. Tyrimo problema. Tyrimo tikslas ir uždaviniai. Hipotezė. Tyrimo objektas. Tyrimo metodas. Tiriamoji dalis. Tyrimo vietos pristatymas. Tyrimo organizavimo ir eigos aprašymas. Tyrimo rezultatų apibendrinimas ir analizė. Išvados. Siūlymai. Skaityti daugiau
Naujos prekės kūrimo ir įvedimo į rinka projektasPrekyba kosmetikos gaminiais kompanija "Faberlic". Įvadas. Darbo tikslas – parengti kompanijos "Faberlic" plaukų dažų mėginėlių sukūrimo projektą ir pagrįsti jo reikalingumą. Tyrimo objekto ir informacijos šaltinių apžvalga. Naujos prekės kūrimo teorijos analizė. Inovatyvių prekių ypatumai. Rinkos segmentavimo ir tikslinės rinkos parinkimo specifika. Rinkodaros komplekso ypatumai ir jų naudojimas naujos prekės vystyme. Kompanijos "Faberlic" naujos prekės kūrimo analizė. Kompanijos "Faberlic" inovatyvios prekės esmė ir pagrindimas. Kompanijos "Faberlic" rinkos segmentavimo ir tikslinės rinkos parinkimo specifika. Kompanijos "Faberlic" rinkodaros komplekso ypatumai ir jų naudojimas naujos prekės vystyme. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Naujų ir naudotų automobilių kainų dinamika 2000 – 2004 metaisĮvadas. Pirkėjo jautrumas kainai. Automobilių pardavimų analizė. Automobilių kainų analizė. Išvados. Priedai (1). Skaityti daugiau
Naujų prekių kūrimasĮvadas. Naujų prekių kūrimo procesas. Naujų prekių kūrimo strategija. Idėjų paieška. Idėjų atranka ir patikrinimas. Komercinė atrinktų idėjų analizė. Prekės kūrimas. Prekės testavimas. Prekės pateikimas rinkai. Prekės sėkmės rinkoje kontrolė. Išvados. Užduotis. Skaityti daugiau
Naujų prekių kūrimas (2)Įvadas. Naujų prekių kūrimas. Techninis įgyvendinimas. Bandymai. Pardavimas. Prekės gyvavimo ciklas. Ciklo tipai. Stilių, madų ir fetišų gyvavimo ciklai. Prekės gyvavimo ciklo stadijose naudojamos marketingo strategijos. Greito nugriebimo strategija. Lėto nugriebimo strategija. Greito įsiskverbimo strategija. Lėto įsiskverbimo strategija. Rinkos modifikavimas. Prekės modifikavimas. Marketingo priemonių modifikavimas. Išvados. Skaityti daugiau
Naujų prekių kūrimas ir prekės gyvavimo ciklasPowerPoint pristatymas. Naujumo grupės. Naujų prekių kūrimas. Naujos prekės kūrimo etapai. Idėjų generavimas. Idėjos atrinkimas. Idėjų tikrinimas. Marketingo strategijos parengimas. Gamybos ir pardavimo galimybių analizė. Prekės sukūrimas. Bandomasis marketingas. Prekės įvedimas į rinką. Prekės gyvavimo ciklas. Prekės gyvavimo ciklo stadijos. Stiliaus gyvavimo ciklas. Televizorių gyvavimo ciklas. Prekės pakartotino gyvavimo ciklas. Darbas iliustruotas grafikais. Skaityti daugiau
Naujų prekių kūrimas, jo strategija bei pagrindiniai etapaiNaujų prekių kūrimas. Naujos prekės kūrimo etapai. Idėjų generavimas. Idėjų atrinkimas. Idėjų tikrinimas. Marketingo strategijos parengimas. Gamybos ir pardavimų analizė. Prekės sukūrimas. Bandomasis marketingas. Prekės įvedimas į rinką. Prekės atnaujinimas. Produktų sėkmė ir nesėkmė. Skaityti daugiau
Naujų prekių kūrimo procesasPowerPoint pristatymas. Prekė. Naujų prekių kūrimo proceso etapai. Naujų prekių kūrimo strategija. Idėjų generavimas. Idėjų atranka ir patikrinimas. Komercinė atrinktų idėjų analizė. Prekės kūrimas. Prekės testavimas. Prekės pateikimas rinkai. Prekės sėkmės rinkoje kontrolė. Skaityti daugiau
Naujų prekių kūrimo proceso tyrimas: "Electrolux"Įvadas. "Electrolux" įmonės naujų prekių kūrimo strategijos formavimas. Idėjų generavimas. Idėjų atranka. Idėjų patikrinimas. Komercinė atrinktų idėjų atranka. Bandomasis marketingas. Išvados. Skaityti daugiau
......