Šperos.lt > Rinkodara
Rinkodara

(1602 darbai)

Elektroninė klasterizacijaĮvadas. "Times" technologijų svarba pažangiai ekonominei politikai. Klasterių kūrimo koncepcija. E-klasterizacijos strategija. Subalansuota dalyvio kortelė kaip strateginis instrumentas. E-klasterizacija: vizija, misija ir strategija. E-klasterių perspektyvos. Klasterių perspektyvos: ekonominė išeiga. Klasterių perspektyvos: partneriai ir bendruomenės. Klasterių perspektyvos: procesai. Klasterių perspektyvos: tobulinimas ir vystymas. Klasterių perspektyvos: organizacijos ir politika. Priežasties-pasekmės grandinė. Klasterių užuomazgos Lietuvoje. "Saulėtekio slėnio" projektas. Lietuvos baldų pramonės sektoriaus klasterizacija. Išvados. Skaityti daugiau
Elektroninė komercija (7)Įvadas. E-komercijos sąvoka. E-komercijos rūšys, tipai. Tiekėjų galimybės ir klientų nauda. Tarptautiniai e-komercijos reguliavimo teisės šaltiniai. Europos Sąjungos (ES) e-komercijos reguliavimo teisės šaltiniai. Lietuvos Respublikos (LR) e-komercijos reguliavimo teisės šaltiniai. E-komercijos sprendimai. Ar yra Lietuvoje sėkmingai veikiančių e-komercijos sistemų? Išvados. Skaityti daugiau
Elektroninės atsiskaitymo sistemos struktūraĮvadas. Bendrai. Elektroninis parašas. Payments-manager 1.0" – Elektroninė mokesčių mokėjimo sistema. El. prekybos valdymo sistema "Trade-manager v.1.0". Klientų veiksmų ir sąskaitų tvarkymo sistema "Bill-manager 1.0". Atsiskaitymai e - prekyboje. Elektroninių mokamųjų priemonių prielaidos ir sąlygos. Mokamosios kortelės. Elektroniniai čekiai. Elektroniniai pinigai. Skaitmeniniai pinigai. Debetinė atsiskaitymo sistema. Kreditinė atsiskaitymo sistema. Daugiafunkcinės mokėjimo priemonės. Išvados. Skaityti daugiau
Elektroninės parduotuvės analizė: "Neriba.lt"Elektroninės komercijos savarankiškas darbas. Įvadas. Darbo tikslas: išanalizuoti elektroninę parduotuvę "Neriba". Kompanijos elektroninės komercijos forma ir veiklos apžvalga. Neriba.lt atsiskaitymo sistema. Saugumo principai. Prekių ir paslaugų užsakymas. Vartotojai. CRM. Reklama. Tinklapio savybės. Tinklalapio nauda. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Elektroniniai marketingo tyrimaiPateikite e-tyrimų specifiką (remkitės bent 3 autoriais). Išsiaiškinkite jų pranašumus ir trūkumus, lyginant su tradiciniu atliekamais tyrimais. Tyrimų internetu specifika. Tyrimų internetu trūkumai ir privalumai. Praktika. Suraskite bent 4-5 stambiausias organizacijas atliekančias e-tyrimus (bent 1 Lietuvoje) ir apibūdinkite jų atliekamų e-tyrimų spektrą, apimtis, tipus, principus, dažnį, įkainius. Internetinių tyrimų metodai. Tyrimo vykdymas. Rezultatų stebėjimas. Tyrimo vykdymo etapai. Internetinio tinklapio vartojamumas. Priedai (4). Skaityti daugiau
Elektroninio verslo sprendimų ekonominiai efektai įmonių veiklojeĮžanga. E-verslas: akivaizdi nauda žinantiems, ko siekia. Interneto įtaka įmonių veiklai. Įmonės veiklų optimizavimas. Įmonėje vertę kuriančių veiksnių modelis (pagal M. Porter). Elektroninio verslo sprendimai. Elektroninio verslo koncepcija. Ekonominis problemos sprendimo efektyvumas. E-verslo įtaka tiekimo grandinei. Išvados. Skaityti daugiau
Elektroninis marketingas4 užduotys. Pateikite ir išanalizuokite 3-4 autorių apibrėžimus "elektroninio marketingo" Pateikite savo apibrėžimą. Apibrėžimai: "Internetinis marketingas". "E-marketingo kompleksas". Palyginkite e-marketingo ir tradicinio marketingo kompleksų apibrėžimus, argumentuokite jų specifiką. Pateikite ir išanalizuokite 2-3 autorių nuomonę apie e-marketingo komplekso elementus. Kiekvieno autoriaus nuomonę pateikti schematiškai. Pateikti savo siūlomą e-marketingo komplekso schemą ir apibrėžti jo elementus. Pateikite ir išanalizuokite 2-3 autorių nuomonę apie e-marketingo ir internetinio marketingo priemones ir technologijas. Pasirinkite prekę arba paslaugą. Pateikite bent du jos substitutus Internete ir kiekvienu atveju išnagrinėti/palyginti naudojamas priemones arba technologijas. Pagal pasiūlytą e – marketingo kompleksą pasirinkite tris jo elementus ir sukurkite nuoseklų veiksmų planą vienai iš pateiktų situacijų. Veiksmų planas kaimo turizmui Lietuvoje. Internetinis puslapis ir saugumas. Visuomenė. Personalizacija (asmeniškumas) ir privatumas. Skaityti daugiau
Elektroninių pardavimų analizė: UAB "Armijai ir civiliams"Įvadas. Organizacijos veiklos aprašymas. Organizacijos elektroninio pardavimo kanalas. Organizacijos ryšys su pirkėjais. Elektroninio pardavimų kanalo komponentai. Produktų katalogas. Pardavimų rėmimo moduliai. Konfigūratorius. Prekių krepšelis. Mokesčių skaičiuoklis. Pristatymų/logistikos modulis. Apmokėjimų modulis. Elektroninio pardavimo/pirkimo scenarijus. Klientų aptarnavimo kanalas. Rekomendacijos. Skaityti daugiau
Elektroninių rinkų segmentavimasĮvadas. Rinkos segmentavimo kriterijai. Rinkos segmentavimas. Segmentavimo elgsenos aspektu kriterijai. Segmentavimas pagal lojalumą. Segmentavimas pagal naudą. Segmentavimas pagal vartojimo pobūdį. Segmentavimas pagal Schiffman ir Kanuk. Segmentavimas pagal "Digitas" marketingo tyrimų kompanijos atliktą analizę. Pagrindinės segmentavimo charakteristikos. 2 Segmentų apibūdinimas. Pirkėjų internete gyvenimo būdo matavimas. Perkančiųjų internete segmentas. Neperkančių interneto vartotojų segmentai. Kintamieji nusakantys vartotojų elgseną internete, pagal Strauss, Ansary ir Frost, tyrimą. Demografiniai interneto vartotojų segmentai Lietuvoje. Išvados. Skaityti daugiau
Emocijų marketingasĮvadas. Darbo tikslas - išanalizuoti emocini marketingą. Emocijos. Emocinis marketingas. Garsai. Spalvos. Skonis. Lytėjimas. kvapai. Logotipai ir emocijos. Išvados. Skaityti daugiau
Etika ir papročiai tarptautiniame marketingeĮžanga. Tarptautinis marketingas. Tarptautinio marketingo turinys ir reikšmė. Tarptautinio marketingo uždaviniai. Tarptautinio marketingo aplinka. Tarptautinio marketingo etapai. Tarptautinis marketingas ir etika. Etikos įtaka marketingo sprendimams. Tarptautinio Marketingo atsakomybė konkurentams, vartotojams bei visuomenei. Tarptautinio marketingo sritys, kuriose yra didžiausia pagunda veikti amoraliai. Reklama. Papročiai tarptautiniame marketinge. Tarptautinio verslo kultūrinės aplinkos elementai. Išvados. Skaityti daugiau
Etika šokoladinių gaminių reklamojeĮvadas. Etikos samprata bei įtaka marketingo sprendimams. Marketingo sritys, kuriose yra didžiausia pagunda veikti amoraliai. Reklamos etika ir teisinis reguliavimas. Reklamos samprata, funkcijos, rūšys. Tarptautinis reklamos kodeksas ir reklamos kontrolė. Moralinė atsakomybė reklamoje. Klaidinanti reklama. Manipuliuojanti ir prievartinė reklama. Lyginamoji reklama. Reklamos reguliavimas, kai kurių reklamos būdų uždraudimas. Išvados. Priedas (1). Skaityti daugiau
Etiketė - pirkėjo pagalbininkėEtiketė – pirkėjo pagalbininkė. Maisto produkto pavadinimas. Maisto produkto sudėtis. Brūkšninis kodas. Sudedamųjų dalių kiekis. Neto masė. Galiojimo trukmė. Vartojimo ir laikymo sąlygos. Gamintojo pavadinimas ir adresas. Kilmės šalis. Vartojimo instrukcija. Maistingumo žymėjimas. Angliavandeniai. Baltymai. Riebalai. Informacija maisto produktų etiketėse gali suklaidinti vartotojus. Skaityti daugiau
Finansinės veiklos stiprinimas per pridėtinės vertės vartotojui kūrimąĮžanga. Darbas skirtas paskaitai "Strateginis marketingo valdymas". Marketingas kitų verslo veiklų fone. Marketingo atskaitomybės nustatymas. Verslo vertė. Pridėtinės vertės vartotojui kūrimas. Vartotojo gautos naudos ir išlaidų santykis. Suvokiama vertė. Marketingas valdo suvokiamą vertę. Sąnaudų orientacija. Išskabtavimas – Hollowing – out efektas. Kainos mažinimas. Orientavimasis į vertę. Orientacija į pridėtinę vertę vartotojui. Strateginės temos. Planavimas ir komunikacija. Pridėtinė vertė vartotojui ir ekonominė plėtra. Išvados. Skaityti daugiau
Firminis stilius: prekyba kompiuterių komponentais ACMEĮvadas. ACME įmonių grupė - tai gamyba ir prekyba informacijos laikmenomis, prekyba kompiuterių komponentais ir aksesuarais, kino filmų platinimas. Firmos ženklas. Firmos vardas. Pagrindiniai firminio stiliaus elementai ACME įmonėje. ACME firminis stilius. Firminis šriftas. Firmos spalva. Firmos šūkis. Internetinė svetainė. Vėliavos. Reklamos suvenyrai ir dovanos. Rašikliai. Balionai, kepuraitės ir lipdukai. Puodukai, stikliukai ir kiti suvenyrai. Transporto priemonių apipavidalinimas. Kiti firminio stiliaus elementai. ACME reklamos funkcijos ir efektas. Išvados. Skaityti daugiau
Frančižės pagrindu veikiančių įmonių marketingo veiklos ypatumai: McDonald‘sĮvadas. Darbo tikslas: Išanalizuoti frančizės pagrindu veikiančios įmonės – šiuo atveju McDonald's - marketingo veiklos ypatumus. Frančizės samprata ir sutarties sąlygos. Paslaugų marketingo koncepcija maitinimo versle. Paslaugų marketingo kompleksas ir jo elementai Paslaugų rinkos segmentavimas. McDonald‘s marketingo koncepcija bei veiklos raida. Marketingo veiklos ypatumai McDonald‘s pavyzdžiu. Frančizės įmonės paslaugų produktas. McDonald‘s rėmimo strategija. McDonald‘s kainodaros ypatumai. Dalyviai McDonald‘s įmonėje. McDonald‘s fizinio akivaizdumo ypatumai. Proceso ypatumai McDonald‘s veikloje. McDonald‘s vartotojų segmentavimas. Išvados. Skaityti daugiau
Gamyba ir marketingasGamyba. Žemė. Mažėjančio rezultatyvumo dėsnis. Darbas. Kapitalas. Marketingas. Rinka. Vertė. Kaina. Lengvatinių kainų formavimas. Reklama. Skaityti daugiau
Gamybinė praktika: žuvininkystė ir prekyba drabužiaisIndividuali Saulio Lesinsko įmonė užsiima didmenine ir mažmenine versline žvejyba ir turi nuosavą drabužių ir suvenyrų parduotuvę. Įvadas. Individuali Sauliaus Lesinsko įmonė. Žuvininkystė. Drabužių pardavimas. Reklama. Įmonės mokami mokesčiai. Išvados. Skaityti daugiau
Gamybos marketingo planas: statybiniai armatūros tinklai AB "Montuotojas"AB "Montuotojas" statybinių armatūros tinklų gamybos marketingo planas. Įvadas. Įmonės valdymo sistema. Įmonės juridinis statusas. Įmonės valdymas. Organizacinė įmonės struktūra. Įmonės personalas. Įmonės personalo valdymo klausimai ir jų sprendimas. Marketingo apžvalga. Prekės aprašymas. Prekių asortimentas. Suvirintų tinklų privalumai. Situacijos aplinka (makroaplinkos analizė). Rinkos dalyviai ir konkurencinė analizė (mikroaplinka). Tiekėjai. Pirkėjai. Konkurencija. Įmonės veiklos rezultatai. Marketingo tikslai. Įmonės perspektyvų tyrimas (SWOT analizė). Marketingo strategija. Rėmimo strategija. Kainos strategija. Marketingo veiksmų planas. Lūžio taško įvertinimas. Išvados. Skaityti daugiau
Gamybos priemonių marketingasN įmonės pardavimo planavimas. PTGG (SWOT) analizė. N įmonės kainų prognozavimo metodai. N įmonės rėmimo biudžetas. Konkurencijos analizė. Skaityti daugiau
......